דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוויה של יוקרה ופינוק בעיר מיוחדת במינה 

מאת    [ 21/11/2013 ]

מילים במאמר: 338   [ נצפה 32523 פעמים ]


תמיד רציתם לצאת לחופשה שתתעלה מעל כל הציפיות שלכם? תמיד חיפשתם הזדמנות לראות נופים ומקומות מיוחדים וליהנות מאירוח מפנק בו זמנית? אנו מציעים לכם חופשה במלון שהוא כמה רמות מעל כל מלון אחר שהכרתם, מכל הבחינות. מלון דן בוטיק בירושלים הוא התשובה לכל מה שחיפשתם בחופשה.

במלון חדרים וסוויטות המעוצבים בסגנון המשלב בין האותנטי לבין העכשווי – שילוב המעביר את תמצית החוויה הייחודית של ביקור בירושלים, עיר המגלמת בתוכה את השילוב בין ישן וחדש. כמו כן, המלון מעניק במה ליוצרים צעירים מהאקדמיה הירושלמית לאמנות – "בצלאל", ויצירותיהם מוצגות לראווה בחללים שונים ברחבי המלון. כל המלונות הנמצאים בקבוצת מלונות יוקרה בירושלים, הם בדרך כלל מלונות ברמה הגבוהה ביותר, מתוך אמונה שלמה שמלון אמור לייצג את העיר שבה הוא נמצא, אם זה ירושלים אז על אחת כמה וכמה.

מלבד החדרים המעוצבים והנוחים, תוכלו למצוא במלון אפשרויות נוספות שיגוונו וישדרגו לכם את החופשה. אתם מוזמנים לבקר בבר המשקאות הממוקם בלובי המלון ומגיש משקאות וקוקטיילים ייחודיים, או ליהנות מחדר הכושר המאובזר וממשטחי השיזוף שבמרפסת הממוקמת על גג המלון ומשקיפה על נופי ירושלים. כמו כן, אתם מוזמנים לאכול במסעדת הלובי "גן דן", המציעה תפריט חלבי עשיר.

המלון מתאים את עצמו לכל סוגי האורחים ולכל סוגי החופשות – ישראלים שמחפשים נופש בירושלים, תיירים שסקרנים להכיר את העיר הקדושה לשלושת הדתות, או אנשי עסקים שהגיעו לישראל למטרות עבודה, אך רוצים להספיק לבקר באתרים קדושים ותיירותיים וליהנות מאירוח ברמה גבוהה במהלך שהותם בארץ.

באזור המלון ניתן למצוא אטרקציות תיירותיות רבות, שכן הוא ממוקם באזור העיר העתיקה ובסמוך למושבה הגרמנית, שהפכה לאזור בילויים שוקק חיים ובו מסעדות ובוטיקים רבים. כמו כן, תוכלו לבקר במוזיאונים הרבים הקיימים בירושלים, בגן החיות התנ"כי או בפארק מיני ישראל, שם תוכלו להספיק בתוך כמה שעות לסייר בין כל המקומות החשובים בארץ.

אז אם אתם מחפשים חוויית נופש קצת שונה בעיר הקודש ירושלים – בה אפשרויות הבילוי הן רבות ומגוונות, אתם מוזמנים להגיע למלון דן בוטיק וליהנות מאירוח ברמה גבוהה, עיצוב חדשני ותוספות מפתיעות שישאירו לכם טעם של עוד. מרבית מלונות בירושלים כמו המלך דוד ואחרים, הם מלונות ברמה הגבוהה ביותר ומומלץ מאוד לבקר. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב