דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ג'קוזי בשחקים 

מאת    [ 23/12/2013 ]

מילים במאמר: 479   [ נצפה 2483 פעמים ]

הג'קוזי במקורו הומצא כפיתרון לבעיות פיזיותרפיה והותקן רק בבתי חולים ומרכזי שיקום. עם השנים והכרת יכולתיו ויתרונותיו של הג'קוזי החלה דרישה מצד אנשים לרכוש את המוצר המדהים הזה וצמד האחים Jacuzzi שפיתח את המוצר החלו בפיתוחם של דגמים נוספים ומותאמים לצריכה אישית וביתית. כתוצאה מכך מחירי הג'קוזי היו גבוהים ורק העמידים שבינינו יכלו להרשות לעצמם לרכוש אחד כזה. עם הביקוש הסוחף החלו לצוץ חברות לייצור ג'קוזי נוספות ורבות והפיתוחים היו פשוט מהממים.

לאחר שהג'קוזי החל "לבקר" בבתים פרטיים רבים חברות הג'קוזי הרבות לא עצרו לרגע והמשיכו לתכנן ולבנות ג'קוזים נוספים. ביניהם ג'קוזי לגינה, ג'קוזי לגג, ג'קוזי נייד ועוד. החידושים והשיכלולים לא פוסקים לרגע והשמיים הם הגבול ו... אכן שם הם נעצרים. לאחרונה אנו עדים לתופעה שאנשים רבים מזמינים ג'קוזי לגג ביתם רואים מנוף מגיע מרים את הג'קוזי לגג הבית, מתקינים ובזה נגמר הסיפור, אז זהו שלא.

כאשר מזמינים ג'קוזי לגג יש לבצע חישובים ותיכנונים מבעוד מועד ביניהם: בירור על ידי מהנדס בניין אם הדירה תעמוד בעומס משקל הג'קוזי משקל עצמי ומשקל כאשר הג'קוזי מלא במים. תיכנון קונסטרוקטיבי והנדסי, איכות וטיב הצנרת בסביבה בו הג'קוזי יותקן, גודל צינורות הניקוז בדירה ויכולת ניקוז המים ממיכל כה גדול, צנרת המים בדירה האם קיים לחץ של זרם מים סביר למילוי הג'קוזי ועוד.

כיום תוכלו למצוא דגמי ג'קוזי מרהיבים במיוחד ומקוריים בייחודם, למשל ישנו פיתוח בלעדי הנקרא ג'קוזי קצה נעלם שזהו המילה האחרונה בתחום הג'קוזי לגג. זהו ג'קוזי המותקן על גג הבניין כאשר צד אחד של הג'קוזי פוגש וחופף לקצה גג הבניין (ללא מעקה) ובכך למעשה מתקבל אפקט של ג'קוזי מרחף והאנשים בתוך הג'קוזי נהנים מהרגשה שהם "על גג העולם" ללא גבולות. כמובן יש לציין כי ג'קוזי זה בטוח לשימוש ועבר את כל התקנים האפשריים לשם כך.

כאשר רוכשים ג'קוזי לגג או ג'קוזי לגינה יש לדעת כי בכדי לשמור על המוצר ולהגן עליו לאורך זמן מומלץ לצרף לרכישה אביזרים נוספים ביניהם כיסוי בגודל הג'קוזי כדי לכסותו בימי החורף מחד ובימי הקיץ החמים (במידה והוא לא בשימוש יומיומי) מאידך. כמובן יש חומרים וציוד לשמירה על טוהר המים ועל ג'קוזי נקי על מערכותיו השונות.

כאשר אתם מעונינים לרכוש ג'קוזי לגג יש להיוועץ עם מומחים בתחום שיתנו לכם תמונה מלאה לטוב ולרע. מבין דגמים רבים הקיימים בשוק יש לנסות ולבחור את הדגם שיעניק לכם הנאה רבה, יש לשים לב למשל למספר הסילונים הקיימים בג'קוזי ומיקומם, מי שרוכש ג'קוזי בוודאי ירצה שישמש אותו גם לצרכי פיזיוטרפיה וריכוך השרירים מעבר להנאה שבבועות סבון. אפשרויות הישיבה בג'קוזי ולעיתים השכיבה, גודלו של הג'קוזי, שליטה דרך שלט רחוק, מרכז בקרה ראשי ועוד.

לסיכום נאמר שכיום ישנם יכולות רבות הן בעיצוב והן בטכני. ג'קוזי בשחקים יכול להיות שדרוג משמעותי לכם, חייכם ואפילו לדירה. בימים בהם הג'קוזי עדיין מסמל סמל סטטוס אמיד ואף עשיר ומנגד המחירים ירדו משמעותית בעקבות ריבוי חברות הג'קוזי הרבות תוכלו להנות ממגוון סוגים של ג'קוזי אצלכם בבית, משרד, קליניקה ועוד.

   מקדם ומשווק אתרי אינטרנט להיות במקומות ראשונים במנועי החיפוש השונים עם ידע וניסיון רב בשיווק. כי לקדם עסקים צריכים להבין, ידע הוא כוח וכוח הוא עוצמה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב