דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לעשות ניתוח אף מושלם 

מאת    [ 06/03/2014 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 3692 פעמים ]

אם אתם חושבים לעבור ניתוח אף, ייתכן מאוד שתרצו לקבל את הסיכויים הטובים ביותר להגיע לתוצאות ברצויות בפעם ראשונה על מנת שלא תצטרכו הליך ניתוח אף נוסף להשלמה. אף על פי שאין דרך להבטיח תוצאה מושלמת, ניתן להגדיל את הסיכויים להליך מוצלח שתהיו מרוצים מהתוצאות שלו בעזרת מספר טיפים אשר יעזרו לכם ללמוד כיצד להפחית את הסיכוי שתצטרכו לבצע ניתוח אף נוסף לתיקון.

קודם כל, תצטרכו למצוא תמונה של מישהו או מישהי שיש לו את האף שאתם רוצים. הרופא כמובן לא יהיה מסוגל לתת לכם אף מותאם בצורה מדויקת, אבל הוא יוכל לייעץ לכם וליידע אתכם במידה והאף לא יתאים לפנים שלכם בצורה מושלמת. בנוסף, זה ייתן למנתח שלכם רעיון כללי של התוצאה הרצויה, בדומה למצב שמביאים תמונה למעצב השיער שלכם על מנת לקבל את התוצאה הקרובה ביותר האפשרית. באופן זה, הרופא שלכם יודע מיידע מה אתם רוצים וידע כיצד לבצע את ההליך באופן הכי טוב.

חשוב גם לברר עם הרופא כיצד תראו לאחר ניתוח האף שאתם רוצים במידה ותקבלו את התוצאות הרצויות. קליניקות רבות מחזיקות בתוכנה אשר משתמשת בתמונה שלכם על מנת לייצר הדמייה של מראה הפנים לאחר השינוי לאף. במידה והקליניקה לא מציעה זאת, אתם יכולים לעיתים קרובות למצוא אתרים אשר מספקים תוכנות דומות. בנוסף, אתם יכולים גם להסתכל על תמונות לפני ואחרי כדי לקבל מושג יותר טוב על מה שאתם רוצים וכיצד אתם עלולים להראות לאחר הניתוח. דבר זה גם יכול לעזור למנתח שלכם לתכנן את ההליך באופן טוב יותר, מכיוון שהם יוכלו לדעת למה לצפות.

כמובן, צעד נוסף מאוד משמעותי הוא לבחור ברופא מנתח מנוסה, בעל נסיון ומוניטין. דבר זה גם הוא מאוד חשוב על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר ולא להדרש לניתוח מתקן נוסף. ככל שהמנתח בעל יותר נסיון וביצע יותר ניתוחי אף בקריירה שלו, ישנו סיכוי טוב יותר שהוא ראה מקרה דומה לשלכם וידע כיצד לטפל בכם על הצד הטוב ביותר. זה אומר שהרופא ידע בדיוק איך לגשת להליך מההתחלה, מה שיעזור לצמצם את הסיכוי לטעויות. חשוב לברר כמה שנות נסיון יש לרופא בענף הזה, ולהסתכל על המוניטין שלו וביקורות ממטופלים קודמים. לתת למנתח לא מנוסה או עם ביקורות רעות לבצע את הליך ניתוח האף זה מסוכן, ועלול לגרום לכך שלא תקבלו את התוצאה שתרצו ותדרשו לניתוח אף מתקן נוסף.

כאשר אתם מדברים עם הרופאים השונים בפגישות הראשוניות, חשוב לשאול אם יש מטופלים אחרונים אשר אפשר לדבר איתם ולקבל מהם חוות דעת. אתם גם יכולים לברר מהו שיעור ההצלחה של הניתוח ובכמה מקרים נדרש ניתוח נוסף.

האמור לעיל נועד ידע כללי בלבד ואינו מחליף ייעוץ של רופא.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב