דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כך הג'קוזי יועיל לכם - סגולותיו הרפואיות מחיר מול תועלת 

מאת    [ 17/11/2013 ]

מילים במאמר: 569   [ נצפה 2436 פעמים ]

הג'קוזי הינו מוצר שבשנים האחרונות קיבל הכרה ומודעות חוצה גבולות. הג'קוזי שהומצא בתחילת שנות ה – 20 על ידי האחים Jacuzzi שימש לעיסוי ופיזיוטרפיה של הבן של אחד מהאחים Jacuzzi שעבר תאונת דרכים והיה צריך לעבור תהליך שיקום ארוך וממושך באמצעות פיזיוטרפיה.  מכאן אנו למדים כי הג'קוזי הומצא בעבור תהליך שיקומי בעל תכלית וחשיבות רבה מאוד. בחלוף השנים מאז ועד היום יצאו מחקרים רבים בתחום העיסוי בג'קוזי שגילו כי ישנו קשר ישיר ויעיל ביותר בין פיזיותרפיה של הגוף באמצעות ג'קוזי ליכולת הגוף להשתקם.

כיום ישנם חברות רבות המציעות את מוצרי הג'קוזי פרי פיתוחם אך בהתבסס על עיקרון הפעולה של המוצר הראשון שהומצא בידי האחים. לכל חברה ישנם את העיצוב הייחודי שלה, מערכות מכניות ואלקטרוניות שונות בהתאם ליכולת שלהם לחקור וללמוד לאורך השנים כיצד לשפר ולהתייעל. רבים מחברות אלה מסתייעות ברופאים ומומחים בתחום הרפואה והפיזיוטרפיה כדי להביא את המוצר המוגמר ג'קוזי למוצר יעיל ואפקטיבי. וכך מבלי להרגיש ולשים לב אנו עדים כי בשוק קיימים מגוון עצום של מוצרי ג'קוזי מכל רחבי העולם החל מג'קוזי תוצרת אמריקה דרך ג'קוזי תוצרת קנדה, אירופה ועד לג'קוזי המגיעים מסין!

כיצד הג'קוזי מועיל לגוף?

חשיבות הג'קוזי לבריאות גופנו הוא רב ביותר ואינו נועד רק למי שזקוק לפיזיוטרפיה כאמור השהייה בג'קוזי מועילה לשרירי הגוף, להמרצת הדם, לרוגע גופני ונפשי והרגעה כללית של הגוף. מחקרים מראים כי טבילה בג'קוזי מבעבע ממריץ את מחזור הדם בגוף ומרפה את שרירי הגוף ובכך משחרר שרירים תפוסים. ניתן להוסיף לכך מלחים ומים חמים להמרצה נוספת. ידוע כי המלח טוב לעור הגוף לחיטוי פצעים, ניקוי וגילוף עור מת והחלקת העור. בשילוב עם ג'קוזי מבעבע זה יכול להוביל למתכון בריאות מוצלח.

רבים נוטים לחשוב כי הג'קוזי הוא רק לשם הנאה או סמל סטטוס חברתי, אך היום בעידן החברות ג'קוזי הרבות והיצע הדגמים הנרחב ניתן למצוא ג'קוזי במחירים סבירים.

* יתרה מכך יהיה מחיר הג'קוזי שתבחרו אשר יהיה הוא יעלה לכם הרבה פחות ממה שזה יהיה שווה עבורכם ועבור בריאותכם לטווח הארוך!

לטווח הארוך אם תשהו בג'קוזי הפרטי שלכם תוכלו להנות מבריאות שרירי הגוף ומנפש משוחררת ללא כאבים, מתחים, שרירים תפוסים וכו' ובכך תמנעו בזבוז של מאות ואפילו אלפי שקלים מיותרים במסג' לחלקי הגוף, ביקור אצל רופאים ואף תרופות מסוימות. סגולותיו של הג'קוזי כפי שנאמר כאן הם לא מעטות יש כאלה שיאמרו כי הג'קוזי הוא המצאת המאה! בנוסף בני המשפחה האחרים יוכלו להנות מהג'קוזי כבריכה קטנה בה הם יכולים להיות, לשחק ולהנות מבועות המים היוצאים בשצף קצף.

כיצד יביא לכם תועלת הג'קוזי?

כאמור הג'קוזי הוא מוצר שממש מומלץ שיהיה בכל בית. מחירו כיום שלא כבעבר בר השגה וכיום עם מגוון החברות שנותנות מגוון מבצעים ומבחר רב של דגמים לא יהיה זה קשה עבורכם לבחור את הג'קוזי שיתאים לכיסכם ולצרכים שלכם. הג'קוזי יביא לכם תועלת כזו שיגרום לכם לחשוב על הצעד החכם שעשיתם ברכישתו, כיצד אתם שואלים? ובכן:

1. יחסוך לכם בהוצאת כספים מיותרת עבור מכוני ספא למיניהם.

2. יעניק לכם ולגופכם בריאות שלא הייתה לכם קודם, שרירי גוף רפויים, עור גוף חלק, נפש רגועה, שיכרון חושים מפנק במיוחד ו... הכי חשוב יכניס מעט רומנטיקה לחייכם.

3. גם למי שיש ילדים זהו פיתרון הולם ותחליף לא רע לבריכת שחייה לילדים רק בקטן. יעניק להם מקום למשחק ותעסוקה ולכם.. שקט נפשי נוסף.

למי שעוד לא הבין או מסרב להאמין, איך שלא תהפכו זאת תגיעו למסקנה כי השקעה בג'קוזי אפילו הממוצע והבסיסי שביניהם יעניק לכם שקט נפשי ובריאות איתנה כדרך חיים ולכן מומלץ שתשקיעו מחשבה בנושא ואפילו תבצעו מחקר ותיווכחו לדעת כי הג'קוזי יועיל לכם ולחייכם בכל דרך וכל צורה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב