דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשבי שכר- המקצוע שמבטיח יציבות בזמן מיתון: 

מאת    [ 31/10/2013 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 13332 פעמים ]

לפני כשנה לערך סיימתי את לימודי התואר הראשון שלי בכלכלה ובמהלך חיפושי העבודה שלי נתקלתי בלא מעט דלתות סגורות לאור העובדה שעל אף התואר הראשון שלי, אין לי הכשרה מקצועית או נושא נקודתי שבו אני יוכל לתרום לארגון שבו אני אכנס לעבוד, במילים אחרות- התואר שלי היה יותר מידי "כללי" לפי מה שהבנתי בין השורות.

 

חשבתי באותם ימים על מקצוע טוב שגם קיים ביקוש עבורו במשק וגם כזה שאני אשלב בתוכו את לימודי התואר הראשון שלי ומכאן הדרך אל ההצלחה קצרה. המקצוע שהחלטתי לעסוק בו בסופו של דבר הוא לא אחר מאשר חשב שכר. קורס חשבי שכר יכול להיות גם המפתח שלכם להצלחה, בלי שום קשר לאיזה מקצוע למדתם באקדמיה וגם אם אתם מאלו שהחליטו שתואר ראשון ולמידה של 3 שנים היא לא עבורכם.

 

לאחר שסיימתי קורס חשבי שכר בכירים במכללה שבה עשיתי את התואר הראשון שלי, החלטתי לצאת שוב לשוק ולחפש עבודה שבה אוכל להשתלב בתור חשב שכר או כלכלן מתחיל.. בלי להתאמץ יותר מידי הצלחתי להשיג משרה טובה של חשב שכר באחת מחברות התעופה הטובות ביותר במשק. אז למה כדי גם לכם ללמוד קורס חשבי שכר?

 

אם כן, במידה ולא הצלחתי לשכנע אתכם לפי הסיפור האישי שלי, שהוא גם סיפורם של רבים מחברי לתואר הראשון, הרי לכם כמה עובדות על תחום חשבות השכר וקורס חשבי שכר בכירים-

 

ראשית, מדובר במקצוע יוקרתי ונחשב לא רק בארץ אלא גם בעולם כולו. במדינת ישראל תחום חשבות השכר הינו באחריות לשכת רואי החשבון בישראל והם גם אלו שבונים את מבחני הגמר (הלא פשוטים חשוב לציין), ורק אלו שמצליחים לעבור את המבחנים זוכים לקבל את התעודה הנכספת של חשב שכר בכיר הרשאי לעבוד כחשב שכר בכל ארגון שהוא בלי קשר למספר העובדים, למבנה הארגוני של הארגון ולתחום העיסוק של הפירמה.

 

בנוסף, משרת חשבי שכר הינה אחת המשרות המבוקשות ביותר במשק- היום בכל ארגון, בין אם מדובר בחברה פרטית, ציבורית, ארגון ממשלתי, ציבורי, פירמה זרה או ישראלית, יש צורך בחשב שכר שידע לחשב את משכורות העובדים תוך שימת דגש על התקנים הישראלים שעל פיהם מחושב השכר ולפי החוקים של משרד האוצר, בנק ישראל משרד התמ"ת והממשלה.

 

 

בלי שוב קשר לפן הטכני של המקצוע והעיסוק, חשב שכר הוא זה שבסוף החודש ישפיע באופן ישיר או עקיף על תפקודו והמוטיבציה של מקבל השכר בארגון. ארגון שבו קיימות בעיות סביב נושא השכר הינו ארגון בעייתי ונושא השכר בארגון הוא מבין עמודי הטווח בכל עסק, פירמה או חברה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב