דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזרנים לתינוק ולילדים - דברים שכדאי לדעת! 

מאת    [ 06/11/2013 ]

מילים במאמר: 652   [ נצפה 2240 פעמים ]

אתם בהחלט צודקים! בכך שאתם מוודאים שאתם לוקחים ברצינות את הדאגה לבחור לילדיכם את המזרן הכי טוב שניתן להשיג במסגרת היכולות שלכם. במהלך שנות הגדילה של ילדיכם חשוב שילווה אותו מזרן באיכות גבוהה שמעניק תמיכה גבוהה לעמוד השידרה של הילד. ממש כמו למזרן שלכם ובניגוד למזרן פעילות מזרן הילד צריך להיות בעל קפיצים פנימיים ובסיס מזרן טוב שיספק תמיכה ויישור לגב התחתון של הילד וישחרר את כל המתח, עייפות השרירים ועוד.

בעוד שהילד אינו זקוק למזרן אורטופדי ברמה גבוהה אלא למזרן איכותי עם תמיכה נאותה, נסו לשתף את ילדכם בבחירת המזרן שלו, תנו לו לנסות ולבחון כמה בחנות או באולם תצוגה כדי למצוא את המזרן שהכי נוח לו. הוא אינו צריך "מידה מיוחדת" לילדים למרות שקיימים מידות שונות של מזרנים לתינוקות, נוער וילדים. תקנו את המזרן בעל איכות גבוהה ושיספק תמיכה לגודל הילד.

השיקול העיקרי שיש לקחת בחשבון בעת קניית מזרן לילד הוא גודל המיטה יהיה זה צעד נבון לרכוש מיטה גדולה קצת יותר כדי שהילד יהנה מהמיטה והמזרן לאורך גדילתו ולא שתצטרכו להחליפה לאחר 5 שנים בהם הילד כבר גדל והמיטה והמזרן קטנים. עם זאת אם חדר השינה של הילד קטן יחסית אזי אין הרבה ברירות ולקנות מיטה בגודל המתאים.

היבט נוסף שיש לשקול הוא האם תצטרכו בסופו של דבר יותר ממיטה אחת במצב בו יש לכם יותר מילד אחד או שאתם מתכננים להביא אחד נוסף לעולם או אם הילד שלכם מתבגר ובגיל הזה הוא מעוניין להביא חברים למסיבת פיג'מות הוא מסיבה רגילה. אם אתם קצרים במקום בחדר שקלו היום פיתרון יעיל והוא מיטות קומותיים באיכות טובה. הדגש שעליכם לשים לב הוא אם צד אחד במיטה בעל קרש/מחסום נגד סכנת נפילה מהקומה העליונה של המיטה.

תכונות נוספות שעשויות להיות למזרן הוא לכלול ריפוד אנטי מיקרוביאליים ועמיד למים, וכיסוי סקוצ' לשמירה על המזרן נקי. תכונות אלה עשויות להיות שימושיות אם הילד עדיין נוטה להרטבה מוזרה בלילה. שתפו את ילדכם בתהליך קניית המזרן ממש כמו להמלצה לקשט את החדר ובחירת מנורה שליד המיטה שתוכל לעזור לו בכל עת. אם תמצאו לפתע את עצמכם בבית שקט בלי הפרעות זה יהיה בגלל שהילד שלכם רץ לישון במיטתו החדשה, רק שהתלהבות זו צריכה להימשך גם לאחר מספר ימים בהם המיטה החדשה בבית.

המשיכו עם אותה שיגרת השעה ללכת למיטה בהם הילד רגיל ללכת לישון ואם אתם קונים סדינים, מצעים או אפילו פיג'מה חדשה שיילך לישון במזרן החדש שלו, זיכרו שהם לעיתים מעומלנים ויכולים לתת תחושה של גירוד. שיטפו וייבשו אותם טרם השימוש הראשון. אתם וודאי שואלים עצמכם באיזה תדירות צריך להחליף מזרן? ובכן אין תשובה חד משמעית, זה הכל תלוי באיכותו של המזרן וכמות השימוש בו לאורך שנים ומה מידת הבלאי שצבר.

איכות טובה של מזרון הוא שנמצא בשימוש לעיתים רחוקות יותר משל מזרון שנמצא בשימוש יומיומי למשך עשר שנים והילדים קפצו עליו ללא רחמים. אם אתם מחליטים על מזרון מסויים וודאו כי תינתן לכם האפשרות לנסותו על ידי ילדיכם לשבוע – שבועיים כדי לדעת אם הוא מציע תמיכה וכדי לזהות אם ישנם ליקויים במזרון.

מומלץ כטיפול שותף לאחזקת מזרון להוציא אותו פעם בחודש לאיוורור באוויר ובשמש כדי להפחית את כמות קרדית האבק המצטברת בשטח המזרון ולרכוש מגן חדש מהסוג שתואר כאן למעלה. אין לאחסן מזרונים ישנים בבית מכיוון שהם מהווים מיכשול וסכנה של בטיחות אש, זיכרו לשמור על צעצועים ופריטים דליקים אחרים מחוץ להישג ידו של הילד. בפרט להימנע ממנורות קריאה דלוקות בשעות הלילה קרוב לראשו של הילד כאשר אין אף אחד בסביבה אלה הסכנה הכי גדולה למלכודת אש פוטנציאלית.

כמו מזרנים לילדים ישנם מזרנים לתינוקות אלה נקראים גם מזרן פעילות. זהו מזרן בעל מידות שונות משל מזרן רגיל והרבה יותר דק . מזרן הפעילות למעשה מעניק לנו חופש תימרון עם התינוק כאשר אנו רוצים לנקות את הבית ורוצים למקם את התינוק במקום אחד או כאשר ישנם אורחים או סתם לשם מתן חופש פעילות לתינוק לשחק במשחקיו השונים. בבחירת מזרן פעילות לתינוק יש גם כן לשים להדגשים מסויימים ביניהם עמידות בתו תקן, יכולת להוציא כיסוי ולכבסו, המזרן עצמו אוורירי יחסית ויכול למנוע סכנת חנק ונוח דיו לפעולותיו השונות של התינוק.

   מקדם ומשווק אתרי אינטרנט להיות במקומות ראשונים במנועי החיפוש השונים עם ידע וניסיון רב בשיווק. כי לקדם עסקים צריכים להבין, ידע הוא כוח וכוח הוא עוצמה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב