דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קוסם לילדים - קוסם ליום הולדת - מה הכי חשוב לדעת לפני שמזמינים קוסם לילדים ליום הולדת 

מאת    [ 06/12/2013 ]

מילים במאמר: 526   [ נצפה 1870 פעמים ]

מזל טוב! הזאטוט גודל בעוד שנה ואתם חושבים על מופע קוסם ליום הולדת. ישנם מאות קוסמים לילדים בארץ וכמה עשרות בודדות שעוסקים בזה לפרנסתם בצורה מקצועית לחלוטין, ישנם כאלו שגובים 400 שקלים וכאלו שגובים 2000 שקלים, איך תחליטו? הנה כל מה שחשוב לדעת, לשאול ולהתעניין.

ראשית – אופי המופע. האם מופע ה קוסם לילדים הוא מופע מקורי? האם הקוסם פיתח סיפורים ואביזרים בעצמו שייחודיים לו, או שמדובר ב"קוסם ערכות" שרכש כמה חבילות וערכות מחנויות קסמים ויצא במופע קסמים? איך הקסמים נראים, מה הקוסם עושה בפועל, האם הקסמים מתאימים לגיל הילדים במופע ה קוסם ליום הולדת ?

שנית – האם יש אינטראקציה ושיתוף של הילדים או שמדובר במופע תצוגה בלבד? האם ילד יום ההולדת משתתף במופע הקוסם לילדים או שהמופע פאסיבי מול הילדים? מופע קוסם לימי הולדת טוב הוא מופע שבו כל הזמן יש מתנדבים, והקוסם מגיע לא כדי להציג את עצמו עושה קסמים – היום המיוחד הזה לא שייך לקוסם – כי אם לילד החוגג. הנקודה הזו היא קריטית במיוחד שכן קוסם מקצועי מבין שלפעילות קוסם ליום הולדת יש ערך חינוכי התפתחותי עבור הילד החוגג. אם הקוסם ישכיל לנדב את הילד החוגג ברוב הקטעים, לדאוג שירחף מול כל חבריו בגאווה, לדוגמא, או לשתף אותו בצורה שתוציא אותו גדול, מיוחד ובעל כבוד מול חבריו – הרי שמדובר בפעילות מעצימה עבור הילד, כזו שתחרט בזכרונו לשנים רבות ותטפח את הבטחון העצמי שלו ואת מצבו החברתי. ישנם קוסמים שמביכים ומספרים בדיחות על חשבון הילד החוגג – כמובן שמומלץ להמנע מקוסם שכזה.

הנקודה השלישית אותה יש לברר היא האם הקוסם מגיע עם כל מה שדרוש, או שחלק מהדברים נשארים באחריותכם? קוסם טוב צפוי לענות לכם שהוא מגיע עם שולחנות משלו, ארגזים לציוד, מחצלת לילדים, קישוט אזור הופעתו (ברמה כזו או אחרת), הגברה ופרסים והפתעות לילדים לאחרי המופע – כך שלמעשה הוא משאיר מעט מאוד בידכם – נושא האוכל וקישוט נוסף, אם תרצו, או פרסים נוספים בנוסף למה שהוא מביא איתו כדי שהרושם הכללי יהיה גדול יותר. בנוסף, מלבד הציוד הפיזי, האם הקוסם מטפל בכל מהלך יום ההולדת – האם הוא מנהל את האירוע כולו מתחילתו ועד סופו – כולל קבלת פנים, ניהול טקס עוגה מרגש, ניהול הלו"ז והנחיית הפעילות כולה, או שמא מדובר בקוסם ליום הולדת שנותן הופעה ומתקפל? יש לדעת שהסטנדרט בתחום ימי ההולדת בימינו הוא שעתיים פעילות (כולל זמן אוכל קצר) והילדים, שמבלים בימי הולדת רבים במהלך השנה אף מצפים לפעילות באורך כזה.

ולסיום, מומלץ לחוש את המקצועיות והנסיון של הקוסם. קוסם ליום הולדת עשוי לבקש ממכם בקשות ולהגביל את פריסת האוכל לזמנים מסויימים, את גובה וכמות הקישוטים, לתת לכם הנחיות והוראות בנוגע ליום ההולדת – זאת לרוב לא ממניעים קטנוניים או שטותיים אלא כי הוא מעוניין שבמהלך היום החשוב הזה הכל ידפוק כמו שעון ויהיה יפה ומיוחד, והילדים יקשיבו ויהנו מהמופע ומהשתתפות הבן או הבת שלכם. חפשו חוות דעת באינטרנט וסרטוני וידאו שמציגים את הפעילות, ואולי אפילו תשאלו במשרד או במשפחה אם יש מישהו ששמע על הקוסם בו אתם מעוניינים – המון פעמים מישהו כבר ראה אותו כקוסם ביום הולדת אחרת ויכול לעזור לכם לקבל החלטה. זכרו שיום הולדת מגיעה רק פעם בשנה – ומגיע לילד שלכם פעילות נפלאה!

זיגי קוסם קומי - קוסם ליום הולדת, קוסם לילדים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב