דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תה ירוק - לא אורגני, לא נוגע! 

מאת    [ 13/03/2014 ]

מילים במאמר: 506   [ נצפה 3600 פעמים ]

אני שותה תה כל יום, לפחות פעם ביום. תה הוא קדוש עבורי, אני אגלה לכם סוד יש לי אפילו מגירה קטנה במטבח שמוקדשת כולה לתה. אני אוהב את הטעם, את הבריאות, את העובדה שתה יכול למנוע  מספר רב של מחלות ואת האופן שתה מאיץ את חילוף החומרים בגוף שלי. בשנים האחרונות שיכללתי את הבנתי בעולם התה וכיום אני יכול להגיד בוודאות, לאחר מחקר שערכתי, שאני מעדיף תה אורגני.


יש לי חברים שהלכו יותר רחוק ממני ואני מאוד מעריך אותם, ולהם יש חוק מאוד פשוט: "לא אורגני, לא נוגע!!!". אני, בעצמי, מתקשה לעקוב אחרי החוק הזה, למה? כי זה מוריד לי הרבה דברים מהתפריט וגם כי היום עדיין די יקר להפוך לאורגני באופן טוטאלי. אבל אני גאה להיות שייך לקבוצה של אנשים עם עקרונות שחותרים לעתיד טוב יותר. בינתיים, אני עושה מה שאני יכול, בהתאם לתקציב שעומד לרשותי כדי לקנות  מזון אורגני. גיליתי, שלמשל, בעולם התה אפשר להשיג חליטות אורגניות נהדרות ובמחירים שפויים לחלוטין, מחירים שאפילו תפרן כרוני כמוני יכול להרשות לעצמו.


היסטוריית התה, בשלוק קטן...
מטעי התה גדלו באופן טבעי בסין כבר ב-2,000 לפני הספירה, אך היפנים "גילו" אותו לעולם במאה ה-8 לספירה. אחריהם היו אלו האירופאים שהבינו את סגולותיו וטעמו של התה ואימצו אותו, זה היה באזור המאה ה-17. כידוע לכול התרבות הבריטית הולכת יד ביד עם תרבות התה. מאחר וסין לא הצליחה לעמוד בביקוש ההולך וגובש לתה מצד הממלכה הגדולה, החלו הבריטים להקים מטעי תה במושבות שהן כבשו בהודו. בצד השני של העולם, אל ארצות הברית הגיע התה רק בתחילת המאה ה-20, תחילה שתו האמריקנים את התה קר, וזה קרה לראשונה ביריד בינלאומי שנערך בסנט לואיס בשנת 1904.


תה אורגני זה ליגה אחרת
לפני שהפכתי אבא, אני חייב להודות, שהתהלכתי בעולם בידיעה שהפירות והירקות שלנו מרוססים והייתי מרגיע את עצמי בכך שזה בוודאי הופך את הגוף שלי לעמיד ומחושל. אבל מאז שיש לי ילדים התחלתי לחשוב אחרת לגמרי. כשאני קונה תה אורגני או כל מוצר אורגני אחר הביתה אני יודע שאני תורם ל-2 היבטים. ראשית, אני תורם לסחר הוגן – שפירושו: תמיכה במשקים קטנים בעולם, כאלו שאינם מעסיקים ומנצלים ילדים קטנים או מבוגרים, כאלו שדואגים לסביבה ושנית, אני דואג לבריאות של הילדים שלי ולעתיד כדור הארץ כולו.


תה אורגני זהו תה שגדל ומעובד ללא דשנים מלאכותיים וללא חומרי הדברה מזיקים. הוא זמין במספר מקומות בארץ וכדאי מאוד לחפש את התווית שמעידה על כך שהתה שאתם קונים הוא אורגני. אני אישית מעדיף לרכוש חליטות תה. הסיבה לכך טמונה בעובדה שחליטות תה אורגני מאפשרות לי ליהנות באופן מלא מטעמו של התה. יש לי קנקני תה ואני מאוד אוהב את הטקס שמסביב להכנת המשקה, שהפך לטקס משפחתי, יש לציין. אני אוהב תה ירוק אורגני יסמין, אשתי מעדיפה תה ירוק אורגני לימונית והילדים שלי משתגעים על פירות יער אורגני וקמומיל. במגירת התה שלי יש הכול, ואני ערוך לקבל גם אורחים שלא מקפידים על צריכת מזונות ומשקאות אורגניים, בצד אני שומר חליטות מיוחדות שאני קונה וביניהן, חליטות קקאו וג'ינג'ר, תה לבן דובדבן וחליטת רויבוס אדומה, צמח שגדל רק בדרום אפריקה והוא נטול קפאין ועשיר בנוגדי חמצון (שאפשר למצוא בחברת אוצ'ה).

לקטלוג המלא של תה אוצ'ה

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב