דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהי מחלה, כיצד היא נוצרת ואיך אפשר לרפא אותה 

מאת    [ 26/12/2013 ]

מילים במאמר: 521   [ נצפה 3033 פעמים ]

 

המאמר שאני מביאה לפניכם מבוסס על תובנות פנימיות ממידע שקראתי והפנמתי בשלוש השנים האחרונות. אין לי כוונה או רצון להביא כאן מידע מדעי אלא לשתף אתכם בהבנה הפנימית שלי לגבי הנושא.

אז מה היא מחלה בעצם?

מחלה היא איתות של הגוף שמבקש להצביע על משהו לא בסדר. על כך שחלקים ממנו יצאו מאיזון והוא לא יכול לפעול עוד בצורה מסונכרנת.

באופן טבעי הגוף שלנו יודע לאזן את עצמו ולשלוח שדרים לחלקים השונים שלו על מנת שהם יצרו את האיזון הדרוש למצב הבריא שלו. ולכן ניתן לומר שמחלה נוצרת כאשר חלקים שונים של הגוף לא נמצאים בתקשורת אחד עם השני ולא מעבירים את השדר לפעילות הרצויה של הגוף.

נשאלת השאלה, האם אנחנו בנויים מגוף פיזי בלבד?

מחקרים הוכיחו שלא! נכון שברמת הגוף יש לנו מנגנוני ויסות ותקשורת רבים, אך מי נותן להם את ההוראה ליצור את הוויסות? התשובה לשאלה זו היא הגופים האנרגטיים שלנו שיוצרים את השדה האלקטרו מגנטי שלנו. השדה האלקטרו מגנטי שלנו אחראי על כך שהגוף יעבוד בסנכרון מלא. כשהוא נפגע נוצר בו נתק שלא מאפשר לשדר לעבור. כשהמסר לא עובר הגוף "מתבלבל" ולא יודע מה לעשות ואין לו אפשרות לעבוד בסנכרון מלא. הגוף מפסיק לעבוד בצורה הטבעית והבריאה שלו ונוצרת מחלה.

מה רוב האנשים עושים כשהם חולים?

רוב האנשים שאני מכירה הולכים לרופא. הרופא מזהה איפה נמצאת הבעיה בגוף, זאת אומרת איזה איבר לא מתפקד ונותן להם תרופה. התרופה עושה את העבודה במקום אותו חלק בגוף שלא מצליח לעשות אותה בכוחות עצמו. התרופה מחליפה בעצם את התפקיד של אותו איבר, אך לא מרפאה את האיבר/החלק בגוף שלא מתפקד. מכיוון שלא מצאנו וטיפלנו במה שיצר את בעיה, הגוף ממשיך לאותת לנו שהוא יצא מאיזון ונוצרת עוד מחלה ועוד מחלה... הגוף לא צריך להמשיך לתפקד מכיוון שעכשיו יש תרופה שעושה את התפקיד שלו במקומו וכך הוא מתנוון. בסופו של דבר (במקרה הטוב) אנחנו נשארים בחיים עם קופסת תרופות שמכילה מספר גדול של תרופות שאנחנו לא יכולים לתפקד בלעדיהן.

מה עוד אפשר לעשות?

אפשר ליצור תנאים מתאימים על מנת שכל הגופים שלנו (הפיזי וששת הגופים האנרגטיים הנוספים שבעצם יוצרים את השדה האלקטרו מגנטי) יחזרו לאיזון! נשאלת השאלה, מהם תנאים אלו. על מנת להשיב על שאלה זו, צריך להבין מה גורם לגופים שלנו לצאת מאיזון. יש חמישה גורמים עיקריים לכך:1.תזונה 2.שתייה 3.רעלים (תרופות, סמים, אלכוהול, זיהום אוויר, חומרים כימיים) 4.פעילות גופנית 5.המוח המודע והתת מודע שלנו (מחשבות, אמונות, דפוסים, טראומות).

איך יוצרים תנאים מתאימים?

ברמה הפיזית, משנים את ההרגלים שלנו - משנים הרגלי תזונה, שותים מים טהורים בלבד, נמנעים מרעלים, ומתרגלים פעילות גופנית שתורמת לאיזון שלנו (יוגה, צ'י-קונג, פלדנקריס ועוד...) באופן קבוע. קל להגיד קשה לעשות, נכון? אתם בוודאי מכירים את העניין הזה שכל יום אתם מחליטים שזהו היום אני מפסיק לאכול שוקולד, היום אני מפסיק לעשן, היום אני נרשם לחוג יוגה.... אבל היום עובר ושום דבר לא קורה? כל זה קורה מכיוון שמה ששולט בהרגלים שלנו זה התת-מודע שלנו והדפוסים שקיימים בזיכרון התאי שבגוף. אפשר לומר שהגוף שלנו "מתוכנת" ויש צורך אם כך לשנות את התוכנה שצרובה לנו במוח ובתאים. זהו בעצם תהליך הריפוי, בתהליך אנחנו מנקים את כל הגופים האנרגטיים דרך עבודה עם הגוף הפיזי. ברגע שהגופים האנרגטיים מתנקים השדה האלקטרו מגנטי חוזר לשדר לגוף באופן רציף ומדוייק, הגוף חוזר לאיזון הטבעי שלו ומשדר לכל החלקים שלו הוראות לעבוד בצורה מסונכרנת אחד עם השני.

ניתן לומר שבריאות היא תוצר לוואי של איזון

 

   

 

מעיין כהן-פיקאר - מלווה תהליכי ריפוי וצמיחה.


מזה 20 שנה, הקול הפנימי שבתוכי מוביל אותי בדרך הריפוי. הידיעה שניצלתי בנס ממחלה קשה נותנת לי אמונה בריפוי. במסע של חיי פגשתי אנשים מדהימים ושיטות ריפוי עוצמתיות מהם למדתי להיות מרפאה. יש לי את הכלים לעזור לך להחיות את כוחות הריפוי בתוכך, לשחרר את העבר ולעבור לשלב חדש בחיים.


הגעתי לעולם להיות מורת דרך אל המעיין שבפנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב