דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לבחור בין אייפד לטאבלט? 

מאת    [ 20/10/2013 ]

מילים במאמר: 350   [ נצפה 3367 פעמים ]

אם אתם בשוק עבור חיפוש אייפד, סביר להניח שחשבתם שיהיה קל להחליט איזה מהם לקנות. רוב הסיכויים שכבר גיליתם שזה לא פשוט כמו שחשבתם. לכל אחד מארבעת הדורות שאפל ייצרה, יש יכולות שונות, אלו עם 3G ואלו שאין להם, ולכולם מלבד הדור הראשון - יש דגמים בשחור או לבן עבור כל אחד מהם.
האייפד הוא לא תחליף למחשב נייד. הטאבלטים טובים בהרבה דברים, אבל היכולות שלהם הן קבוצת משנה של המחשב הנייד. אתם לא יכולים, למשל, לצרוב תקליטורי מוסיקה להאזנה במכונית, או ה-DVD של הסרט הביתי האחרון שלכם. לא קל במיוחד להדפיס מהאייפד, למרות שזה אפשרי בכמה אפליקציות (אתם יכולים להדפיס דואר אלקטרוני, מסמך או דף אינטרנט אם יש לכם מדפסת מתואמת).

בקיצור, אתם עדיין תזדקקו למחשב נייד או למחשב בחייכם כגיבוי במקרה ותמצאו משהו שאתם לא יכולים לעשות על ה-iPad שלכם. אבל אם גלישה באינטרנט, צפייה בסרטים ופייסבוק הם ה"דבר" שלכם - אתם תהיו בסדר גמור.
טאבלטים: יתרון האייפד
רוב הסיכויים הם, המחשב הנייד שלכם צריך להיות מחובר לחשמל במרבית הזמן משום שחיי הסוללה שלו הם קצרים - רק שעה או שעתיים. עם האייפד, תוכלו להשתחרר מרשת החשמל, שכן חיי הסוללה שלו הם לפחות שמונה (אם לא 10 או 12) שעות של שימוש קבוע. אם אתה שוקל לוח אנדרואיד, בדוק את חיי הסוללה לטענתו של היצרן או את חוות הדעת שלנו, כיוון שחלק מהטאבלטים חיים במשך זמן הרבה יותר קצר בין טעינה לטעינה.
טאבלט הוא גם הרבה יותר קל ונייד יותר מכל מחשב נייד, כך שאתם באמת יכולים לקחת אותו לכל מקום איתכם. יותר נוח לשבת ולהשתמש באייפד, הוא לא מתחמם יותר מדי ואין לו מאווררים, שלא כמו ברוב המחשבים הניידים בהם המאוורר החזק והרועש עלול להסיח את דעתכם.

עוד יתרון הוא שלאייפד לא לוקח דקות שלמות על מנת להדלק: הוא מוכן לעבודה באופן מיידי, כך שאתם יכולים לבדוק את הדואר האלקטרוני והפייסבוק, את תחזית מזג האוויר או את התכנייה בטלוויזיה. כאשר אתם לוחצים על כפתור ההפעלה, הוא עובר למצב המתנה, אבל נשאר מחובר לאינטרנט, כך שתוכלו לשמוע התראות כאשר תקבלו מיילים, הודעות פייסבוק או אירועים כאלה ואחרים עשויים לקרות. אתם לא צריכים להפעיל אותו כדי לברר אם יש לכם משהו שלא נענה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב