דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פוסטרים לאנשים פרטיים 

מאת    [ 18/11/2013 ]

מילים במאמר: 356   [ נצפה 13889 פעמים ]

 

 

פוסטרים לרוב ידועים כמוצר מסחרי, שמשמש לפרסום עסקים, מבצעים, מוצר, אירועים מסחריים, מסיבות, הופעות ושאר פרסומים מסחריים שנועדו בסופו של דבר להביא לקוחות ולהגביר מכירות. אך לא כל הפוסטרים הם פוסטרים שמדפיסים למטרות מסחריות. לאחרונה בתי דפוס רבים פותחים דלתותיהם ללקוחות פרטיים המבקשים להדפיס פוסטרים למטרות שונות.

 

בין אם מדובר בפוסטר של תמונה באתם אוהבים במיוחד ורוצים לתלות על קירות ביתכם, או שמדובר בתמונת החתונה או בר/בת המצווה של ילדיכם שאתם רוצים להגדיל ולהדפיס על גבי פוסטרים, אולי הנכם אומנים שרוצים לשכפל אחת מיצירותיכם ולהדפיסם על גבי פוסטרים צבעוניים במספר מסוים של העתקים, תמונת נוף שצילמתם ורוצים להדפיסה בגודל ענק, כרזה המברכת את יקירכם לכבוד יום הולדתו, יום הנישואין או אף הצעות נישואין מקוריות.

 

פוסטרים לפרטיים הפכו לנפוצים מאוד בשנים האחרונות, עם התקדמות הטכנולוגיה והבאה של מכונות הדפסה מתקדמות לארצנו. כמעט כל בית דפוס מציע פוסטרים גם בכמויות קטנות ועבור אנשים פרטיים, שרוצים להדפיס אותם לכל מטרה שהיא, ולא רק לעולם הפרסום המסחרי. אם חושבים על זה, פוסטר הוא פתרון מושלם להמון מצבים בחיים הפרטיים. הדפיסו פוסטרים הנושאות את תמונת הנכדים וכיתוב הקדשה לסבתא, הדפיסו פוסטרים וכרזות לכבוד מסיבת הסיום של הכיתה, אפשר להדפיס כל דבר על גבי פוסטרים. פוסטרים צבעוניים מושלמים להדפסה של תמונות וגרפיקה צבעונית.

 

כרזות לעניינים פרטיים, פוסטרים לקישוט, פשקווילים או כל סוג אחר של הדפסה שתרצו זמינים כיום יותר מתמיד כמעט בכל בית דפוס שתבחרו, ובמחירים סבירים ונוחים לכל כיס. פוסטרים הם בעצם הדפסות המבוצעות על גבי נייר, לרוב בעובי של 135-170 גרם, למרות שאפשר להדפיס פוסטרים גם על סוגי ניירות אחרים ואפילו על חומרים שאינם עשויים מנייר כגון בדי קנבס, קאפות ועוד.

 

פוסטרים אפשר להדפיס במכונות דפוס שונות. הדפסה של כמויות גדולות (מעל מאה עותקים) של פוסטרים מודפסות ברוב בתי הדפוס במכונת אופסט פול פרוצס (צבעונית) או בצבע אחד, בהתאם לדרישת הלקוח. לעומת זאת פוסטרים בכמויות קטנות ואפילו בעותק אחד בלבד אפשר להזמין מכל בית דפוס העוסק בהדפסות בפורמט רחב, המבוצעות במכונה מסוג פלוטר רחב. לא משנה איזה סוג הדפסה ומה הכמות שאתם צריכים להדפיס, בתי הדפוס השונים בארץ ישמחו לתת לכם שירות בכל הנוגע להדפסה של פוסטרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב