דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חמש הצעות מקוריות לאטרקציות בחיפה והסביבה 

מאת    [ 14/11/2013 ]

מילים במאמר: 351   [ נצפה 13876 פעמים ]

חיפה היא עיר שיש בה הכל: חוף ים, נמל, אתרים היסטוריים וקדושים, מלונות, מסעדות ועוד. גם אם תטיילו בחיפה במשך יום שלם, לא תספיקו לראות אפילו חלק ממה שיש לעיר זו להציע. מסיבה זו חשוב לתכנן בקפידה את זמנכם בעיר, כך שתספיקו לראות את כל המקומות הכי מעניינים ולגוון עם אטרקציות מסוגים שונים. אנו מציעים לכם חמש אטרקציות מסוגים שונים שכדאי לכם להספיק בביקור שלכם בחיפה.

במרכז קסטרא תמצאו אטרקציות בחיפה, בילויים מכל הסוגים. המרכז מכיל מתחמים של תערוכות, מוזיאונים, בוטיקים, מסעדות, משחקיה ועוד. המרכז המעוצב, המציע שילוב בין בילוי יום יומי לבילוי יוקרתי, יחשוף אתכם לתרבות העשירה של המקום ואף של מדינות אחרות.

באמת התנינים במושב בית חנניה ישנן פעילויות שונות ומגוונות שילדים יוכלו ללמוד מהן וגם שאר בני המשפחה יוכלו ליהנות מהן. אתם מוזמנים להאכיל תנינים, להשתתף בסיור מודרך ברכבת טיולים המסיירת באזורי הפריחה והביצה, לשוט בסירת משוטים ועוד. כמו כן, בקיץ פועל במקום מתחם של מתקני מים, ובחורף מתקיימת פעילות של קטיף ירקות ותות שדה אורגניים, וניתן גם לערוך קמפינג.

הקרטינג בקניון חיפה הוא פארק מוטורי שיספק לכם ולילדיכם חוויה מהירה, מלהיבה ומלאת אדרנלין. המתחם כולל מסלולי קרטינג לילדים מגיל 4 ולמבוגרים וכן סימולטור נהיגה מקצועי לנהיגת פורמולה. ניתן לערוך במקום ימי כיף בלתי נשכחים.

במרכז המבקרים של ריש לקיש, בית בד אקולוגי הממוקם ביישוב העתיק ציפורי, תוכלו להשתתף בסיורים ופעילויות בנושאי הזית, הבנייה הירוקה והחקלאות האורגנית, לאפות פיתות וכמובן לטעום ממבחר שמני הזית. בחנות "הכל מזית" תוכלו למצוא גם מוצרי קוסמטיקה טבעית ועבודות מעץ הזית, וב"קפה בוץ" יגישו לכם ארוחות כפריות המבוססות על הזית וירקות הישר מגינת הירק.

מי קדם שבפארק אלונה הוא אתר ארכיאולוגי מרתק בו תוכלו לחוות מסע אל העבר. מדובר בפארק טבעי של חורש ים תיכוני ירוק ומרהיב המשתרע ממושב עמיקם ועד בת שלמה. באתר תוכלו לסייר בתוך ניקבה משוחזרת באורך 280 מטר, שהיוותה חלק ממפעל מים קדום שהוביל מים לקיסריה בתקופה הרומית-ביזנטית. בניקבה מים בגובה חצי מטר.

חיפה היא עיר גדולה ומלאת אפשרויות ואטרקציות מסוגים שונים. בכדי לא להתבלבל מהמגוון, לפני ביקורכם הבא בעיר חשוב שתבחרו בפעילויות המעניינות והמתאימות לכם ביותר, בכדי שתוכלו ליהנות כמה שאפשר מכל מה שיש לחיפה להציע לכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב