דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה הקשר בין שיווק לכלב הכי מכוער בעולם? 

מאת    [ 01/12/2013 ]

מילים במאמר: 266   [ נצפה 2122 פעמים ]

קראתי באחד האתרים הגדולים שהכלב הכי מכוער לשנת 2007 נפטר , אין ספק שאלווד היקר היה אחד הכלבים המכוערים ביותר,ועדיין זאת כבר הייתה הכתבה השנייה שהוא קיבל ה ynet!

לא רע בשביל ייצור קטן וכעור.

בעוד שאנו בעלי העסקים, במיוחד בעלי העסקים הקטנים מתקשים כל כך לבלוט אל מול החברות הגדולות . נראה שהניסיון להתחרות בהן פשוט אבוד מראש. המשרדים שלהם יפים יותר, הם תמיד נראים מרשימים יותר ויש להם מחלקת שיווק ותקציבים שמנים כדי לשמר את המצב .וכך, יוצא שאנו נדחקים הצידה ולפינה כמו אלווד קטן ומכוער.

ובכל זאת, שימו לב אלווד המכוער הגיע לעיתון מספר פעמים, יש לו אתר מעריצים והוא הפך לשם של דבר , בזמן שאף אחד לא זוכר את הכלבים היפים והצפויים למדי. הם פשוט לא מיוחדים כמו אלווד: 

אני יודעת מה אתם חושבים ולא, אני ממש לא מתכונת להציע  לכם לכער בכוונת תחילה את המוצרים והמשרדים שלכם. זה יהיה פרסום שלילי שהוא באמת שלילי.

אני חושבת שהחוזקה של החברות הגדולות היא גם החולשה שלהם. הם כל כך גדולים שהם לא יכולים להיות שום דבר מלבד גנריים. הפרסומות שלהם "פרווה" , הם מאחרים לאמץ שינויים ובואו נודה על האמת הם דיי משעממים.

לכם כבעלי עסקים קטנים יש את האפשרות להתפרע עם המיתוג ואופן הפרסום. אתם יכולים לצאת ולנסות דברים משוגעים, ליצור סרטונים ויראליים בלי לדפוק חשבון, מהסוג שמותגים גדולים יפחדו לנסות, ועל ידי כך  שתהיו שונים ותראו את הייחודיות שלכם תוכלו באמת לבלוט. אולי אפילו לזהור מול חברות הענק שפתאום יראו מאד אפורות.

אז מה מיוחד אצלכם?

איפה האלווד הפנימי שלכם בא לידי ביטוי?

ואם אתם מעוניינים לשמוע על משהו חדש דברו איתי!

קטי

קטי בעלת תואר B.A בכלכלה מאוניברסיטת בר-אילן,ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות. מתמחה בבניית תוכניות שיווק המשקפות את מטרות ויעדי החברה תוך כדי מסגרת התקציב והזמנים שנקבעו, נוסף לליוווי וקידום בפועל של החברות שאני עובדת איתן.



  • לקטי למעלה מ-6 שנות ניסיון בניהול השיווק, מיתוג, ניהול קמפיינים PPC, יצירת לידים, ניהול מדיה חברתית, יח"צ ועוד. קטי עוזרת  לעסקים "לעלות מעל הרעש" את המוצרים והשירותים שלהם ולסלול עבורם את הדרך ללקוחות חדשים ומיתוג רוחבי.

  • ניסיון רחב בעבודה עם מגוון של חברות החל ממותגים מקומיים כמו הולנדיה ואירופלקס ועסקים קטנים ועד לחברות אינטרנט גדולות וסטארט אפים.  

  • ליצירת קשר: Kathy@katyusha.co.il


לכתבות ומאמרים נוספים שלי הכנסו לבלוג  - http://katyushablog.com לכתובת נוספות בנושא ניהול עמודי פייסבוק - הקליקו כאן  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב