דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מונדיאל 2014 

מאת    [ 08/12/2013 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 6435 פעמים ]

נבחרת ברזיל המארחת את מונדיאל 2014 בשיטחה היא מועמדת בכירה לזכיה בתואר הנכסף של אלופת העולם בכדורגל הן מסיבה זו והן על סמך העבר המפואר של נבחרת זו.

נבחרת ברזיל בכדורגל נחשבת לנבחרת האהודה בעולם (למעט נבחרות מקומיות) ולנבחרת הכי תוססת ומלהיבה בכדורגל העולמי מאז החל הטורניר הגדול להיערך כל 4 שנים.

השנה, ברזיל עצמה מארחת את מונדיאל 2014 בשיטחה, על פני 12 ערים גדולות ואיצטדיונים מפוארים, חלקם חדישים לחלוטין, ומובטח ללא ספק קרנבל שלם ביציעים ועל המגרש כאשר הנבחרת הלאומית תשחק לעיני קהל של עשרות אלפים באיצטדיון ועשרות מיליונים מול מסכי הטלוויזיה בבתים וברחובות.

נבחרת ברזיל הפכה לשם דבר בכדורגל העולמי עוד בשנת 1938 בה סיימה במקום השלישי את הטורניר וכמובן עם הזכיה הראשונה שלה בתואר הנכסף בשנת 1958.

במונדיאל שנערך 4 שנים לאחר מכן היא זכתה בתואר שוב וחזרה עם זכיה נוספת 8 שנים מאוחר יותר במונדיאל 1970 (בו השתתפה לראשונה ולאחרונה גם נבחרת ישראל המכובדת). לאורך 3 זכיות אלו כיכב בשורותיה מי שנחשב עד היום לשחקן הגדול בכל הזמנים – פלה.

שתי זכיות נוספו לארון הגביעים הברזילאי בשנים 1994 ו 2002 והצפי הוא כי 2014 תהיה שנה נוספת של זכיה עבור הנבחרת המעולה הזו.

הסיבה הבסיסית לכך שברזיל מועמדת לזכיה היא כאמור כיוון שהיא מארחת את הטורניר הגדול של מונדיאל 2014 אבל אין כל ספק כי הנבחרת עצמה גם כן מצויינת וכוללת כיום חלק מהשחקנים הטובים בעולם.

כמו בעבר, עם שחקנים שנחשבים אשפי כדורגל דוגמת פלה, רומאריו, רונאלדו, רונאלדיניו, בבטו, ריבלדו, סוקרטס, פלקאו, זיקו, קאקה ורבים אחרים גם כיום סגל הנבחרת כולל אשפי כדור שכאלו.

בסגל הנבחרת משחקים כיום שלל כוכבים, מחציתם מהליגה הברזילאית המקומית ומחציתם מהקבוצות הטובות באירופה ובראשם ניימאר, כוכב קבוצת הפאר של ברצלונה, שנחשב "הדבר הבא" בכדורגל העולמי, כשרון ענק עם יכולת בישול והבקעה יוצאי דופן.

אליו מצטרפים שמות כמו השוער ז'וליו סזאר, המככב בליגה האנגלית, טיאגו סילבה כוכב פריס סן ז'רמן, דויד לואיז מצ'לסי, דני אלבס מברצלונה, החלוץ פרד מפלונינסה, רונאלידינו הותיק מאתלטיקו מנייארו ועוד רבים אחרים.

בטורניר הנוכחי זכתה ברזיל בבית משחקים קל יחסית שיאפשר לה לעבור לשלב הבא, ככל הניראה מן המקום הראשון בבית ויאפשר שילוב של מרבית הסגל בשלב המוקדם ברוטציה כך שכל הכוכבים יהיו כשירים להמשך הטורניר.

משחק הפתיחה של הנבחרת יהיה גם משחק הפתיחה של הטורניר כולו והוא ייערך ב 12 ליוני בין ברזיל לקרואטיה ויהווה יריית פתיחה למונדיאל 2014 שכל הברזילאים תקווה שכפי שהם נוכחים במשחק הפתיחה הם יהיו נוכחים גם במשחק הגמר בסיומו בתאריך 13 ביולי 2014.

מנהל האתר מונדיאל 2014




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב