דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי מכתיב לכם את החיים? 

מאת    [ 27/01/2014 ]

מילים במאמר: 656   [ נצפה 1914 פעמים ]

 

שלום  :)

שמי דיאנה בן צבי ואני מנטורית להצלחה והגשמה אישית, אני מובילה אנשים לחיי מימוש והגשמה, הצלחה ותשוקה, להיות האדם שאנחנו רוצים להיות ולעשות את מה שנועדנו לעשות בעולם הזה. אני עשוה זאת בתהליכי ליווי אחד על אחד או בעזרת סדנאות שבהן אני משלבת ריקוד ושירה, שני כלים עוצמתיים שקיבלתי ופיתחתי במהלך כל חיי.

בנוסף אני רקדנית, מורה לריקוד וכושר, אני שרה ומלחינה שירים ועושה באמת את מה שאני אוהבת.

ולמה אני מספרת לכן את זה? אין בכוונתי להראות לכם כמה דברים אני עושה וכמה אני יודעת ויכולה. ממש לא! המטרה שלי היא אחרת. לא תמיד עסקתי במה שאני עוסקת היום. האמת, עד לפני 5 שנים לא באמת הובלתי את כיוון חיי. תמיד היו אחרים שהכתיבו לי מה לעשות וציפו ממני להתנהג בדרך מסויימת. ייתכן ואתם גם מזדהים עם מה שכרגע אמרתי.

תמיד אהבתי 3 דברים בחיים שלי – מאז שהייתי ילדה קטנה: לרקוד, לשיר ואנשים. זה היה ברור לי מה מקצוע חיי ומה נועדתי לעשות כאן בעולם הזה. אבל מאז שהייתי קטנה נאמר לי שמה שאני אוהבת לעשות זה לא מקצוע, זה רק תחביבים וכיף לשחק איתם אבל זה לא הדבר האמיתי שאני יכולה לנצל בחיים, לעסוק בו, ולהתפרנס מזה. אלו שטויות של ילדה קטנה. כמובן עלי ללמוד מקצוע טוב שיכניס כסף ולמצוא עבודה מסודרת כדי שאוכל להתפרנס בכבוד ולקבל את כל התנאים.

עד שלב מסוים האמנתי בכך כי דברים אלו באו מהסביבה הקקרובה ואהובה שלי, אנשים שרוצים עבורי רק טוב. ואינני מאשימה אף אחד וגם זו לא המטרה שלי. המשפחה שלי העבירה לי את מה שהיא ידעה כדבר הכי טוב עבורי.

ואכן למדתי באוניברסיטה, חיפשתי עבודות במקצוע שלי אבל באף מקום לא הסתדרתי, לא הצלחתי להחזיק מעמד יותר משנה וחצי – הייתי משתעממת נורא מהר והלב שלי אמר לי – זה לא הדבר שאת אמורה לעשות. אבל המשכתי ללכת לפי מה שציפו ממני ומה שהכתיבו לי.

עד שהבנתי שהחיים שלי הם שלי ורק אני יודעת מה באמת טוב עבורי. יום אחד התעוררתי בבוקר ופשוט לא רציתי להתחיל עוד יום של שגרה מונוטונית, עוד יום שבו אני משחקת משחק של מישהו אחר ולא באמת מגלמת את התפקיד שלי שאותו  אני באתי לממש בעולם זה. זה היה סימן מאוד חזק עבורי. הרגשתי כאב עצום בלב, כמו דקירת סכין. הנשמה הייתה מאוד כואבת גם כן!

באותו רגע החלטתי שעכשיו אני מכתיבה את כללי המשחק, ולא הולכת לפי כללים של אף אחד אחר, לא משנה כמה זה יהיה קשה עבורי ועבור כל האנשים הקרובים לי לקבל זאת. עשיתי שינוי, ייצאתי לדרך של מישמו והגשמה עצמית, להיות מי שנועדתי להיות, להכיר את עצמי לעומק, את הכשירונות שלי , את היכולות שלי, את הערכים שלי, מי שאני עמוק בפנים, האישיות שאיתה באתי לעולם זה.

כתוצאה משינוי זה שכלל מפגשי אימון אינטנסיביים עם המורה הרוחני שלי במשך כמעט שנתיים, לימדוים ארוכים בסדנאות, קורסים ועוד, הפכתי את הריקוד למקצוע ואני נהנית מכך כל רגע. חזרתי לשיר, להלחין שירי העצמה והצלחה, להופיע. אבל באיזשהו שלב הגעתי לנקודה שבה זה לא היה מספיק עבורי.

הבנתי שיש המון אנשים שלא חיים את החיים שלהם כפי שהיו רוצים, הולכים לפי מה שמכתיבים להם ומצפים מהם- כמו שאני הלכתי, מוותרים על ההגשמה האישית שלהם, על חיי מימוש, סיפוק ועשייה מעניינת. הבנתי שמעבר להיותי מורה לריקוד וכושר ורקדנית, מעבר ללשיר, יש לי תפקיד יותר גדול בעולם זה - להיות המנטורית להצלחה והגשמה אישית ולהראות לאנשים את הדרך שאני ראיתי ויישמתי בחיי ועדיין מיישמת.

 היום לי את ההזדמנות לשתף אתכם בכלים ובידע רב שצברתי במהלך 5 שנים האחרונות שעבורי היו כמו 20 שנה מחיי, ואני רוצה להזמין אתכם לסדנה ייחודית שבה תקבלו כלים מעשיים שלי עזרו לעשות את התפנית בחיי ולצאת לדרך של הגמשה והצלחה אישת ועסקית. קראתי לסדנה  - מפגש עם עצמך. ללא ספק סדנה זו היא מתנה לכל האשנים שמרגישים בדיוק כפי שאני הרגשתי לפני 5 שנים.

אז אם קראתם את המאמר והזדהיתם עם מה שכתבתי, מזמינה אתכם לשלוח לי מייל או להרים אלי טלפון ושאמח לתת לכם פרטים לגבח הסדנה:

מייל: Diana.benzvi@gmail.com

נייד: 0547582076

 

דיאנה בן צבי


מורת דרך להגשמה עצמית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב