דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שמלות כלה מתחרה 

מאת    [ 04/12/2013 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 1802 פעמים ]

 שמלות כלה מתחרה

 שמלות כלה ניתן למצוא במגוון עיצובים, החל מסגנון וינטאג', דרך סגנון נפוח וכלה בגזרות שונות עם מחשופים עמוקים, מגוון בדים וכל צורה שרק תוכלו להעלות על הדעת כנראה שתמצאו בסלון כלות זה או אחר. אך הטרנד הבולט ביותר בשנים האחרונות הן שמלות לא נפוחות, נשפכות על הגוף ועשירות במרקם, סטייל ושיק. שמלות שבאות להצהיר על האופי לצד היופי, שמלות עם הצהרה של עצמה ולאו דווקא דרך גודל ונפח. קולקציות שלמות נתפרות כשהן מבוססות בדים עדינים ויפהפיים כגון התחרה. שמלות כלה מתחרה הפכו להיות הטרנד הכי חם והכי מדובר של שנת 2014 ולא בכדי.

מה כל כך מיוחד בשמלות כלה מתחרה?

התחרה משקפת את האישה – היא יכולה להיות מאד מגוונת, מורכבת ויחד עם זאת נשית ועדינה, אלגנטית, קלאסית, לעולם נשארת באופנה, מחמיאה בצורה בלתי רגילה לכל גזרה. שמלות כלה משולבות בתחרה הן מרשימות, יוקרתיות, בעלות סטייל יוצא דופן ושיק בלתי נדלה לכן אין זה מפליא שהיא מצהירה על נוכחותה גם ללא נפח.

באילו סגנונות שמלות כלה ניתן לשלב את התחרה?

התחרה משתלבת כאמור יפה בכל סגנונות של שמלות כלה. שמלה קלאסית בגזרת A  נראית משגע בשילוב עם תחרה עדינה בחלקה העליון, היא מוסיפה המון, מעניקה עדנה לצד יופי. רבים בוחרים להוסיף על התחרה אבנים כגון פנינים או סוורובסקי להעשרת המרקם, זה בהחלט מוסיף לנצנוץ של הנסיכה, אך ממש לא חובה.

תחרה ניתן להציג בכל הדרה על בסיס בד סאטן, ניתן לשחק עם גוונים, למשל סאטן צחור ותחרה בצבע אופוויט להדגשת יוקרתה. תחרה יכולה להישפך כחלק תחתון של שמלות כלה ולהעניק מראה זורם ועשיר, היא יכולה לשמש כשרוולים מרשימים אשר חושפים ומסתירים בד בבד. ניתן אף לשלב כפפות תחרה בשמלת סטרפלס קלאסית. ישנם מעצבים אשר משתמשים בבדי תחרה כדי לעצב עליונית שתלבש הכלה בזמן החופה. התחרה יכולה להשתלב כשובל של שמלת הכלה, כהינומה ובקולקציות העולמיות אף נראתה הינומה נשפכת ממטרייה מבד תחרה.

וכאן לא נגמרת תפקידה של התחרה בשמלות כלה

התחרה מעניקה לשמלות כלה מראה רומנטי ואף וינטאג'י במקצת  ומה יותר מרומנטיקה שתתאים לערב שמוקדש כולו לאהבה ולברית שהרגע נכרתה בין בני זוג מאוהבים. לתחרה אין עונה, היא מתאימה כל העונות וכל השנים, במשך מאות שנים שהיא לא יוצאת מן האופנה, בין אם בשמלות נשף, שמלות ערב או שמלות כלה.

אם גם את רוצה לבחון שמלות כלה רומנטיות משולבות תחרה במגוון סגנונות, בואי לבדוק את הקולקציה המדהימה שלנו בסלון כלות "אנה מרי". נשמח לבחור ולעצב איתך את שמלת חלומותייך!

 

סלון כלות "אנה מרי" מציע לכלות קונספט שונה בבחירת שמלת כלה : לא רק לתפור שמלת חלומותך לפי עיצוב אישי , אלא גם בחירה ענקית של שמלות חדשות ממעצבים בינלאומיים על פי טרנדים חדשים של אופנת שמלות כלה. תוכלי גם למצוא אצלנו גם אקססוריז שונים ליום החתונה . בנוסף אנו מציעים לך שירות מיומן של מאפרת מקצועית ומעצבת שיער מרינה ויק .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב