דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אופניים חשמליות- רשימת בדיקה 

מאת    [ 20/04/2014 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 3245 פעמים ]

אופניים חשמליות נראות כל כך ברורות מאליהן שקשה להבין איך לא חשבו על זה עד כה. בנפרד כל החלקים קיימים כבר שנים רבות גם המנוע החשמלי גם מצברים נטענים וגם אופניים. מה הגיוני וטבעי יותר מאשר לחבר אותם על מנת ליצור אופניים חשמליות. לאופניים חשמליות יש יתרונות על פני אמצעי תחבורה חשמליים אחרים. באמצעי תחבורה חשמליים אחרים כשהמצברים מתרוקנים הרכב עומד ואין אפשרות להמשיך ולנוע ברכב. ואילו במקרה של אופניים חשמליות יש את האפשרות להמשיך ולנוע באמצעות כוח הרגליים (פידול). בנוסף הרוכב על אופניים חשמליים אינו פסיבי.כאשר הוא רוצה הוא יכול להפעיל את גופו. ההשוואה לאמצעי תחבורה אחרים שאינם חשמליים דווקא כאן אפשר למצוא יתרונות רבים:

אופניים חשמליות הן שקטות, רוכב באופניים חשמליות אינו נתקל בבעיות חניה ופקקים. יש אפשרות לשלב נסיעה עם אופניים חשמליות מתקפלות בנסיעה ברכב פרטי או נסיעה ברכבת. ברוב המקומות יש מגרשי חנייה מחוץ לערים. מה כיף יותר מלהחנות שם את הרכב להוציא את האופניים החשמליות מתא המטען ולהגיע ליעדים שבלתי אפשרי להגיע אליהם עם רכב פרטי אלא רק עם אופניים חשמליות מתקפלות. בהרבה חנויות ניתן לשלב את ערכת המנוע החשמלי עם כל אופניים וכך ליצור אופניים חשמליות ממותגות. ועוד ניתן לבחור מהמבחר ו"לייצר" לעצמך אופניים חשמליות ממגוון הסוגים.

כאשר אנו מתכוונים לקנות אופניים חשמליות יש לתת את הדעת לא רק על הרכיבים החשמליים אלא גם על האופניים. מה איכות המעצורים? מה איכות ההילוכים וכו' ולבסוף חשוב לשים לב היכן קונים אופניים חשמליות. האם המוכר והעסק מצויידים בחלקי חילוף? האם הם ידעו לתת לכם שירות כאשר תקרה תקלה כלשהי לאופניים החשמליות? לפני שאתם קונים אופניים חשמליות נסו אותן בנסיעת מבחן. האם נוח לכם לרכוב על האופניים ללא קשר להיותן אופניים חשמליות. גם אופניים חשמליות צריכות להיות נוחות. לסיכום אופניים חשמליות מורכבות למעשה מאופניים טובות, מערכת הנעה טובה וממוכר טוב ואמין בעל וותק. אם תקפידו על כל אלה בקנותכם אופניים חשמליות מובטחת לכם קנייה טובה ונסיעה מהנה ללא ספק.


איך לבחור אופניים חשמליות בזול -רשימת הבדיקה
מה התקציב שלך? תקציב גדול יותר שווה יותר מגוון , חיים ארוכים יותר ומשקל קל יותר . תקציב קטן יותר יוצר מגבלות.

איזה סוג של שטח המתוכנן לנסיעה על ? שטח שטוח ידרוש פחות כוח, מומנט ועליות. שטח הררי עשוי לדרוש את הסיוע שלך או יותר כוח.

כמה דיווש אתה מתכנן לעשות ? אם אתה מתכנן על הרבה דיווש, מערכת חשמל גבוהה יותר לא יכולה להיות הכרחית ודוושה לסיוע היא אפשרות טובה . אחרת, ייתכן שיהיה צורך מצערת וכוח מוגבר.

איזה סוג של טווח אתה צריך לעבור? אם אתה בתוך 10-20 קילומטרים , רוב האופניים החשמליים יעמדו בזה. אבל מרחק גדול יותר ידרוש סיוע נוסף או סוללות גדולות יותר.

כמה מהר אתה רוצה לנסוע? 15-20 קמ"ש מרגיש על אופניים חשמליות מהר! והחוק אומר שכל דבר מעל 20 קמ"ש הוא לא אופניים.

BeeCycle היא חנות אופניים המתפועלת על ידי צוות בעל 40 שנות ניסיון בתחום האופנועים ובעשר שנים האחרונות מתמחה בכל אמצעי התחבורה החשמליים. במקום ניתן למצוא מגוון עצום של אמצעי תחבורה חשמליים וגם ממונעים, כולל ממונעים לילדים (כגון טרקטורונים לילדים, קורקינט חשמלי, גי'פים ממונעים לילדים ועוד),אופניים חשמליים, אופניים חשמליות, אופניים חשמליים מתקפלים, ועוד.
http://beecycle.co.il/ ניתן ליצור קשר מיידי להתייעצות, פרטים וכו' בכתובת האתר:




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב