דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסת פליירים ועמידותו של פרסום זה לאורך השנים 

מאת    [ 09/02/2014 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 19644 פעמים ]

הדפסת פליירים ועמידותו של פרסום זה לאורך השנים

פליירים משחקים תפקיד גדול בעולם הפרסום לאורך שנים רבות. פרסום באמצעות הדפסת פליירים הוכיח את עצמו כדרך פרסומית משתלמת ויעילה אשר הובילה עסקים רבים מקיום לא משמעותי לעסקים משגשגים וגדולים אשר מציעים מגוון רחב של מוצרים ושירותים, ומקומות עבודה רבים אשר לא היו מתקיימים ללא דרך פרסום זו.

חוזקו של הפרסום באמצעות הדפסת פליירים וחלוקתם נמדד בהבנתו של בית הדפוס, המעצב הגרפי, הקופירייטר ו/או הלקוח אשר מעוניין לשווק את מוצריו בדרך זו. כאשר אנו יודעים מהו קהל היעד אליו אנו פונים ומהי הדרך הנכונה ביותר ליצור עניין בקרב קהל זה, ניתן להגיע לתוצאות טובות בהרבה מאשר חוסר יחס או זלזול למשתנים אלו.

אבן היסוד במסע פרסום מסוג זה הינו העיצוב הגרפי והתוכן אשר ילווה אותנו בהמשך הדרך. לאחר שעשינו את המחקר השיווקי שלנו על הצד הטוב ביותר, כתבנו תוכן איכותי הנוגע לקהל היעד שלנו וכתוב באופן מקצועי, ועיצבנו את העיצוב הגרפי של אותם פליירים על הצד הנכון והטוב ביותר, מגיע שלב הדפסת הפליירים.

הכי חשוב להבין כי יש צורך בהדפסת פליירים בכמות גדולה יחסית על מנת להגיע ו/או למדוד את התוצאות של פרסום באמצעות הפצה והדפסה של פליירים. יש להשקיע מחשבה האם קהל היעד שלנו מתאים להדפסת פליירים צבעוניים או שמא דווקא קהל היעד שלנו יעדיף הדפסת פליירים בצבע אחד שמשדר דווקא מסר של מחירים זולים ועממיים. משתנים אלו תלויים מאוד באופיו של בית העסק או המוצר אותו אנו מפרסמים, ויכולים להשפיע על אחוזי ההצלחה שלנו בצורה משמעותית ביותר.

כמובן שגם חברת ההפצה ואופן ההפצה של אותם פליירים יכולים להשפיע על אחוזי ההצלחה שלנו באופן משמעותי, לדוגמא אם אנו מפרסמים עסק או מוצר אשר פונה לקהל יעד שברשותו רכבים, הרי שאין טעם לחלק פליירים בתיבות דואר ועדיף להפיץ את אותם פליירים על גבי רכבים.

לעומת זאת אם ברצוננו לפרסם מסעדה אשר נמצאת במרכז העיר הרי שאין טעם בהפצת הפליירים על גבי רכבים או בתיבות הדואר וכי עדיף לחלקם לעוברים והשבים באמצעות מחלק שיעבוד במיקום מרכזי הקרוב למיקום המסעדה ויחלק פליירים מיד ליד.

טריקים שיווקיים נוספים ניתן ליישם על גבי פליירים מודפסים כגון הנחות וקופונים אשר יעלו את אחוזי ההצלחה ויעניינו את קהל היעד בצורה משמעותית, לדוגמא באם נציע 50% הנחה עד סוף השבוע למביא פלייר זה, נוכל לעלות בהרבה את אחוזי המתעניינים אשר ירצו לנסות לנצל את המבצע לפני תומו, ובאם יאהבו את אותו מוצר או שירות המשווק באמצעות אותם פליירים, יחזרו בעתיד וישלמו מחיר מלא עבור אותו המוצר או שירות אשר ניסו בעבר, בגלל אותה הנחה / מבצע שהצענו להם על גבי אותם פליירים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב