דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אל תוותרי על תזונה בריאה 

מאת    [ 26/01/2014 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 4156 פעמים ]

מתכננת הריון? זה בידיוק הרגע להתחיל ולשמור על הגזרה. אל תחכי לרגע האחרון, אחרת זה יהיה מאוחר מדי. בזמן הריון הקפידי לבצע תרגילי כושר בסיסיים ומתיחות באופן יום יומי או לפחות כל מספר ימים. נשים שמגיעות מעולם הכושר והספורט כבר יודעות כיצד להשאר בכושר, כשנשים אלו יסבלו פחות, בדרך כלל, מכאבים בגב התחתון ומקושי במה שקשור אל חזרה לגזרה אחרי לידה.

צריכת ויטמינים ומינרלים חיוניים

אל תחשבי שאת צריכה להיות בריאה רק בזמן ההריון. גם לאחריו, במידה ואת בוחרת להניק את התינוק שלך, עלייך לצרוך כמות קלוריות לא קטנה. תפריט דל קלוריות, שעלול לנבוע עקב הרצון של האם לרדת במשקל בצורה המהירה ביותר, יכול להיות אסון של ממש לא רק עבורך אלא גם עבור הילד שלך. לכן, ההמלצה היא לצרוך סידן בכמות מוגברת ולצרוך תוספי תזונה מספר חודשים לאחר הלידה.

כמובן שיש להרבות בשתיית מים, לא להגזים בשתיה של קפה ולהמנע משתיה של משקאות ממותקים. שתיה של אלכוהול או עישון הם דברים שמהם יש להמנע לגמרי.

חשוב לשמור על קור רוח

כושר בהריון הוא לא דבר בלתי אפשרי. ישנם מספר תרגילים שתוכלי לבצע, כאשר התרגיל הטוב ביותר להארכת הגב התחתון מתבצע תוך קימור של הגב. כמו כן, תוכלי לחזק את הבטן בעזרת תרגילים עדינים שמשלבים נשימה ונשיפה. חזקי את שרירי החזה שלך והקפידי תמיד על עמידה זקופה. 

דבר נוסף שחשוב לקיים הוא שמירה על תפריט מאוזן, כך שבאמצעות דיאטה נכונה תוכלי להשיג את מטרותייך. במקרה שנהגת לצרוך משקאות אלכוהוליים או לעשן סיגריות, חשוב לבצע גמילה מחשש לפגיעה בעובר. אנו מבטיחים לאימהות מבינכן שמעוניינות לקבל את הייעוץ האיכותי ביותר, שבאמצעות קצת כוח רצון והקפדה על תוכניות מעקב הריון ותוכניות הרזיה אישיות, כל אחת תוכל לעבור את תקופת ההריון על הצד הטוב ביותר.

דימוי עצמי חיובי

דבר נוסף שיש להקפיד עליו לא רק בזמן ההריון אלא בכלל, הוא שמירה על דימוי עצמי חיובי. גב זקוף ויציבה שמקרינה בטחון תאפשר לאם להרגיש בנוח עם עצמה, כשבשילוב פעילות גופנית מיוחדת שניתן לבצע בסטודיו שלנו, האנרגיה תגיע למימדים גדולים עוד יותר. שמרי על בטחון עצמי גבוה, בצעי פעילות גופנית באופן סדיר והקפידי על תפריט מאוזן. כל אלה, במידה ומבצעים אותם במינון הנכון, יכולים להפוך את ההריון שלך ואת החיים שלאחריו לנוחים ופשוטים. מנגד, חוסר מודעות עלול להיות הרסני למדי ולהוביל לתוצאות הפוכות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב