דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עצות מעשיות למשקיע המתחיל בנדלן בארהב 

מאת    [ 23/12/2013 ]

מילים במאמר: 650   [ נצפה 1662 פעמים ]

בתור משקיע מתחיל בנדל"ן בארה"ב צריכה להיות לך אסטרטגיה מוכנה מראש ותוכנית פעולה הכוללת מטרות ודרך להגשת המטרות שלך.

בתור משקיע נדל"ן מתחיל בטח תרצה לספר לכל המכרים שלך שהתחלת להשקיע בנדל"ן בארה"ב, חשוב מאוד שתבחר בקפידה את האנשים שאתה מספר להם את זה, אחת הסיבות לכך היא שסביר להניח שהאנשים הקרובים אליך לא ראו בך עד עכשיו איש עסקים מצליח ולכן ינסו להניא אותך מזה, החשש העיקרי שלהם הוא שתחווה אכזבה הם גם יספרו לך שהם מכירים מישהו שניסה בתחום ולא הצליח, זה מזכיר לי את הסיפור על הסרטנים. אם תיקח קבוצה של סרטנים ותשים אותם בתוך קופסת קרטון קטנה שתאפשר להם לטפס ולצאת החוצה, אם אחד מהם ינסה לטפס שאר הסרטנים יתפסו אותו וימשכו אותו בחזרה לקופסא, הסיבה לכך פשוטה מאוד, הם  לא יודעים מה יש בחוץ וכרגע טוב להם היכן שהם נמצאים.

כשאתה נמצא בסביבה של אנשים ממעמד הביניים גם אם הם האנשים הכי קרובים אליך הם לא יתנו לך להצליח הם ירצו שתישאר באותו מעמד שלהם וכל זאת לא ממקום רע, זה לא בגלל שהם לא אוהבים אותך הם פשוט מגנים עליך מפני משהו לא ידוע.

זה מאוד קשה להצליח בתחום חדש כשהאנשים סביבך לא תומכים בך, יהיה לך מאוד קשה להמשיך ולשמור על ההתלהבות והמוטיבציה, מצד שני אם לא תספר לאף אחד יכול להיות שתפסיד הזדמנות כן לקבל עזרה מאנשים קרובים בעלי גישה חיובית, עזרה שיכולה להיות בעלת ערך רב למשקיע המתחיל.

דרך הפעולה הטובה ביותר במצב כזה היא לא לספר לכולם ולדעת לסנן את התגובות.

הרבה משקיעי נדל"ן מתחילים בתחום בשביל הכנסה נוספת ולא כעבודה עיקרית, זה חשוב מאוד שלא תעזוב את מקום העבודה שלך לפני שההכנסות שלך מנדל"ן יהיו בגובה המשכורת שלך או יותר, יכול להיות שתרגיש שאין לך מספיק זמן פנוי גם לעבודה שלך וגם להיות משקיע בנדל"ן אבל כל עוד ההשקעות שלך בנדל"ן לא הוכיחו את עצמן אל תעזוב את מקום העבודה שלך.

הרבה אנשים מתעניינים בהשקעות בנדל"ן בארה"ב, משתתפים בקורסים ובהרצאות קוראים ספרים בנושא אבל לא עושים עם זה משהו, הם אף פעם לא מבצעים את ההשקעה הראשונה.
ההשקעה הראשונה היא ההשקעה החשובה ביותר, אם היא לא תצליח לך סביר להניח שגם אתה תצטרף לכל אלה עם הדעות השליליות על התחום הזה, לכן עליך להיות זהיר שבעתיים בעסקה הראשונה, עליך להשיג את כל המידע שתוכל להשיג על הנכס שאתה עומד לרכוש, אם יש משהו שלא מובן לך בעסקה, אל תהסס לשאול ואל תשאיר קצוות פתוחים.

בתור משקיע מרוחק בנדל"ן בארה"ב תצטרך לבנות לעצמך קשרים עם אנשי הקרקע: המתווך, השמאי, הקבלן, מנהל הנכסים שלך. אם יש משהו קטן שלא מובן לך תוכל להתייעץ ולהשוות את התשובות. למשל אם המתווך שלך מציע לך נכס תוכל לשאול אותו למה כדאי לך לקנות דווקא את הנכס הזה או האם הוא חושב שכדאי לך להשקיע בנכס הזה אבל קח בחשבון שהמתווך הזה ירוויח רק אם ימכור לך את הנכס לכן יש לקחת בעירבון מוגבל את התשובות שלו, את אותה שאלה תוכל לשאול גם את מנהל הנכסים שלך, שאל על האיזור ועל האוכלוסייה, הצלבת מידע מכמה גורמים ייתן לך את התמונה המלאה על ההשקעה שלך.

דבוק במטרה ובתוכנית ההשקעות שלך, מדי פעם תיתקל בהזדמנות השקעה שלא תכננת, אל תתפתה ואל תסטה מהתוכנית המקורית שלך, אם ביצעת עסקה אחת טובה תמשיך ותשכפל אותה שוב ושוב, לעיתים מגיעה עסקה שמסיטה אותך מהמסלול ואתה מתחיל לעבוד עליה, דבר חדש שאתה לא מכיר יכול לגזול זמן רב ובסוף להתברר כעסקה כושלת, המשך להתמקד בסוגי העסקאות שאתה מכיר ואל תנסה לטפס על הר שאתה לא מכיר.

כמו לכל משקיע נדל"ן מגיע הרגע שבו נגמרים לך המשאבים – הכסף והגיע הרגע להתחיל ללוות, האפשרות של ללוות כסף לצורך השקעה בנדל"ן יכולה להיות כלי רב עוצמה אם תדע להשתמש בכסף הזה בתבונה ובאחריות, שימוש בכספים של אחרים זה אחד הנפלאות של תחום הנדל"ן, אתה רוכש נכסים בכספים של אחרים כאשר במשך הזמן הנכסים האלה הופכים להיות שלך ללא חובות, אבל שימוש לא נכון בכספים אלו יכול להכניס אותך למלכודת שיהיה לך קשה מאוד לצאת ממנה.

אם חשבת אי פעם לרכוש נכס להשקעה בארה"ב זו ההזדמנות שלך להכיר את שוק הנדל"ן האמריקאי.להשקיע בנדל"ן ללא ידע זה כמו לחצות כביש בעיניים עצומות.בעזרת הידע הזה תוכל להשיג את הביטחון הכלכלי והחופש הכלכלי שאתה שואף אליו.


יריב גולן - השקעות בטוחות בנדל"ן בארה"ב


טלפון: 052-3737510




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב