דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גבר מחמד. 

מאת    [ 15/04/2014 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 2487 פעמים ]

גבר מחמד

 

הייתי אובד עצות ולא ידעתי מה לעשות. תמיד היה לי רצון ולא חסכתי באמצעים אולם בכול  שנה, בחירת מתנה ליום הולדתה של אשתי נגמר במפח נפש.

 

אחרי יותר מארבעים ימי הולדת, עוד לא הצלחתי לקלוע למטרה. ניסיתי נופשונים, טיולי גמלים, ריחוף בכדור פורח ואפילו ארוחה רומנטית באוהל סיירים  במכתש הגדול. בשנה שעברה הצעתי לה תקציב בלתי מוגבל כדי שתוכל להגשים כול חלום ופנטזיה, אלא שגם אז היא הצליחה להפתיע אותי כשאמרה שהיא רוצה לממש חלום  בלתי צפוי לחלוטין והוא לקנות בסופרמרקט של רמי לוי, עוף במבצע, קילו בשקל.מסתבר שאשתי הרגישה בשמיים למרות ההשכמה המוקדמת בחמש וחצי בבוקר.

 

קיוויתי שגם הפעם תסתפק במועט, אך זאת הייתה תקוות שווא. אשתי לא התייעצה איתי ולא שיתפה אותי במחשבותיה, אך כבר כחודש לפני התאריך הנקוב, היא הייתה עסוקה בחיפושים נרחבים באינטרנט. הייתה לי הרגשה שכול זה יוביל למסע סביב העולם על אונית פאר או למסע פילים בתאילנד.

 

רק דבר אחד הפריע לי שהיא ניסתה להסתיר את מעלליה. כול אימת שנכנסתי לחדר היא סגרה את המחשב או טרקה את הטלפון באמצע השיחה. אחרי חקירה מאומצת ושימוש באמצעים שונים שלא אפרט, הגעתי למסקנה שהגברת נמצאת בקשרים עם מנתחים פלסטיים, היות וחברותיה הטובות עברו לאחרונה מתיחת פנים. היא קיבלה הצעות מחיר למגוון רחב של טיפולים, ניתוחים והשתלות למיניהם.

 

לאחר שהוצאתי מכתב רשום שהגיע  על שמה, הבנתי שמדובר בשיפוץ כללי ויקר שימשך מספר ימים וקרוב לודאי שאצטרך למכור את הרכב כדי לממן אותו.

 

בנקודה הזאת כבר לא יכולתי לשמור על איפוק ואמרתי לה בדרמתיות משפט שלא השתמשתי בו מעולם: "אנחנו צריכים לדבר." כנראה שבחושיה החדים הבינה שסודה נחשף זה מכבר והיא נמצאת במעקב צמוד,מה גם שהסוס הטרויאני שהושתל במחשב שלה לא נועד לגנוב מתכונים לשקשוקה. לכן בקור רוח נדיר היא אמרה: "היות ואמרת לי שאוכל לממש כול פנטזיה שארצה, החלטתי שאני לא רוצה לחיות לצד יצור רופס אלא לצד גבר אמיתי. לכן סיכמתי עם ד"ר לוסטיג שנשתיל לך שיער לתפארת, נסיר לך שיער מכול הגוף, נקטין לך את החזה, נייצר ריבועים בבטן, נרים עפעפיים, נימתח לך את עור הפנים, נעלים את הסנטר הכפול לבסוף ניצבע אותך בצבע שיזוף. ועכשיו כשאני מסתכלת עליך, אני רואה שצריך להרים לך גם את הישבן."          

 

  

גבי רמני




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב