דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רוצה עוד כסף ? 

מאת    [ 16/02/2014 ]

מילים במאמר: 737   [ נצפה 1531 פעמים ]

רוצה עוד כסף ?

 

במהלך השנים אני מניחה ששמעתם תפיסות רבות לגבי כסף, התפיסות הנפוצות ביותר לגבי כסף נוגעת לחשיבות שלו ,לא פעם באימונים האישיים ובהרצאות אני שומעת אנשים שאומרים בשיחות , "כסף זה לא הכול "או כסף "זה לא הדבר הכי חשוב "או," לא אכפת לי מכסף העיקר ש.... ".

נכון אכן כסף זה לא הכל אך לכסף ובמיוחד בעידן זה יש חשיבות רבה ואנשים מבינים את חשיבותו הרבה של הכסף ואת השפעתו הרבה על חיינו השפעה רבה  מכל מצרך אחר שאתם יכולים להעלות בדעתכם.

כבני אדם בבסיסנו אנו  צריכים להזין את עצמנו במזון ושתיה ,מגורים וכל הנלווה לכך  ,השכלה ועוד .

דמיינו לכם מה יכולה להיות השפעה של אובדן של סכום כסף גדול ומנגד קבלת סכום כסף גדול ואיך כל זה ישפיע על גישתכם  לחיים ?

מרבית האנשים מסתפקים בכסף שיש להם וחלקם אף מתפללים שיהיה להם יותר, הם חיים את חייהם מהשכר שהם משתכרים מהעבודה שלהם , או מהעזרה מההורים.

וכשהחיים מזמנים להם הוצאות חריגות ברוב המקרים מרבית האנשים בודקים את האפשרות כיצד לצמצם עוד ועוד מההוצאות שלהם אש מעידה על גישה הישרדותית .

וישנם אחוז קטן מהאנשים אשר למדו את החוקים לזימון כסף והם שולטים בהשגת כסף .

כסף הוא חשוב ועל כן חשוב שלכל אדם תהיה הבנה מעמיקה מהו כסף? ומה החוקים השולטים להשגת כסף ?

ישנה אבחנה דקה ומשמעותית ברוב המקרים מבלי לשים לב אנו הופכים להיות המשרתים להשגת כסף אך אל לנו לטעות תפקידו של הכסף הוא לשרת אותנו ולא ההפך .

תפיסת עולמי הינה שכסף הינו תוצאה של פעולות שאנו עושים בשילוב עם האנרגיה שלנו לפעילות הזו ולכן תפיסת עולמי בחיי ובעסק שלי בלחיות מתוך בחירה אני מאמינה כי אין ארוחות חינם ולכן במקום לחשוב מאיפה לצמצם עוד ועוד אני ממליצה לשאול איך אתם יכולים לייצר עוד כסף ? מה עוד אפשר לעשות על מנת להרוויח יותר ? איך אנו יכולים לתרגם את המתנה הטבעית שקיבלתם בחיים ואת הידע שאתם מחזיקים ולתרגם אותו לכסף  ?

 אני גם מאמינה כי לכסף יש ערך רב כל עוד נעשה בו שימוש והוא נמצא בתנועה .אני מאמינה כי צריך ליהנות מהכסף ולגלגל אותו הלאה באהבה שלא ישתמע מדבריים שהכוונה לבזבז אותו לריק הכוונה היא ליהנות ממנו ולהשקיע אותו בתבונה .

בתהליכי האימון האישי והסדנאות על כסף ומכירות משתנה היכולת להסתכל על כסף מזווית אחרת ומנקודת מבט שונה.

אם תחשבו על זה כל פעולה במהלך היום יום שלנו אנו עוסקים במכירות וברכישות ,היזכרו במוצר שמאוד רציתם ורכשתם אותו. נסו להיזכר בתחושה שליוותה אתכם בעת הרכישה סביר להניח שרכישה זו גרמה לכם להרגיש טוב על קבלת המוצר כי מאוד רציתם זאת .

אך מרבית האנשים ,הורגלו להתייחס לרכישות כעל סוג של חובה ונטל וזאת למרות שהם רוצים את המוצר מאוד, והם גם מודעים לתחושה הטובה שנגרמת להם כתוצאה מרכישה זו , אך כאשר הם מגיעים לשלב התשלום ברוב המקרים העברת הכסף והתשלום לא נעשית  ביד חמה ובשמחה לצד השני.

אני מאמינה שכאשר אנו מעבירים את הכסף לצד השני המלווה בתחושת הודיה אמתית מהלב, על התרומה וההרגשה שמוצר זה גורם להם התחושה טובה יותר ודרך כך אנו מזמנים לחיינו כספים נוספים .

אם כך על מנת להתחיל ולפתח תחושת שפע ולזמן אליכם את סכומי הכסף שאתם מייחלים להם ,התחילו להסב את תשומת לבכם להרגשה האישית שלכם בעת קבלת כסף עבור מוצר או שרות שנתתם וגם בעת תשלום עבור מוצרים שרכשתם .

תחושו את התודה האמתית מבפנים לשני הצדדים גם כאשר אתם מקבלים כסף וגם כאשר אתם נותנים , אני רוצה להזמין אתכם להכיר את התייחסות שלכם לכסף ולערוך רשימה על כל מה שאתם חושבים ואומרים  על כסף ?הכירו את תפיסת עולמכם ביחס לכסף , את האמונות המנהלות אתכם ? שימו לב מה אתם אומרים ואיך אתם מדברים  על כסף בקול רם ,לדוגמה באם אתם אומרים  כסף זה לא הכול , או כסף  זה לא הכי חשוב בהתאם יהיה מצבכם .

אך אפשר לומר כסף זה חשוב יחד עם זאת גם ...... חשוב ..אל  תבטלו את חשיבותו של הכסף .

התחילו להסב את תשומת לבכם להתייחסותכם להשגת כסף, לדוגמה אף פעם אני לא אהיה עשיר , זו החלטה שקבעתם מראש וגם אם ישנה הזדמנות לעושר היא לא תגיע אליכם כי מראש ביטלתם את האפשרות הזו .

אם כך מהי הדרך הטובה ביותר להתחיל לפתח תודעת שפע ? הדרך היא להתחיל לדמיין איך ייראו החיים כשברשותכם כבר קיים כל הכסף שאתם משתוקקים לו.

היו עקביים בדמיון שלכם . זכרו  תת המודע שלכם אינו מבחין בין דמיון למציאות ולפיכך ככל שתת המודע יתרגל לרעיון הדמיוני שלכם לשפע הכסף אתם תתחילו להרגיש בנוח ולזמן אותו לחייכם עוד ועוד.

מירב עמר - יעוץ ואימון לצמיחה אישית ועסקית  052-8413192  www.merav4you.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב