דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לבחירה וקניית מכונית יוקרה 

מאת    [ 28/01/2014 ]

מילים במאמר: 346   [ נצפה 3984 פעמים ]

הרכב בו האדם נוהג מהווה חלק בלתי נפרד מתדמיתו האישית. בהתאם לכך, בוחרים רבים לנהוג במכוניות יוקרתיות דווקא, במטרה להעביר מסרים תדמיתיים. מכוניות יוקרה ניתן לרכוש באולמות התצוגה של הסוכנויות המתאימות, לרכוש במגרשי יד שנייה, לשכור או להביא ארצה במתכונת של ייבוא אישי. במרבית המקרים, נמצא כי מכוניות יוקרה למכירה יוצגו בלוחות יד שנייה לצד רכבים רגילים. מכוניות היוקרה זוכות לביקוש רב בשל ההיצע הנמוך. אין זה פשוט למצוא מכונית יוקרה יד שנייה באיכות טובה.

נהיגה ברכב יוקרתי נפוצה בקרב ספורטאים, דיפלומטים, אנשי עסקים בכירים, בעלי משרות בכירות, שחקני קולנוע, בימאים ועוד. בין הרכבים היוקרתיים ניתן יהיה למצוא גם רכבי ספורט. כאשר רכבי הספורט משמשים בעיקר את הצעירים. מכונית יוקרה מעבירה לציבור מסרים סמויים וגלויים בדבר מעמדו, גילו, מצבו המשפחתי וסוג תשומת הלב אותה הוא מעוניין למשוך.

מכוניות יוקרה למכירה

ניתן למצוא בישראל מגוון מכוניות יוקרה למכירה בכמה מסלולים. אלו אשר מעוניינים אך ורק ברכב יוקרה חדיש, יפנו אל אולמות התצוגה וירכשו רכשים חדשים. לקראת סוף השנה, אפשר יהיה ליהנות מרכב חדש במחירים אטרקטיביים. המחירים יורדים לקראת המועד בו מגיעים הדגמים החדשים של השנה הבאה. אפשרות נוספת היא רכישת מכונית יוקרה יד שנייה. פעמים רבות, תצליחו לרכוש רכב יוקרה במצב מצוין במחיר שווה לכל נפש.

ממש כמו כל רכישת רכב אחרת, גם כאשר מדובר ברכישת מכונית יוקרה, יש לבחון היטב את מצב הרכב. ייתכן כי מדובר ברכב חדיש אשר לא נעשה בו שימוש רב, וייתכן כי מדובר ברכב אשר נסע עשרות אלפי קילומטרים. ההחלטה האם לרכוש את הרכב במחיר הדרוש, תתבסס על מצבו המכני והכללי. מכונית יוקרה למכירה או להשכרה תמצאו גם במגרשי המכירה וההשכרה של חברות הליסינג. החברות מציגות במגרשים מגוון רכבים מתוך מטרה לעודד מכירות ולאפשר לכל אחד למצוא את הרכב המתאים לו ביותר.

אם החלטתם לרכוש מכונית יוקרה, כדאי יהיה לשים לב למצב המכני, למראה הרכב, לנוחות הנסיעה, לעלות חלקי החילוף והתיקונים, להתאמת הרכב לצרכים שלכם ולהעדפות אישיות. מכונית יוקרה היא סוג של חלום שמתגשם. אם תמיד חלמתם על פרארי ספיידר כסופה, יש לכם הזדמנות לחיות את החלום. 

 לוח רכבי יוקרה הגדול בישראל - מאגר רכבי יוקרה יד שנייה למכירה. כל מותגי היוקרה, ייבוא אישי ורכבי יוקרה להשכרה. לוח יד 2 רכב יוקרה למכירה, יד 2 מכוניות יוקרה, ייבוא אישי רכב 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב