דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פריניב ממשיכה לצמוח גם השנה 

מאת    [ 25/12/2013 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 19715 פעמים ]

 

לאחר הדיווחים האחרונים שהתקבלו אצלנו במערכת, ניתן בוודאות לומר שחברת פריניב, המובילה את תחום המיצים הטבעיים תוביל גם השנה את תחום החברות הצומחות הגדולות בישראל. מדד המותגים של נילסן ישראל בדק ומצא גם כן, שחברת פריניב היא אחת החברות הגדולות והצומחות בישראל.

מה בעצם הביא לצמיחה המאסיבית הזו של החברה?

התשובות הן כמובן רבות ומגוונות, אך כנראה שניתן למקד את תהליך הצמיחה של פריניב בכך שהביאו אלטרנטיבה לשוק שהיה סגור עד היום על ידי ארבעה שחקנים גדולים ששלטו בשוק ללא עוררין ולא איפשרו לחיות ולהתפתח.

שוק נמיצים הטבעיים כאמור, היה בשליטה מלאה של ארבע חברות ענק במשק הישראלי, ללא התמחות ספציפית כל שהיא במיצים טבעיים, אלא רק בעלות כוח גדול וכסף על מנת לפרסם בלי הפסקה ולא להשאיר לקהל הצרכנים ברירה אחרת.

כך התנהל השוק ללא הפסקות במשך העשור האחרון, כאשר המחירים גבוהים מאוד אך די מתואמים בין החברות הקיימות, כך שהצרכן הישראלי שילם ובגדול. האם היה לזה פיתרון כל שהוא? כנראה שלא, אבל החדשות הטובות היו מעבר לפינה.

ואז הגיעה פריניב

הצמיחה של פריניב הייתה איטית יחסית בשנים הראשונות, בסך הכול, החברה הייתה ביתית וקטנה מאוד, כאשר המטרה העיקרית היא לספק מיצים טבעיים לחברות קייטרינג הפועלות באזור צפון. אבל שמועות טובות מתפשטות מהר.

שמה של פריניב הלך לפניה ובמהירות מחברות קייטרינג למסעדות ומשם לאולמות אירועים וכן הלאה. כאשר הסחורה היא טובה, אז הדברים בדרך כלל קורים עוד לפני שמנהלי החברה מוכנים אליהם. וכך זה קרה בדיוק במקרה של פריניב.

בלי שמישהו שם לב בכלל, פריניב התחילה לשווק לחנויות ולסופרמרקטים קטנים. זה היה רק ההתחלה אבל כבר אז זה היה נראה צעד מדהים, אבל מי ידע בכלל שהפריצה הגדולה נמצאת עוד לפני החברה.

עד מהרה, השיווק עבר לרשתות גדולות וסופרמרקטים גדולים. היום כבר כל הרשתות הגדולות משווקות את המוצרים של חברת פריניב והמיצים שלה נושאים את השם, המיצים הטבעיים ביותר במדינה.

עם כל המחמאות הגדולות, היתרון הגדול של פריניב הוא עדיין המחיר הנוח שלו לצרכן, בעזרת החיסכון האדיר בשיווק ופרסום, פריניב הצליחה להוריד את מחירי המיצים לצרכן הסופי ביותר מ25 אחוז, כך שהמחיר הוא סביר מאוד והרבה יותר נמוך מהמתחרים האחרים. האנליסטים בשוק המזון בחרו את החברה כאחת ממאה המשתפרות בישראל והצביעו עליה כבעלת פוטנציאלי גדול להמשך התפתחות עתידית בשוק המזון הישראלי.

סיכום הנושא:

פריניב כנראה שתמשיך להיות אחת החברות המסקרנות את האנליסטים בתחום המזון, אולי בגלל המשך צמיחה ואולי בגלל התפתחות רוחבית. כך או אחרת הגיע הזמן לעוד חברות שיצעידו קדימה את השוק הישראלי למקום של איזון והגינות. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב