דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כולנו נולדנו לתקשר! 

מאת    [ 07/04/2014 ]

מילים במאמר: 691   [ נצפה 3419 פעמים ]

מה זה תקשור?

תקשור הוא תוצר של ניסיון עתיק יומין ליצור קשר עם המימד הרוחני. אנשים בכל מקום וזמן הניחו שלא סביר שהחיים הארציים, המוכרים לנו הם כל מה שניתן לצפות לו. לא יעלה על הדעת שהיקום המורכב והמסתורי שאנו חיים בו מסתכם אך ורק במה שאנו רואים, ושכל מה שאדם לומד במהלך חיים שלמים נמוג לו ברגע אחד עם מותו. אנשים הבינו שחייב להיות דבר גדול יותר, מעבר למה שאנו חווים במימד הארצי - הפיזי.

תקשור בצורתו העכשווית התחיל בחצי השני של המאה העשרים, ונהיה פופולרי באמצעות כתבים של מתקשרים ידועים, כגון ג'ין רוברטס, שהיא אחת המתקשרות שהביאה את התקשור להכרת הרחבה שהוא זוכה לה היום. היא תיקשרה את סת', ישות רוחנית גבוהה, ופירסמה את המידע שהעביר לה בספרים שכתבה. מטרתם המוצהרת של אותן ישויות גבוהות כמו סת' היא להפיץ את הידע שלהן בקרב האנושות, ובכך לקדם את התפתחותה. רוב הישויות המעבירות מסרים דרך מתקשרים, מסכימות שהאנושות נמצאת בשלב זה של התפתחותה במצב רגיש. אם האנושות תיטיב להתמודד עם המשבר בו היא נתונה, היא תזכה לעלות לשלב התפתחותי גבוה יותר. התקשור ניתן לאנושות כמתנה, כדי לעזור לה בתהליך זה.

כיצד מזהים מתקשרים אמיתיים ונמנעים מהשרלטנים?

לא מעט ביננו ביקרו מתישהו אצל מתקשר. לעיתים המתקשר/ת לא הגדירו עצמם ככאלה. הם אולי התבוננו בנו, אפשרי שביקשו תאריך לידה או שם של האם, אולי ביקשו חפץ אישי ששייך לנו וחשו באמצעותו את האנרגיה שלנו, ואז אמרו את מה שאמרו. הם תיארו את אישיותנו, התייחסו לאירועים בחיינו, ואפשרי שגם נתנו עיצות לגבי דרך הפעולה המומלצת לנו. ברב המקרים הם גם ענו לשאלות שלנו בתחום המקצועי, המשפחתי או הזוגי, ואולי אף הבריאותי.

חלק מיועצים אלה נחונו ביכולת תקשור מפותחת, בין אם הם מייחסים את הידע שלהם למדריכים הרוחניים, ובין אם הם שבורים שמקור הידע הוא בתוך עצמם. קיימים רבנים העושים דבר דומה, אבל מייחסים את כוחותיהם לאל. אני מאמין שהידע מגיע מהמדריכים הרוחניים שיש לכל אחד מאיתנו, בין אם אנחנו מכירים בקיומם ובין אם לא. זה הופך כל סוג של ייעוץ על חושי לתיקשור.

במקרים רבים מסתיים המפגש עם המתקשר באכזבה עצומה. לפעמים זה קורה כי המידע שנתקבל במפגש לא היה מדויק, ולפעמים בגלל שנוכחנו בדיעבד שהוא לא היה נכון, לאחר שדברים שנאמרו לנו לא התממשו. בכל מקרה, לא כל מתקשר הוא אמיתי. כשמדובר בתחומי רוחניות, נושא שבו אין הסמכה רשמית, ישנם שרלטנים רבים המחפשים פרנסה קלה אשר אינה מצריכה השכלה או רישיון מקצועי.

אך למרות שלא כל מתקשר הוא אותנטי - כל אדם יכול ללמוד תקשור כיוון שהיכולת לתקשר טמונה בכולנו. כל אחד מאיתנו נולד עם יכולת לראות מדריכים רוחניים ולשוחח איתם. לרב יכולת זו הפכה מנוונת במהלך חיינו, כמו כל יכולת שלא נעשה בה שימוש שוטף.

 

בכל אחד מאיתנו קיימת יכולת תקשור

ניתן לראות ילדים המפגינים יכולות על חושיות מפותחות. להרבה ילדים יש חברים דמיוניים,  עימם הם משחקים ומדברים. מנקודת ראות תקשורית, חברים אלה אינם באמת דמיוניים, כי אם המדריכים הרוחניים שהילד מסוגל לראות, כיוון שבניגוד למבוגרים היכולות העל חושיות שלו עוד לא התנוונו. אבל חינוך מתחיל בגיל צעיר, והילד לומד במהרה שהסיפורים שלו אודות חברים שהוריו לא מסוגלים לראות אינם נלקחים על ידי המבוגרים באופן רציני. על ידי שימוש התנייה וחיזוקים מגמתיים גורמים לו ההורים לבחור להתייחס למה שרואים כולם, ובאופן זה להפסיק להתייחס למדריכים. זה שרובנו לא זוכרים את החברים הדימיוניים שהיו לנו בילדות, למרות שהורינו אולי יזכרו שהיו לנו כאלה, מעידה על כך.

יכולת התקשור איתה כולנו נולדנו התנוונה מחוסר שימוש, או ליתר דיוק מהדיכוי שבא עם החינוך שקיבלנו לחשוב באופן רציונלי. באופן עקרוני אין כל רע בחשיבה לוגית ואנליטית, כיוון שהיא דרושה לנו להישרדות בעולם הארצי. אך עם השנים רבים מאיתנו מרגישים שהחמצנו את אחת המתנות החשובות ביותר שזכינו להם כבני אדם: את היכולת לתקשר עם מדריכינו הרוחניים. כשאנו מבינים זאת, אנו מבקשים ללמוד כיצד להתחבר מחדש ליכולות שהיו לנו כילדים ודוכאו. את אלה מכם שמבינים על מה אני מדבר אני מעודד ללמוד לחקור, ולהתנסות. היכולת לתקשר לא דורשת יכולת מולדת שאינה נמצאות בתוככם כבר כעת. כל מה שאתם זקוקים לו כדי לפתח יכולת תקשור הוא סקרנות, רצון להתפתח, ומוכנות לתרגל כדי לגלות מחדש את היכולת שקיימת כבר בתוככם. אתם מוזמנים לקרא ספר בנושא זה או להרשם לקורס. לימדו, התנסו, ואז תגלו מחדש את יכולת התקשור המופלאה שכבר טמונה בתוככם.

 

דר´ זפרן הוא מורה רוחני ידוע, סופר רב מכר ומנחה סדרה משלו בטלויזיה. הוא מנהל את המכללה ללימודים רוחניים, המציעה קורסי תקשור, שחזור גלגולים ואימון אישי בגישה רוחנית (קואצ'ינג רוחני). הוא נחשב מורה של מורים בקהילה האלטרנטיבית. רבים מתלמידיו עוסקים בתקשור, שחזור גלגולים ואימון רוחני כמקצוע. ניתן ליצור עימו קשר באמצעות "המכללה ללימודים רוחניים", בטלפון 03-5660066. מידע נוסף באתר הבית של דר' ירון זפרן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב