דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משל חציית הכביש - מכבי תל אביב 

מאת    [ 09/05/2014 ]

מילים במאמר: 326   [ נצפה 2990 פעמים ]

משל חציית הכביש

מכבי תל אביב מכוונת גבוה. לאחר 2 אליפויות רצופות, דומיננטיות מוחלטת בליגה הישראלית וקמפיין אירופאי מרשים למדי, המועדון הצהוב מעוניין בעונת המשחקים של 2014/15 להמשיך ולהשתדרג ולצורך כך יהיה עליו לחזק את כלל העמדות. עמדה בולטת בה זקוקים הצהובים לחיזוק, לאור פציעתו של ברק יצחקי ועזיבתו של מואנס דאבור, היא עמדת החלוץ.

המשמעות העיקרית של נקודה זו היא הפגיעה הישירה במעמדו של ראדה פריצה. החלוץ השוודי עתיר הנסיון מוערך מאוד במועדון הצהוב, אך גילו והירידה ביכולת המקצועית עירערו את מעמד החלוץ. בתקופה האחרונה מתפרסמים בכלי התקשורת השונים ידיעות לגבי משא ומתן המתנהל בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב בנוגע לטרייד אפשרי בין ראדה פריצה לחלוצה של הפועל, עומר דמארי.

דאמרי, מלך שערי הליגה בעונה החולפת עם 26 כיבושים, נמצא בשיא הקריירה ומנהלה המקצועי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, רואה בדמארי כאפשרות מצויינת לחיזוק אחת העמדות החשובות ביותר במערכה של הקבוצה. לעומת זאת, בהפועל, עקב בעיות כלכליות הם יתקשו להחזיק את דמארי במדי קבוצתם בעונה הקרובה.

מבחינת שני הצדדים זאת האפשרות הריאלית ביותר. דמארי רוצה להתקדם, פריצה רוצה להמשיך ולשחק. המכשול היחידי העומד בפני שני המועדונים בקיום העסקה הוא ליהוט היצרים במחנות האוהדים השונים. שני ההנהלות כבר קיבלו איתותים מארגוני האוהדים, אולטראס הפועל ומכבי פנאטיקס, כל אחד בצדו, כי אין לעשות "עסקה עם השטן".

הלהטת היצרים בין מחנות האוהדים לבין ההנהלות זהו תחריש שאיננו רצוי בקרב שני המועדונים, ונראה כי לאחרונה מציורים ספינים תקשורתיים מצד המועדונים המנסים להראות כי שני השחקנים מנסים לעבור למועדונים היריבים ובכך להכשיר את המעבר וביצוע העסקה. נראה כי כולם מדברים על כך, אך שני השחקנים אינם מעוניינים בחציית הכביש ליריבה המרה. הם מבינים כי בעת ביצוע מעבר שכזה, הם הנפגעים העיקרים – מצד אחד הם מותירים קהל עצום שירדוף וישנא אותם, ו"יתקבלו" על ידי קהל אחר שעלול למרר את חייהם ולמנוע את הצלחתם במדים החדשים. האם ראדה יחגוג בדרבי הבא בתנועות פטיש ומגל (סמלה של הפועל) ודמארי ירוץ לעבר שער 11? כמו שנאמר, ימים יגידו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב