דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול עמודי פייסבוק - עם חברה או באופן עצמאי? 

מאת    [ 19/11/2013 ]

מילים במאמר: 543   [ נצפה 3347 פעמים ]

ניהול עמודי פייסבוק

אם אתה שוקל לנהל עמוד אוהדים עבור העסק שלך בפייסבוק, ודאי שאלת את עצמך, כיצד כדאי לנהל אותו. האם אני יכול להסתדר לבד  או שאני צריך קצת יותר ולשכור שירותים של חברת מדיה שתנהל אותו באופן מקצועי? במאמר זה אנסה לענות בקצרה על שאלות אלה.  

 

ניהול עצמאי של עמוד פייסבוק

פייסבוק, מאפשרת לכל בעל עסק עם גישה לאינטרנט להקים ולנהל עמוד אוהדים, כן גם לך. רוב הסיכויים שתופתע לגלות עד כמה זה פשוט. ניהול עצמאי של עמוד אוהדים, מעניק לך שליטה מלאה על כל התכנים וכל הקישורים וחוסך ממך את ההוצאה הכספית ואת הזמן הנדרשים לצורך עבודה מול גורם מקצועי חיצוני.

למשל תדמיין את בר רפאלי נכנסה עכשיו לחנות שלך למדוד נעלים, זאת ההזדמנות שלך להוציא את המצלמה ולהתפרע על הסנסציה האישית שלך בפייסבוק ( וגם לסחוט הרבה לייקים ושיתופים בדרך :-)

וכמובן, לא נשכח את החיסכון בעלויות..! ניהול מקצועי של עמוד הפייסבוק היא עסק לא זול ומדובר בהוצאה חודשית קבועה.

מצד שני, זה לא תמיד כל כך פשוט כמו שזה נשמע הרבה בעלי עסקים "נתקעים" מול המסך שעות ללא יכולת לכתוב . העבודה היצירתית של כתיבת תוכן מעניין ומושך מספר פעמים בשבוע אינה משימה קלה כלל כפי שהיא נשמעת. הרבה בעלי עסקים פשוט לא יודעים על מה לכתוב פעם אחר פעם . וגם אם הם מצליחים לעמוד בהתחייבות של לעלות תכנים מספר פעמים בשבוע, במקרים רבים הם כותבים את "הדברים הלא נכונים" וגורמים לאוהדים להתעלם מהם או לעזוב את הדף.

ניהול איכותי של עמוד אוהדים דורש זמן ומחויבות. לך יש עסק לנהל וסביר להניח שתתקשה למצוא זמן גם לנהל את עמוד הפייסבוק שלך. בנוסף , אם כתיבה ויצירת תוכן הם לא הצד החזק שלך אולי עדיף במקרה כזה להשאיר את  זה למקצוענים שידעו להוציא את המקסימום מעמוד הפייסבוק למען העסק שלך.

 

ניהול מקצועי של עמוד פייסבוק

מאז הקמתה ועד היום, הפכה פייסבוק לכלי שיווקי רב עוצמה מהמדרגה הראשונה. נכון, כל אחד יכול לפתוח בו דף אוהדים, אולם ללא ניסיון מקצועי בתחום, יהיה קשה מאוד להפיק ממנו תועלת. חברת מדיה מקצועית, שולטת לעומק ברזי הרשת החברתית ולרוב תוכל תוכל לנהל את הדף באופן יעיל יותר. חברות המדיה מעסיקות אנשי תוכן מקצועיים שידאגו לעדכונים שוטפים, יצירתיים ומניעים לפעולה בדף שלך.

לעקוב באופן קבוע אחר כל השינויים של פייסבוק ולדאוג להגיב לכל שאלה או קישקוש של האוהדים יכול להיות עסק דיי מתיש כשיש לך גם לקוחות על הראש.

החיסרון הגדול הוא ההוצאה הכספית הכרוכה בניהול מקצועי של עמוד פייסבוק  כמו גם לדעת לבחור את הנכונה. היום יש אינספור פרילאנסרים, חברות ונותני שירותים המבטיחים את הניהול הטוב ביותר לעמוד שלך .

אז איך תדע במי לבחור? אצלי זה תמיד תמהיל של כימיה עם האדם שמולי והערכה אובייקטיבית של תיק העבודות והלקוחות שהוא עובד איתם.

לסיכום

טכנולוגית זה ממש לא מסובך! אתה יכול לנהל את דף הפייסבוק שלך באופן עצמאי לחלוטין. אבל אם אתה חושש שאתה לא יכול להתחייב לתכנים מעניינים שיניעו את הגולשים לאינטרקציה מדי יום או שעד כה העמוד שלך נראה דיי רדום ומיותר אולי עדיף שתפנה למישהו מקצועי.

ניהול מקצועי של חברת מדיה יאפשר לך גם לנהל את העמוד באופן היעיל ביותר מבחינה טכנולוגית וגם מבחינת התוכן. ואתה תוכל להמשיך לעשות את מה שאת הכי טוב בו: ניהול העסק שלך. 

לכתובת נוספות שלי בנושא ניהול עמודי פייסבוק - הקליקו כאן

 

 


קטיושה שיווק ממוקד הינה חברה העוסקת בייעוץ ומתן פתרונות שיווק בהתאם לצרכי לקוח. אנו מספקים פתרון מלא של 360 לחברות ועסקים המעוניינים להגדיל מכירות ולקבל יותר פניות ולידים בעזרת שיווק באינטרנט. לאתר : http://www.katyusha.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב