דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התמכרות ישראלית 

מאת    [ 16/12/2013 ]

מילים במאמר: 619   [ נצפה 3463 פעמים ]

 

 תקשורת ישראלית

לא, לא מדובר בעוד מאמר או כתבה על שמאל והימין, ולא על עוד מלחמה וזריקת אבנים.

הרי זה לא סוד שישראלים מכורים לחדשות, שאין יום שאת או אתה לא שמעתם מה מתרחש בארץ, ואנחנו בתור ישראלים רואים את ה"חדשות" כאמין בהחלט.

בשום מקום אחר בעולם אין חדשות כל שעה, וגם לא תראו ישראלי שלא מעודכן על מעשים שקרו היום עם אויבנו וכמה רציחות היו היום, ויש גם כאלה מבינכם שיגידו שאני טועה, אבל עמוק בפנים אתם כן תאמינו למה שיגידו לכם, ולהגיד לכם את האמת, בתור איש שמתעסק בבית-חרושת הזה שנקרא "חדשות" , תמיד אמרתי לישראלים " התקשורת זה האל שלכם" כי בכמה כתבות בודדות, גם אם הן שקריות , כתבות אלו יהפכו אתכם לימניים קיצוניים או להפך, הכל בכדי להעביר מסר ממשלתי, הרי אין אף מנגנון פיקוח על התקשורת, אה...בעצם כן יש, זו הממשלה.

במאמר זה אציג בפניכם דברים שירעידו אתכם, ומכאן, אני מאמין שהגישה שלכם תשתנה.

בתחילת יולי, שמענו בחדשות על "מכת הנחשים בצפון" שברובינו, לא לקחנו את זה לצומת ליבנו אך בתת-מודע אכן כן, לפתע, כל חודש יולי היה "מכת נחשים", באותה תקופה כאשר הצעתי לבת זוגי לצאת לצימרים היא סירבה, ולא בגלל סיבה כלכלית או בעיה אחרת כלשהי, הבעיה הייתה "הנחשים"(ואגב, לא מאמין שהיו כל כך הרבה מקרים כאלו, פשוט התקשורת ניפחה את זה כראוי) ששמענו עליהם בתקשורת, ופתאום, ביום הראשון של חודש אוגוסט כל הנחשים נעלמו...חשוד קצת לא? שלושה ימים לאחר מכן אובאמה הכריז על תקיפה בסוריה, מה המסר בעצם? נכון, בסופו של דבר זה היה לטובתנו, הרי אם ביבי שלנו היה עולה לתקשורת והיה פוקד על האזרחים לרדת לכיוון הדרום בגלל סיבות כאלו או אחרות, זה היה גורם לכאוס בארץ, נפילה כלכלית בצפון ,הפגנת חולשה מצד ישראל, והכי חשוב, דיקטטור. ואגב, לא נשכח את חודש יולי-אוגוסט על זה ש"פתאום" כולנו שחכנו את הילדים שלנו באוטו חם, בפתאום בספטמבר אף אחד לא שכח ילד באוטו. ביום אחד הכל נפסק.

בשנת 2011, נרשמה עלייה ענקית של זוגות צעירים שירדו מהארץ לכיוון אירופה, הרי פחות אזרחים שווה פחות מיסים, זאת אומרת פחות כסף למדינה, אז תשימו את עצמכם בנעליים של ביבי ולפיד, מה אתם הייתם עושים בידיעה שישראלים מכורים לתקשורת וכתבות?

צדקתם, משתמשים בנשק שקוראים לו "תקשורת", שנה לאחר מכן יצאה הסדרה "אללה אסלאם" אשר מראה לנו, הישראלים, עד כמה יש שנאה כלפי ישראלים באירופה ועד כמה אנשים שם מעוניינים לפגוע בנו, ישנו דבר אחד שאתם, ישראלים ויהודים, שהלאום שלנו עבר כל כך הרבה זוועות, מהשואה עד לאינתיפאדות, ולמדנו בבית הספר היסודי אפילו, שהמכנה המשותף לכל הפעולות המזעזעות הללו הוא משטר דיקטטורי ואחד ממאפייניו זה "שטיפת מוח" , זה דבר שאתם מודעים אליו אך מפחדים לחשוב עליו, אך אכן כן, עברנו שטיפת מוח ולימדו אותנו שאין יותר מקום ליהודים כמו ישראל, שישראל מס' 1 ושאנחנו במלחמה נגד העולם, אך את האמת, אתם לא תשמעו בתקשורת על ה"נאו-יורופ" שנלחמים נגד האסלם, לא תשמעו על הקבוצה שנלחמת נגד המוסלמים באירופה "אי.די.אל" שאגב, סוד קטן, הם יוצאים להפגנות של אלפים בכל רחבי אירופה עם דגלי ישראל, ועוד בנוסף על סקר שפרסם עיתון אנגלי באוגוסט האחרון ש97% מהיהודים באירופה לא נתקלו באנטישמיות כלפי יהודים, לאומת זאת, 86% מוסלמים באירופה היו נפגעי גזענות. אני לא מעודד גזענות, אני מעודד אמת.

ומה עם הסופה שהייתה בארץ? שהחשיבה "מוות עקב הסופה" מתנור חימום שבטעות נפל עליו סדין ונשרף ילד, כי נכון, זה בגלל "הסופה", המטרה היא להשאיר את האזרחים בפחד תמידי, תמיד להיות מדוכאים בכדי שנמשיך לתמוך במדינה בלי לעשות באלגן. אגב, ראיתי שהתקשורת התלוננה על כך שהמדינה אשמה במות של אזרחים עקב הסופה, כי פשוט ידוע לי שבכל אסון טבע אין נפגעים ומתים (ציניות).

וכמובן שגם לא נשמע על הפגנות פרו-ישראליות באירופה.

כמה מכם יגידו שזה בגלל רייטינג, אך רייטינג שלילי שמדכא אותנו ועל גבנו? הרי ניתן לעשות רייטינג על דברים חיוביים (אחת ל6/8 כתבות היא חיובית בארץ).

 

בברכה,
יגאל זאב גיילר
 
מפקח הלא פורמלי של התקשורת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב