דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תפילת אנא בכוח ופירושה 

מאת    [ 18/02/2014 ]

מילים במאמר: 1519   [ נצפה 4011 פעמים ]

 

 

משמעות תפילה זו הנה חלק ב', בה נתמקד מצד הגיאומטריה, לקרוא חלק א'אנא כנס לאתר שלי, או בחיפוש בגוגל תחת "אנא בכוח", ציונה טאקר

בהתחברות למילות “אנא בכוח” האדם מעפיל למימדים עליונים הפועלים כמגנט המושך אליו שפע של חכמה בינה וכח חיים. הגורם לשינוי, צמיחה ותיקון. מילות התפילה הנם כעין צופן סודי המסוגל לפתוח את מקור הכוח של 42 שמות האלוהים המקיים את העולם כולו. דרך שימוש שם האלוקות הנקרא במספר שמות: נורא, גיבור, חסין, קדוש, יחיד, גאה, יודע תעלומות, הוא הכוח העוזר לנו לשאוב כל דבר המשתלשל  מעולמות עליונים אל העולם החומרי.

כל אחד משבעת משפטיו כולל שש מלים, והם: אב”ג ית”צ, קר”ע שט”נ, נג”ד  יכ”ש, בט”ר צת”ג, חק”ב טנ”ע. יג”ל פז”ק,שק”ו צי”ת. המאורגנים בשישיות שישיות של אותיות כנגד שש כנפי השרפים שהם מלאכים, ובעולם החומרי מסמל את ששת ימי הבריאה, ששת קצוות מגן דוד, ששת קצוות רוחות העולם, ששת אלפי שנים קודם בוא המשיח, שש צינורות רוחניים שבספירות שדרכם אנו מתחברים לספירה השביעית ולעולם הרוחני. שבע שורות כנגד שבע הספירות שעליהן מושתת הבריאה, המסמל את העולם הרוחני, שבעה ימי השבוע, שבעת כוכבי לכת, ארבע אמהות ושלוש אבות, שבע שנות שמיטה ועוד... בשל משמעות השם הקדוש הזה יש האומרים אותו לפני השינה טרם נסיקת הנשמה למקום מחצבה במרומים.

"אנא בכח גדולת ימינך תתיר צרורה". ספירת חסד, אב"ג ית"ץ

כוחו של פסוק זה כולל בתוכו את כל יתר הפסוקים והוא מחבר אותנו ישירות לתדר של עץ החיים. הוא הזרע הכולל בתוכו את כל העץ, כפי שבזרע הגבר אצור בו כל הכוחות לבריאת אדם חדש.

האותיות אבג” הם האותיות ראשונות של האלף” בית”, והם השורש של הזרע הראשוני והתחלת ההתחלות של בריאת העולם, באות א' חבויים בה פעמים האות י' אחת עליונה ואחת תחתונה המורה על עולם עליון ועולם תחתון, והאות ו' באמצע מפרידה בין שני העולמות, ביחד בגיאומטריה מספרם שווה עשרים ושש שהם שם ההויה, י'+י'+ו= 26, בחיבור מספר 26 שווה מספר שמונה המסמל את הכוח הרוחני העליון אשר מעל העולם הגשמי. בחשבון של אבג יחדיו הם מספר 6 = האות ו' של שם ההויה. האות ב' משמשת כלי קיבול לשפע, והאות ג'מלשון גמילה, גומלת חזרה.                                                                                                                   

יתץ” הם אותיות האחרונות של האלף בית המחולקות: יוד היא האחרונה בספירת האחדים ממספר אחד עד עשר, האות ת' היא האות הסופית של כל האותיות מהאות  כ' עד האות ת', והאות ץ' היא סוף האות של האותיות הסופיות, הנקראים מנצפך. יש פה התחלה אמצע וסוף בהם כלולים כל העולמות יחדיו. בחיבור יחדיו של כל אותיות אלו יוצא מספר 500, בגיאומטריה קצרה שווה מספר 5 = אות ה', והיא האות ה' התחתונה בשם שם ההויה.  

אנא” שווה מספר שבע שדרכו האדם מבקש להתעלות מעל החומריות ולחדור לעולם הרוחני, לפרוץ בכוח את החומות הסוגרות ומונעות מאיתנו להתעלות אל גבולות  אין סוף, להתיר את הכבלים הסוגרים עלינו, כפי שהתינוק טרם יציאתו לעולם קורע את הרשת שברחם בכדי לצאת לעולם הזה, וברגע זה מתחילים הצירים, כך האדם מבקש להתיר את הרשתות הסוככות אותנו ולשחרר אותנו מכבלי ויסורי החיים.

"קבל רינת עמך שגבנו טהרנו נורא". ספירת גבורה, קר"ע שט"ן

בפסוק זה אנו קורעים את הצרור הכובל אותנו ברשתות, מתנתקים מהעולם הגישמי, ובניתוק מהגישמיות אנו מתנתקים גם מהשטן ומעפילים לעולמות רוחניים.

קר"ע = בגיאומטריה 370 שיחדיו = מספר 10 השווה אות י' והשם שט"ן = 379 = 19 יחדיו הם 10 שהם שוויםלאות י' שהיא האות הראשונה בשם ההויה, מכאן הרמז שבנקודה זו  האדם נטהר ומעפיל למרומים, שרינתו וטהרתו התקבלה, שהאדם מקבל כוחו מספירת גבורה העוזרת לו להרקיע לשחקים.

ספירת גבורה הנה ספירה של כוח, תעוזה, אומץ, ויחד עם זאת מלחמה או שלום, על כן יש בכוחה לקרוע את הכבלים ולפתוח לפנינו שערי רחמים, שמחה, אושר, פרנסה וכל מאווי נפשינו.

 “שגבנו טהרנו נורא”. הטוהר חבוי באותיות שטן, שברגע בו האדם משיל מעליו את השטן המכונה גם בשם יצר הרע, הוא מתטהר בקדושה: מתנתק מהעולם החומרי ומתחבר לצינור השפע.

"נא גיבור. דורשי יחודך. כבבת שמרם". ספירת תפארת. נג"ד  יכ"ש

נג"ד שהאות נון = 50 שערי חכמה ולאחר שקרענו את הכבלים ונטהרנו אנו מעפילים לספירת תפארת שבה כלולים שש ספירות אחרות המתאחדים יחדיו לשבעה ספירות,  ג"ד= 7, מספירה זו אנו מושכים את השפע של שש הספירות הקשורות בה.

בגיאומטריה קטנה נג"ד = 3 =אות ג' שאות זו גומלת לנו חזרה חסד, והאות ד' מעלה אותנו מדלות לדלייה- לעליה.

יכ"ש בגיאומטריה =6 = אות ו' שבנקודה זו האדם העפיל לנקודה הגבוהה ביותר של עולם החומר, ומשם מתנתק וממשיך להעפיל לעולם הרוחני, "כבבת שמרם"  כפי שש הספירות הסובבים את ספירת תפארת כעין הגנה ושמירה עליה, כך גם האדם שמגיע לדרגה זו, הוא מוגן סביב, כעין גדר השומר עליו.  

"ברכם טהרם רחמי צדקתך תמיד גמלם".  ספירת נצח.  בט"ר צת"ג

בט"ר בגיאומטריה קצרה=4=אות ד' שהוא שם השם בגיאומטריה הנקרא "אל", לאחר גמילת החסד הגענו לדלייה-עליה, שבדרגה זו האדם כבר נטהר ומבורך, על כן דלתות שערי שמים פתוחים בפניו להמשיך בעלייתו, ומכוח שערי רחמים מקבל גמולו.

צת"ג בגיאומטריה =7= אות ז', שאם קודם לכן היה בעולם החומרי, הרי שעתה כבר העפיל ונכנס דרך שערי רחמים לעולמות הרוחנים, שספירת נצח מסמלת את חיי הנצח של הנשמה, ואת השורש של הזרע שבעץ, שממנה מתפתח וגודל.

"חסין קדוש ברב טובך נהל עדתך". ספירת הוד. חק"ב טנ"ע

חק"ב בגיאומטריה קצרה= ב'=2  שהיא האות בית" והוא גיאומטריה של שם השם הנקרא "אדני", ותחילת השורה של התפילה, ומסמל את הבית הרוחני לו הגיע האדם. טנ"ע בחיבור יוצא האות ג=3 שהיא האות השלישית של התפילה בבית הראשון והיא גומלת לו חזרה חסד מהעולם העליון אל חייו בעולם החומרי, בחיבור של חק"ב טנ"ע בגיאומריה קצרה יחדיו הם מספר 5= האות ה', שזו ה' ראשונה בשם הויה, שבשלב זה האדם נסק למימד עליון בעולמות הרוחניים, ומושך משם את השפע כעין אור חוזר.

בעלייה זו האדם נסק לדרגת קדוש, בו מעטפת האורה העוטפת את גופו מחוסנת ומוגנת, ולשטן אין שליטה על חייו, שספירת הוד" המתאחדת עם ספירת נצח" האדם מושך הארה רוחנית, כוח הריון, הצלחה באומנות העבודה, וכוח נבואי.

 “יחיד גאה. לעמך פנה. זוכרי קדושתך.” ספירת יסוד. יג"ל פז"ק

האות יג"ל בגיאומטריה קצרה = 7 = האות ז', פז"ק = 7 שהיא גם האות ז', ובחיבור שלהם = 14= 5 שהיא האות ה'.

שתי השביעיות מורות על שתי עולמות, עולם הרוחני של עולם החומר שהיא השבת, והשבע השניה מורה על הרקיע השביעי שבעולם הרוחני, בו האדם נמצא בשלמות ואחדות מוחלטת עם העולמות התחתון והעליון, בה הגיע לדרגת היותו יחיד במינו לשיא השלמות, ומכוח זה הוא המבקש מהאלוקות עזרה לאחרים ולא לעצמו, כפי משה רבנו שביקש לאחרים ולא לעצמו, ומכוח אות ה' עליונה הוא שואב את כוח הנבואה והנתינה לאחר.

ספירת יסוד בה טמון הגרעין הראשוני ממנה הושתת העולם, וממנה נוצר אדם, שכוח הגרעין הקטן יש בו כוח התפשטות, הרחבה וצמיחה, על כן אדם שפרץ שער זה מפה יכול רק להתפתח ולצמוח הן הוא עצמו והן אחרים.

"שוועתנו קבל. ושמע צעקתנו. יודע תעלומות." ספירת מלכות. שק"ו צי"ת

שק"ו בגיאומטרית קצרה= 10= אות י', היוד מסמלת את הרקיע העשירי הדרגה הגבוהה ביותר בעולם הרוחני, והיא השורש הראשוני והזרע עצמו לכל הנבראים בכל העולמות הן העליון והן התחתון, ממנה הושתתו כל העולמות, המאורות, המלאכים, והיא הניצוץ של כל הניצוצות, על כן שם הויה מתחיל באות יוד, שאין מספר גדול יותר מהאות יוד שממנה יוצאים כל המספרים עד אין סוף.

האדם שהתעלה לדרגה זו הוא כולו עולם עליון רוחני, ואין לו נגיעה בעולם החומרי, בדרגה זו הצליח לגעת בקודש הקודשים ולמשוך כוחות אדירים לאין שיעור, ולדעת סודות עלומים שבבריאה, כוחות שרק יחידי סגולה יכולים להגיע אליה.

צי"ת בגיאומטרי קצרה= 5 =אות ה', התפילה  בכל האותיות של ה-א' ב' שבפסוק הראשון, ומסיימת באותיות ראשונות של שם הויה שהם  י' -יוד, הא- ה', שהיא שיא השלמות שבעולם עליון, והמשפט האחרון תעלומות מסתיים באות ת' שהיא האחרונה באותיות של א-ב, המורה על שלמות וחיבור שם ההויה ו-22 האותיות יחדיו ליחידה אחת, לגוף אחד.

ברוך שם כבוד מלכותו לעולם ועד.

כל האותיות הראשונות שבסגירת התפילה בחיבורם יחדיו הם המילה- בשכמלו, משום שמדובר באמירת השם המפורש בתפילה עצמה, אומרים שם זה בלחש לאחר התפילה. שם זה בפני עצמו יש בו כוחות אדירים ונוספים.

 ציטוו מהרמב"ם על התפילה: שם בן ארבעים ושתיים אותיות קדוש ומקודש ואין מוסרין אותו אלא למי שהוא צנוע ועומד בחצי ימיו ואינו כועס ואינו משתכר ואינו מעמיד על מידותיו ודיבורו בנחת עם הבריות. וכל היודעו וזהיר בו ומשמרו בטהרה אהוב למעלה ונחמד למטה ואימתו מוטלת על הבריות ותלמודו מתקים בידו ונוחל שני עולמות, עולם הזה ועולם הבא.

 "אנא בכוח באתר שלי

 http://www.sionathacker.com/newspics/newspic7.jpg

 

  ציונה טאקר  

Siona Thacker

עוסקת בחיזוי על פי הקבלה, הכוונה ויעוץ בחיים, עזרה נפשית, חיזוי העתיד והשלכותיו, הרצאות בנושא קבלה והחיים.

כתיבה: לאחרונה הוציאה לאור בשפה העברית ספר קבליסטי על החיים לאחר החיים, הספר מקיף בצורה מורחבת כמעט כל נושא רוחני הנוגע לנשמת האדם, בו עונה בפרטי פרטים על שאלות רבות שלא ניתנה עליהם מענה. שם הספר  "סוד הניצוץ האלוקי"

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


  ציונה טאקר  


Siona Thacker


 


 sionathacker.com


sionathacker.net


https://www.facebook.com/...ציונה-טאקר/30473961630




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב