דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק שותפים תיירותי לסוכני נסיעות: איך להגיע ללקוחות ושווקים חדשים בעזרת שיווק באינטרנט מבוסס מודיעין תחרותי ושיווק גרילה! 

מאת    [ 02/02/2014 ]

מילים במאמר: 741   [ נצפה 1919 פעמים ]

היום בעידן האינטרנט כל אחד חושב שהוא לפחות סוכן נסיעות. האמת לא רק סוכן נסיעות אלא גם מלונאי, מסעדן וכך הלאה. אולם מעבר לנימה המבודחת בה פתחנו את המאמר הזה, האמת היא שהאינטרנט גוזל כיום פלח שוק ענק מסוכן הנסיעות המסורתי ולמעשה אנו עדים לנטישה רבה של לקוחות מסוכנות הנסיעות המסורתית לכיוון המסחר האלקטרוני ברשת. בחלקו אלו הם עדיין הלקוחות העסקיים, שעבורם קיים היגיון רב בעבודה מול הסוכן המסורתי כאשר עבור מרבית הלקוחות הפשוטים, יש להודות באמת זו, זוהי גם בחירה די מתבקשת. בין אם נרצה או לא, עבור מרבית הלקוחות הקטנים, יותר קל וזול לקנות ברשת. כך או כך, לא ניתן להתכחש גם לעובדה, שלא רק עבור הלקוחות הפרטיים , אלא למעשה עבור מרבית הלקוחות של היום, יותר קל וזול לקנות באינטרנט, וגם הגישה למדיום זה עבור הדור הצעיר, שמיומן בכל רזי המחשבים קלה ונוחה יותר בהרבה מאשר ההתנהלות הטלפונית המייגעת מול הסוכן. בנוסף לכך, ובאופן שמעצים לאין ספור את המצוקה הקיימת ממילא אצל רוב הסוכנים עקב ההתפתחויות הללו, חלק גדול מן השווקים חסום לסוכן הישראלי, למשל כל אותם המקומות אליהם אין נגישות עקב סיבות פוליטיות.

הבעייה העיקרית עבור סוכן הנסיעות היא, שבמצב הזה השוק הולך והופך ליותר ויותר לנצלני עבור הסוכן, הן מבחינת לקוחותיו כמו גם מבחינת מעסיקיו, התחרות הקיימת כביכול בענף לא רק הופכת לפרועה , אלא לסוג של מלחמה ממש ובקיצור למצב בלתי נסבל, שכמעט לא ניתן לעבוד בו בצורה נורמלית. אם זאת, המגמות הללו לא יישתנו אלא רק יילכו וייתחזקו, ולאחר שנתגבר על השוק והדחייה הראשונית, נוכל לראות ולהבחין למעשה, שהשד לא רק לא נורא כל כך, ולמעשה יש בהתפתחות זו גם ייתרונות רבים עבורנו. במצב הנוכחי, בשוק כמו זה שאנו עדים אליו כיום, לא רק שכדי להגיע ללקוח צריך להפתיע, אלא נכון לעכשיו במצב כזה כדי לשרוד צריך לפתח אופציות נוספות, כאלו שבצידן תהייה לנו הכנסה נוספת.

התפתחויות אלו היוו גם את יריית הפתיחה לטרנד חדש של קורסים בשיווק שותפים לסוכני נסיעות וזאת על מנת להתגבר על המצוקה הקשה בה נתונים סוכנים רבים. אם זאת, בבואנו לבחור את המסגרת הלימודית הנכונה עלינו ללזכור,שלא מדובר רק על לימוד תחום שיווק השותפים, שכן עלינו להתמודד במסגרת רחבה של אתגרים ובחזית רחבה עוד יותר של אפשרויות. על כן, לא רק הפתרונות אותם נרצה להתאים בהתאמה לאתגרים, האופציות והדרישות משחקות עניין בתהליך קבלת ההחלטות אלא גם דרכי הפעולה, הטקטיקות והשיטות חייבות להיות חדשות, שונות, חדשניות וייחודיות. לרוב, יהיה עלינו לתת פחות עדיפות לפרילינסרים ולפתרונות אד הוק, אלא לפנות לגופים יותר רחבים כגון בית ספר, מכללה או אקדמיה כלשהי העוסקת בשיווק שותפים והמציעות במסגרת לימודיהם דיסציפלינות ומסלולים תומכים נוספים כגון מודיעין תחרותי, קידום אתרים, שיווק גרילה ועוד

בהקשר זה עלינו לזכור, ששיווק שותפים לא בא להחליף את עבודת הסוכן המסורתי אלא משתלב בתוכה באופן הרמוני. בעבודה מעין זו נוכל בהתבסס על הרשת ליצור תנועה אל תכניות השותפים שלנו בפלטפורמה האינטרנטית שנקים, ובאופן שתכסה ותקדם את אותם השווקים המתים מבחינתו מבחינה פוליטית מאחר ושיווק שותפים מקנה לנו חסינות ברשת כך שהמזמין אינו מכיר באופן אישי את המתווך אלא רק את ספק הסחורה. במובן מסויים, זהו הרעיון העומד מאחורי האימרה של "איך לעשות כסף יש מאין" כאשר הכסף לא באמת נעשה יש מאין, אלא על ידי מיצוי פוטנציאל במקום ניצול והתבססות על הון. במילים אחרות, שיווק שותפים מעין זה בתיירות לפרילנסרים מאפשר לך לעשות כסף מהבית ולדאוג להכנסה נוספת בעיתות של זמנים קשים, מצוקה ובכלל.

תחום התיירות מהווה גם נישה בו שיווק שותפים מסורתי ושיווק בסלולר חוברים האחד לשני באופן כמעט מושלם. היכולת לעשות כסף משיווק באינטרנט משתלבת היבטב גם במגמה הכללית של יותר ויותר לקוחות העוברים לקנות במימד הווירטואלי ועוזבים יותר ויותר את העולם המסורתי של סוכנות הנסיעות והטלפון. ואם כך, שיווק השותפים באינטרנט כחלק משיווק באינטרנט בכלל מאפשר לסוכן הנסיעות להתחבר לשווקי תיירות גדולים בחו"ל, גם כאלו שלא היו נגישים לו, כפי שציינתי מסיבות פוליטיות, ובכך ליצור הכנסה רבה נוספת. זאת ועוד, שימוש נכון במודיעין תחרותי ושיווק גרילה מאפשר לכן לסוכן הנסיעות לשמר את הנגיעה האישית מצד אחד, ומצד שני הוא מאפשר לו שיווק יצירתי, חדשני ומלא השראה העונה לצרכים של שוק קשה לפעולה.

יתירה מזאת, חשוב לזכור שבתחום שיווק השותפים קיימים אתרים רבים ומעולים, הן בעברית והן באנגלית, המציעים תכניות רבות ומגוונות. כמו כן, גם מרבית החברות הגדולות מציעות מסלולים ותכניות אטרקטיביות לרבות חברות תיירות ישראליות מוכרות מאוד. שיווק שותפים ותיירות הוא אם כן שילוב מצנח הן בוורסטיליות שלו, הן ביכולת שלו להתחבר לפן המסורתי של שיווק השותפים כמו גם ליכולות ולדינמיות של שיווק השותפים בסלולר, כמו גם בבחינת היכולת לעשות כסף מהיר ויש מאין בתקופה יחסית קצרה, ללא השקעה גדולה של הון התחלתי ותוך ניצול מירבי של יכולות המודיעין התחרותי ושיווק הגרילה. בעיקר בעולם של היום זהו גם שילוב מתבקש.

הכותב הינו מנהל ומייסד משותף


במכללת ש"ש


האקדמיה לשיווק שותפים ומודיעין תחרותי באינטרנט בישראל


www.affiliateacademy.tk


info@affiliateacademy.tk




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב