דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו ארנק ביטקוין? 

מאת    [ 14/02/2014 ]

מילים במאמר: 479   [ נצפה 2613 פעמים ]

מה זה ארנק ביטקוין ?

ארנק הביטקוין מאפשר לך לבצע עסקאות ברחבי העולם, הוא נותן לך את הבעלות על כתובת ביטקוין אשר באמצעותה אתה יכול לקבל מטבעות ממשתמשים אחרים וכמו כן גם לשלוח מטבעות אל משתמשים אחרים. בעיקרון זה פועל בדיוק כמו דואר אלקטרוני, אתה יכול לקבל מטבעות ביטקוין כאשר אתה לא מחובר ולשלוח מטבעות ביטקוין כאשר אתה מחובר.
בדיוק כמו מזומן הנשמר בארנק, את מטבעות הדיגיטליים שלנו אנחנו נשמור בארנקים דיגיטליים. לכל ארנק יש את כתובת הזיהוי היחודית שלו, שהיא למעשה רצץ של מספרים ואותיות שמעידים על כתובת הארנק. בדיוק כמו שלחשבון הבנק שלכם יש מספר זיהוי על מנת שישלחו אליכם כספים לכתובת המדוייקת של החשבון כך גם לארנקי ביטקוין יש כתובת זיהוי, את כתובת זו אתם מוסרים על מנת שידעו לאן לשלוח את הביטקוין שרכשתם.


ישנם 3 סוגי ארנקי ביטקוין אשר נסקר במאמר: ארנקי רשת, ארנקי סמארטפון וארנק מקומי, לכל אחד מארנקים אילו יש חסרונות ויתרונות ובסקירה הבאה נפרט אודות החסרונות והיתרונות של הארנקים אשר צוינו לעיל.
כמו בחיים האמיתיים, הארנק שלך צריך להיות מאובטח. יש לזכור שתמיד יש לנקוט באמצעי הגנה בכדי לשמור על הכסף שלך, הנה מספר אפשרויות שכדי לך לשקול:

ארנק רשת (נקרא גם ארנק חם)

ארנק רשת נועד לאכסן את מפתח ארנק הביטקוין שלך ברשת, למעשה ארנק זה לא מאוכסן על המחשב שלך ולכן לא דורש התקנה של תוכנה מסויימת, אלא בחוות שרתים איפשהו ברחבי העולם.  ישנם מספר סוגים של ארנקי ביטקוין רשתיים (בלוקצ'ין ארנק רשת היברדי הנפוץ מבינהם), חלקם מגיעים עם אופציות מועטות בכל הנוגע לשימוש בארנק וחלקם מגיעים עם כל האופציות אשר מאפשרות לכם לנהל בקלות ובנוחות את חשבון הביטקוין שלכם.

יתרונות: מאוד קל להתרגל ולהסתגל לארנק. גישה נוחה מכל מחשב או דפדפן ואפילו דרך הטלפון החכם שלכם, אפשר להתחבר אליו מכל מקום שבו תהיו.
חסרונות: חלק משמעותי מאבטחת מטבעות הביטקוין שלך נשאר בידי נותן השירות, מטבעות הביטקוין שלך מאוכסנים אצל נותן השירות ואם שרתיו מפסיקים לפעול או מותקפים אז המטבעות שלכם עלולים להיעלם.

ארנק מקומי (ארנק קר)

ארנק מקומי הוא ארנק מנותק מהרשת – גיבוי לא מקוון של הארנק שלכם מספק לכם את רמת האבטחה הגבוהה ביותר עבור המטבעות. כל מה שדרוש זה לשמור את קובץ ארנק הביטקוין לאחר הורדתו  בכונן נייד או דיסק-און-קי במקומות שונים או במחשבים אשר לא מחוברים לאינטרנט. הדבר מספק לכם את ההגנה הטובה ביותר נגד רוגלות מחשב, וירוסים, גניבות, טעויות אנוש ועוד. כדי לעשות זאת כמו שצריך נדרש ידע מינימלי.

ארנק סמארטפון

יתרונות: גישה נוחה מכל מקום, שימוש מאוד קל ומאוד אינטואיטיבי, תומך בסוחרים ובחנויות, מעולה לשימוש בנקודות מכירה וכדומה.
חסרונות: דורש סמארטפון עם חיבור לאינטרנט (אינטרנט אלחוטי או אינטרנט סלולארי) לוקח הרבה זמן להסתנכרן עם ארנקים באמצעות הסמארטפון, אין דרך מוכרת לזרז את התהליך.

ישנו מידע רב ותכנים נוספים המספקים מידע נוסף על סוגי הארנקים יתרונותם מול חסרונותם, אחד מהמקומות שבהם ניתן לקבל מידע נוסף הוא פורום ביטקוין בו קהילת משתמשי מטבעות דיגיטליים.

http://www.digicoin.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב