דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק רישתי זה פרמידה?! 

מאת    [ 21/04/2014 ]

מילים במאמר: 587   [ נצפה 4233 פעמים ]

שלום לכולם אני שירן פרחי ואני לומדת,חוקרת, חווה את כל הנושא הזה של השיווק הרישתי כבר מעל ל3 וחצי שנים!

כמובן אני נמצאת בחברה מדהימה ומתפתחת בה, אבל מה שיצא לי לחוות בכל הזמן הזה שאני נמצאת, זה שיש בורות ענקית בנושא הזה של השיווק הרישתי, והרבה אנשים לא יודעים בכלל מה זה פרמידה ומה זה שיווק רישתי, מבחוץ אולי זה נראה שזה אותו דבר רק בשם אחר, אבל בפועל זה ממש לא ככה!!

ההבדל בין השיווק הרישתי לפרמידה זה כמו שאני אגיד "אני עובדת בבנק" ו "אני שודדת בנק" זה שונה נכון? אז זה בדיוק זה!

עכשיו בגלל שאנשים לא יודעים את ההבדל, הם מקשרים את זה מיד למשהו שלילי, לא חוקי, שיטה שלא עובדת, ובעצם מפספסים הזדמנות מדהימה לממש את הפוטנציאל האמיתי שבהם!

לפי המחקרים שלי גיליתי שהדעה השלילית בנושא נוצרה ככה, אנשים בעבר היו נרשמים לחברות שיווק רישתי והם חשבו שזאת דרך התעשרות מהירה!! כשהם גילו שזה לוקח זמן, ויש דרך שצריך לעבור כדי להגיע למליונים, וצריך להקריב ולעבוד קשה (כמו בכל עסק רגיל) אותם אנשים בעצם, פרשו! עכשיו בגלל שבשביל להליח בעסקים האלה אנחנו צריכים לשתף את החברים והמשפחה שלנו, אז ברגע שפרשנו אנחנו צריכים לתת להם גם הסברים למה פרשנו...כי הם כבר יודעים מה אנחנו עושים!!

ותתפלאו אבל הרבה אנשים לא הלכו לחברים שלהם ואמרו להם "אני לא עשיתי מה שצריך והחלטתי לוותר" הם אמרו להם "זה סתם חרטה, עבדו עליי, הבטיחו הבטחות ולא קיימו..." וכ'ו וככה זה התגלגל מפה לאוזן... (איזה קטע)

אז אתם תשמעו הרבה על אנשים שאומרים "כן שמעתי על השיטה הזאת, חברדודאבא שלי היה בזה פעם ועבדו עליו" או כל מיני גרסאות כאלה ואחרות!

והכי הזוי זה שבעוד שאנשים כאלה מתנגדים בתוקף לשיטה הזאת, השיווק הרישתי עושה שינויים מטורפים ברחבי העולם, מוציא אנשים מעבדות לחירות, ואנשי עסקים מאוד גדולים ומוכרים כמו דונאלד טראמפ, רוברט קיוסאקי, וורן באפט ועוד..ממליצים על התעשייה הזאת וטוענים שזה העסק של המאה ה-21!!!

**כשאתה קונה דעה של מישהו אחר - אתה גם קונה את הלייף סטייל שלו**

יצא לכם פעם לשמוע על אנשים שנרשמו לחדר כושר, ואין להם גוף כזה חטוב (זה אומר שהם לא התמידו ועשו מה שצריך) והם האשימו את החדר כושר שהוא לא עובד? שהמאמנים לא טובים? שהמכשירים ישנים? זה על אותו עקרון!!

ההבדל בין פרמידה לשיווק רישתי הוא עצום!! פרמידה היא לחלוטין לוא חוקית וזה באמת עבודה בעיניים!! 

ההגיון של השיווק הרישתי הוא מאוד פשוט, חברה מייצרת מוצר (שאגב בפרמידות אין מוצר) ובמקום לתת לצרכנים לשלם יותר כי הרי המוצר עובר הרבה ספקים ומתווכים וכ'ו שהצרכן משלם עליהם, הם מוזילים את המחירים של המוצרים המדהימים שלהם ובעצם המוצר עובר מהיצרן ישירות לצרכן!! גאוני!!

ויותר גאוני זה שבמקום שחברה תפרסם את עצמה בשיטה השיווקית הרגילה (עיתון,טלויזיה,שלטי חוצות וכ'ו) היא משלמת ללקוחות שלה שישתפו את החברים והמשפחה שלהם וככה זה יעבור מפה לאוזן (כמו שפייסבוק ויוטיוב צמחו! ועוד הבה חברות ענק)

וכל אחד מהמפיצים מתוגמל בהתאם לפעילות שלו! זה ההגיון..גאוני לחלוטין, כי בעצם זה נותן הזדמנות שווה לכל אחד מאיתנו לייר הכנסה נוספת או אפילו לייצר הכנסה גבוהה שתוציא אותנו לחופש פיננסי בעתיד!

ועוד בונוס מדהים וגדול שמקבלים ברגע שפותחים עסק של שיווק רישתי זה, שהחברה כל כך רוצה שתצליח, שהיא נותנת לך את כל הכלים האימנונים וההדרכות כדי שאתה תממש את הפוטנציאל האמיתי שבך ותגשים את עצמך!! החברה מאמינה באנשים שלה, כי האנשים שלה זה העסק! ובזכות האינטרס המדהים הזה הרבה אנשים משנים את החיים שלהם ויוצרים פריצות דרך מטורפות בתוך התעשייה הזאת שנקראת שיווק רישתי!!!

***אם אתם חושבים להיכנס לחברת שיווק רישתי ממליצה לחקור לעומק את הנושא, אתם תגלו דברים מדהימים :))

מי שרוצה לשאול שאלות לדעת עוד פרטים על התעשייה מוזמן לפנות אליי בפייסבוק בכייף SHIRAN FARHI או במייל SHIRANFARHI@WALLA.COM

היי אני שירן פרחי בת 26 מרעננה,יזמית,מוזיקאית. המטרה העיקרית שלי היא לעזור לכמה שיותר אנשים להגשים את עצמם ואת החלומות שלהם!  למדתי המון על השכלה פיננסית,התפתחות אישית ויזמות! ואני מאמינה שזו הדרך להצלחה ובכל אחד טמון הכוח הזה להצליח,רק צריך להשתמש בו!  אם תרצו לשאול אותי שאלות,או כל דבר אחר זה המייל שלי  shiranfarhi@walla.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב