דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטח ולימודי שוק ההון בראי שיווק השותפים באינטרנט והשיווק הסלולרי במובייל למשווקים ולמתמחים בשוק ההון! 

מאת    [ 17/02/2014 ]

מילים במאמר: 734   [ נצפה 2081 פעמים ]

מט"ח הינו כיום תחום לימודים מבוקש ביותר, והוא עוסק בין השאר בנושאים כגון אופציות בינאריות, במסחר אלקטרוני מקוון של מט"ח, במטבע חוץ, נדל"ן, שוק ההון, בורסה, בנקים ועוד. ואם כך, היתרון הגדול עבור המשווק בהקשר זה הוא היעדר תחרות פרועה מצד אחד והאטרקטיביות של התחום מצד שני. יתרון נוסף טמון בכך, שענף המט"ח אינו תלוי בביצת המשק הישראלי, אלא בגלל האטרקטיביות הבין לאומית, וחוזקם של שווקים אחרים, הוא מציע גישה לשווקים רבים נוספים בעולם ובכך אנו פותחים לנו מקורות הכנסה נוספים ואיננו תלויים אך ורק במקור הכנסה אחד.

במילים אחרות, איננו שמים גם את כל הביצים בסל אחד אלא מפזרים את הסיכונים באופן נבון וחכם, שמאפשר לנו לנהל מבחינה זו עסקים במינימום הסיכון האפשרי. דבר נוסף בהקשר זה הוא עניין המודיעין התחרותי, שכמשווקים האמונים על יכולותיה של דיסציפילנה ומקצוע זה, מאפשר לנו לנצל בחכמה וביעילות גדולה יותר את טבעו הכלל עולמי של תחום המט"ח ולתפור כל פעם קמפיין אחר, ולפעמים אף משולב, בצד זה או אחר של הגלובוס.

יתרון אחר עבור המשווקים טמון בכך, שבניגוד לתחומים כמו אסתטיקה והסרת שיער בלייזר בהם יש אחוז המרות גבוהה, אחוז ההמרות הנמוך יחסית במט"ח מתאזן מול המרות גבוהות במיוחד. במילים אחרות, בתחום המט"ח ניתן למכור קצת, אך להרוויח הרבה, שכן כל המרה הינה איכותית בבחינת התגמול הכספי שלה. מבחינת המשווקים משמעותו הוא שבעזרת עבודה יעילה ונכונה ניתן בפרק זמן קצר להרוויח הרבה כסף, ולהפנות את משאב הזמן לקידום ושיווק תכניות אחרות.

בנוסף על כך, מאפייניו הגמישים, המודולריים והורסטיליים של התחום קורצים כיום לכל אחד, שמבין את קשיי שוק העבודה, שהולך ונשחק הרבה פעמים תודות למדיניות שגויה ולא נכונה של ממשלות רבות, שהולכות ופוגעות באופן הולך וגדל באפשרויות התעסוקה, באיכותן של העבודות והמשכורות כמו גם בביטחון התעסוקתי וכך הלאה. בין אם אנו נאלצים לחפש הכנסה נוספת מהבית, לא מעוניינים להמשיך ולעבוד אצל מעביד שעושק אותנו, שדורש הרבה אך משלם מעט, בין אם אנו מחפשים לעבוד מהבית כפרילנסרים, מחפשים לעשות כסף נוסף או ממש לפתח קריירה בתחום, השיווק באינטרנט בכלל ותחום שיווק השותפים בפרט, בין אם בסלולרי או בין דרך השיווק ברשת, מהווים את הפיתרון המשולם מבחינתנו.

יש לזכור שמבחינתו כמשווקים בתחום שיווק השותפים, המשלבים גם את יכולות המודיעין התחרותי ושיווק הגרילה, העלויות הכרוכות בהקמת ובהרצת קמפיין שיווקי של יחסי ציבור באינטרנט הינו אפסי עד לא קיים בכלל. ואם כך, בניגוד לשיטות השיווק המסורתיות, אנו מסוגלים תוך פרק זמן קצר יחסית ליצור הכנסה יפה שוטפת ללא הון התחלתי וללא השקעה גדולה בכסף. כך או כך, וכאשר מה שעומד לנגד עיננו אלו הם אחוזי ההמרה הגדולים, ואיתם ההכנסות היפות מתחום זה, ניתן לומר שזהו גם אחד מהתחומים היעילים ביותר מבחינת הרווחיות שלו בבחינת סך כל ההכנסות וההשקעה.

חשוב לציין, גם שלימוד התחום הכרחי לא רק עבור משווקי המט"ח, אלא גם לאותם המשווקים, שמוכרים את תחום המט"ח על בסיס העבודה בנישת שיווק השותפים. ואם כן, לימודי שיווק שותפים, בין אם מדובר במכללה כזאת ואחרת, בין אם מדובר באופן אוטודידקטי ובין אם מדובר על לימודי שיווק השותפים במסגרת של אקדמיה כזאת ואחרת, הם מתבקשים מטבע הדברים. כפי שציינו, בבואנו לבחור איך והיכן נלמד, חשוב לתת דגש ולבדוק, שניתן במסגרת מסלולים לימודים זה להשלים את ההשכלה בתחום שיווק השותפים גם במספר נושאים ותחומים משיקים ובהם לימודי מודיעין תחרותי, קידום אתרים, שיווק גרילה ועוד.

לימוד מסודר של שיווק השותפים והשיווק באינטרנט במסגרת של ראייה רחבה וממעוף הציפור יאפשר לבנות קמפיינים יעלים במיוחד ולשפר את יכולות השיווק שלנו ולהשתית את התכניות כבר משלב ההתחלה על בסיס וקרקע מוצקה. קיים כיום בשוק מגוון רחב של אפשרויות, ויש לבחור את זו שמציעה את ארגז הכלים הרחב ביותר. בחירה זו חשובה ביותר, ואין להמעיט בחשיבותה, שכן התנהלות נכונה מן ההתחלה תמנע בעיות רבות לעתיד לבוא ותקצר את התהליכים בדרך לתוצאה הסופית אליה אנו מכוונים. כפי שנאמר סוף מעשה במחשבה תחילה.

זאת ועוד קיים כיום מגוון רחב של חברות מט"ח, תכניות שותפים רבות ומגוונות המקודמות על ידן כמו גם חברות לשיווק שותפים המציעים והמקדמים תכניות אלו כגון קליקאון וויסל הישראליות. אחת מן החברות הללו, וזאת לצורך הדגמה בלבד, הינה חברת FXCM - מערכות מסחר אלקטרוניות, שהינה חברה מוכרת ומוערכת. בשנות פעולתה צברה חברת FXCM - מערכות מסחר אלקטרוניות מוניטין ואמינות רבה, והיא מחזיקה במוצרים ושירותים איכותיים, הן מבחינת המשווק כמו גם מבחינת הלקוח. וכך אנו מגיעים למצב של Win Win, כאשר הן התגמול עבור השיווק של מותגי חברות אלו משתלם במיוחד למשווק עצמו, כמו גם התועלת עבור אנשי המט"ח היא מצוינת גם. מסיבה זו ומהסיבות שמנינו למעלה תחום שיווק מוצרי ושירותי המט"ח הוא מן האטרקטיביים ביותר עבור המשווק וזה חופף גם את הכדאיות, ההצלחה והפופולאריות של הענף וחברות אלו מבחינת הלקוח

אתר
http://yinfol.wix.com/affiliateacademy#!fxcm/c1252


מייל
/>info@affiliateacademy.tk


יואב לוין
050-2104668


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב