דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקשור למיגנוט משאלות 

מאת    [ 12/01/2014 ]

מילים במאמר: 902   [ נצפה 3486 פעמים ]

זימון רוחות טבע למגנוט משאלות

רוחות הטבע הן ישויות המזוהות עם יסודות ומקומות בטבע. הן מזוהות במיוחד עם ארבעת היסודות האלכימיים – אדמה, אש, מים ואוויר. מסיבה זו הן מכונות גם אלמנטלים (מהמילה הלועזית ליסודות – Elements).

ישויות אלו תוארו בסיפורי עמים שעברו מדור לדור והונצחו באגדות בדמותם של שדונים, גמדים ופיות. למרות הזיהוי הטבעי שיש להן אצלנו עם אגדות וסיפורי ילדים, יש לזכור שמקורן האמיתי הינו רוחני. האגדות הן אלה ש"שאלו" את הישויות מתורות רוחניות ולא להפך.

מאז ומעולם פנו אנשים לרוחות הטבע וביקשו מהן עזרה במימוש משאלות – למשוך זוגיות, פריון, כסף, הצלחה, מרפא לגוף ולנפש ועוד. מקורו של המנהג להשליך מטבע לבאר ולבקש משאלה, למשל, הוא באמונה קדומה שלכל באר יש רוח שומרת, במקרה זה אלמנטל של יסוד המים. הוא מוכן לעזור לנו להגשים את משאלותינו, אך דורש לשם כך את שכרו, שזהו המטבע שאנו משליכים.

מנהג נפוץ אחר הוא קשירת מטפחת לעץ ובקשת משאלה. מקור מנהג זה גם הוא באמונה שלכל עץ יש רוח או נשמה, שיכולה לעזור לנו להגשים את משאלותינו. אמונות ומנהגים עתיקים אלו תירגמו עצמם מאוחר יותר לאגדות, בהן גמדים ופיות מגשימים משאלות.

 

אילו דברים יכולים האלמנטלים למגנט אליכם?

לכל אלמנטל כוחות מגנוט שונים, על פי משמעות היסוד לו הוא מקביל.

 

אדמה – היסוד הכבד והדחוס. מאפשר מגנוט משאלות הקשורות לכסף, רכוש ועניינים חומריים.

הישויות של יסוד האדמה הן הגמדים. הם מתוארים כפחוסים, לרוב זקנים, ולכל אחד מהם מטמון של זהב שאותו ייאלץ למסור לידיך, אם לא תוותר לו. את הגמדים פוגשים בדרך כלל בשדה או ביער.

 

מים – היסוד הזורם והמטהר. מאפשר מגנוט משאלות הקשורות לרגשות, מערכות יחסים מכל הסוגים, אהבה, זוגיות ויחסים משפחתיים. יסוד המים מזוהה עם משאלות הקשורות לריפוי וטיהור, במיוחד של רגשות שליליים, דפוסים רגשיים והתמכרויות.

הישויות של המים הן בנות הים, שחציין אדם וחציין דג. גם באגדות הן קשורות לרוב לסיפורי אהבה. את בתולות הים פוגשים בדרך כלל על חוף או על אי בלב ים.

 

אש – היסוד החם והאנרגטי. מאפשר מגנוט משאלות הקשורות לשאיפות, מניעים, דחפים, מוטיבציה, להט וכוח רצון. קריירה לשם השגיות שייכת לקטגוריה זו (בניגוד למשאלות הקשורות לעבודה לשם כסף, השייכות ליסוד האדמה), וכן תחרויות וספורט.

הישויות של האש הן הסלמנדרות המדבריות, או הדרקונים, יורקי האש. את הסלמנדרות או הדרקונים פוגשים בדרך כלל במדבר.

 

אוויר – היסוד האוורירי והקליל. מתאים למגנוט משאלות הקשורות למיינד, למחשבה ולרוח, כמו למשל לימודים, שיפור יכולות מנטליות ויכולות רוחניות ועל-חושיות.

הישויות המקבילות לאוויר הן הפיות, העדינות, המעופפות, שיכולות לשאת אותנו למחוזות העולם האחר (טינקרבל מסיפור פיטר פן, למשל). פוגשים אותן לרוב על ראשי הרים או בין העננים.

 

אילו משאלות אסור לבקש

ישנם כללי אתיקה רוחניים הנסובים סביב תקשור עם מדריכי משאלות. ההנחיה העיקרית לפיה חשוב שתפעלו, היא לא לבקש משאלות שיזיקו לאף אדם, כולל לעצמכם.

יותר מכך, הימנעו ממשאלות שיש בהן משום מניפולציה באדם אחר או הגבלה של חופש הבחירה שלו. לדוגמה, אל תבקשו את אהבתו של אדם ספציפי, היות שזהו צעד הטומן בחובו שלילה של חופש הבחירה שלו, ומנוגד לכל הגישות של רוחניות. במקרה של מגנוט אהבה (ולא רק במקרה זה) אני מנחה את תלמידי לזמן את "האדם שיתאים לי", ולא אדם מסוים. באופן זה, אתם מזמנים אדם מתאים כלשהו מבין כלל האנשים, שגם הוא יהיה מעוניין בכם, ולאו דווקא אדם ספציפי שאולי לא יהיה מעוניין בכם אם תינתן לו אפשרות לבחור.

 

המדיטציה לזימון מדריכי המשאלות


    • התחילו בנשימות והרפיה, הגנות ופתיחת העין השלישית (ראו מאמרים קודמים שלי)
    • דמיינו שאתם נמצאים בשדה ירוק ופתוח, במקום פסטורלי ושלו בטבע.
    • בעוד אתם עומדים בשדה הפתוח, הביעו את המשאלה בלב ובקשו להגיע אל המדריך שיכול לעזור לכם למגנט את משאלתכם.
    • בעודכם ממתינים, יורדת מן השמיים מרכבת זהב "מהאגדות", רתומה לשני סוסים לבנים מכונפים.
    • אתם עולים אל המרכבה, והיא נושאת אתכם אל מחוז מגוריהם של האלמנטלים שיכולים למגנט את משאלתכם. לדוגמה, אם אתם אמורים לפגוש את הסלמנדרות ייתכן שתילקחו למדבר, שם מצויות הסלמנדרות.
    • לאחר שהמרכבה תיעצר רדו ממנה, והתבוננו במקום שאליו הגעתם.
    • מדריך המשאלות יופיע לפניכם. הציגו בפניו את משאלתכם שוב, ותוכלו לשמוע את דעתו לגביה. ייתכן שהוא יעמת אתכם עם מה שביקשתם, או אפילו יסרב לבקשה מסיבות שאותן יציג.
    • אם בחר המדריך לעזור לכם למגנט את המשאלה, הוא יעצים אתכם בדרך שימצא לנכון. לדוגמה, ייתכן שיניח את ידיו על ראשכם ויברך אתכם במזל, או שייתן לכם מתנת אור ויבקשכם להטמיע אותה בגופכם, או שפשוט ינחה אתכם היכן וכיצד למצוא את מבוקשכם.
    • בסיום התהליך הודו למדריך והיפרדו ממנו. עלו אל המרכבה הממתינה לכם וחזרו עימה אל השדה שממנו יצאתם. בספירה מ-1 עד 10 צאו ממצב ההרפיה, בחזרה אל מצב התודעה הרגיל.

 

האם כל משאלה תתגשם?

כמובן שלא כל משאלה ניתן למגנט. יש לכך מספר סיבות, אך החשובה שבהן היא שבמקרים רבים אנחנו לא באמת חושבים שמגיע לנו לקבל את מה שביקשנו. ייתכן שבאופן מודע אנו מאמינים שמגיע לנו שפע, שאנו ראויים לאהבה, או שזכותנו להיות מאושרים. אך עמוק בתוכנו, ברמה לא מודעת, אפשר שקיימת אמונה אחרת. ייתכן שאמונה עמוקה זו, שהיא  תכנות שלילי של הלא-מודע, גורסת שאנו לא באמת ראויים לאהבה, שפע או אושר. במקרה כזה, שבו אין תיאום בין המשאלה המודעת ואמונות לא מודעות, המשאלות לרוב לא יתממשו. חייבת להיות הרמוניה פנימית ותיאום בין כל החלקים שבתוכנו על מנת למגנט משאלה בהצלחה.

לשם כך, אתם זקוקים לעבודת היכרות עמוקה עם עצמכם, עם אמונות הליבה והעולם הפנימי שלכם, אשר לרוב הינו נסתר מן המודע. עבודת מודעות מסוג זה היא חלק מתהליך התפתחותו החיוני של מתקשר ושל כל אדם שמחוזות הרוח הם יעדו.

דר´ זפרן הוא מורה רוחני ידוע, סופר רב מכר ומנחה סדרה משלו בטלויזיה. הוא מנהל את המכללה ללימודים רוחניים, המציעה קורסי תקשור, שחזור גלגולים ואימון אישי בגישה רוחנית (קואצ'ינג רוחני). הוא נחשב מורה של מורים בקהילה האלטרנטיבית. רבים מתלמידיו עוסקים בתקשור, שחזור גלגולים ואימון רוחני כמקצוע. ניתן ליצור עימו קשר באמצעות "המכללה ללימודים רוחניים", בטלפון 03-5660066. מידע נוסף באתר הבית של דר' ירון זפרן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב