דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסבה להוראה 

מאת    [ 16/10/2013 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 2610 פעמים ]

סיימתם תואר ולא מוצאים עבודה בחוץ? חולמים על עבודה מאתגרת? אקדמאים רבים אשר סיימו תואר ראשון ושני, יצאו לחפש אחר עבודה בתחום אותו למדו. כידוע, השוק רווי באקדמאים שלא תמיד מוצאים את עבודת חלומותיהם למרות התואר שסיימו, ונאלצים להתפשר על מקור פרנסה שכל קשר בין מקור בינה לבין התחום שלמדו הוא מקרי בהחלט. הסבה להוראה מעניקה לאקדמיים זכות גדולה להשתלב במערכת החינוך, ומאפשרת לשלב בין המקצוע אותו למדו במהלך התואר ובין מקצועות ההוראה, וכך לנצל את המירב משני תחומים אלה.


אין עבודה מספקת יותר מאשר עבודה עם ילדים ובני נוער. יכולת ההשפעה והאינטראקציה שיש עם התלמידים היא גדולה מאוד ומלאה בתחושת סיפוק. עיצוב דמותם של הגיל הרך ובני הנוער היא שליחות, במיוחד שמדובר בעתיד של דורנו. במידה והינכם עוסקים בתחום אותו למדתם, אתם בעלי יתרון כמורים. תוכלו לתת מהידע והניסיון האישי שלכם לתלמידים בכיתה, ולהוות להם דוגמא. 
זהו השילוב המושלם בין מקצועות ההוראה לתארים אקדמיים שונים.

 


הוראה הוא מקצוע מאתגר. אקדמיים רבים מוצאים בו סיפוק, ובשנים האחרונות החלה עלייה במספר האקדמיים שמוותרים על קריירות ארוכות שנים, פותחים דף חדש ועוברים ללמד בגנים ובבתי ספר. למרות הרושם המוטעה שיצר המקצוע קיימים במקצועות ההוראה יתרונות רבים, כגון לוח זמנים, שעות עבודה נוחות וימי חופשה רבים, אשר מאפשרים להקדיש זמן רב לחיים האישיים, ולהשקיע בהם.



את מי אתם רוצים ללמד? לפני הכניסה לתחום ההוראה תצטרכו לבחור איזו שכבת גיל תרצו ללמד; הגיל הרך, בתי ספר יסודיים, על יסודיים והחינוך הבלתי פורמלי, בהתאם לידע אותו רכשתם במסגרת התואר הראשון. ההכשרה למקצועות ההוראה כרוכה במעבר קורסים מקצועיים אשר מקנים רקע עיוני וכלים. חלק גדול מהלימודים מוקדש להתנסות מעשית בהוראה, במסגרתה הסטודנטים זוכים להכיר דרכי הוראה מגוונות על מנת שיסגלו את הדרך הטובה ביותר עבורכם, כמו כן גם יכירו את תכניות הלימודים השונות במערכת החינוך.מסלולי הסבה להוראה רבים ואקדמיים יכולים להתמחות במגוון רחב של נושאים שלעיתים לא יכלו למצוא להם מענה בשוק העבודה כמו תזונה, אלקטרוניקה, מדעי המחשב, שפות, מדעי המדינה, היסטוריה, מורשת ישראל, וכו'.

 


במידה ואתם מתקשים למצוא פרנסה בשוק העבודה, מחפשים שינוי אווירה, עבודה מספקת ורואים את עצמכם כמורי דרך, הסבה להוראה היא הפיתרון המתאים עבורכם- הוא יאפשר לכם להפוך למורים ומחנכים בישראל, דבר שאותו תזקפו לתואר הראשון אותו רכשתם בעבר.

סנונית שיווק ברשתות

http://snunitcontent.co.il/


 



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב