דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה עושים עם רכבים ישנים או לא תקינים? 

מאת    [ 14/10/2013 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 12050 פעמים ]

 

אם יש ברשותכם רכב ישן שכבר עבר את גיל העשרים שלו ואתם מתעקשים להמשיך ולהעלות אותו על הכביש, דעו לכם שאתם מסכנים הן את הרכב והן את עצמכם. כיום יש עידוד של המדינה להוריד מהכביש רכבים ישנים שכן, אלו בזמנו יוצרו עם סטנדרטים של בטיחות שאינם מתאימים כלל לסטנדרטים של היום.

דבר נוסף, אם יש ברשותכם רכב שכבר אתם לא משתמשים בו והוא עומד כמפגע סביבתי , גם ממנו אפשר להיפטר. הרי אף אחד לא יקנה את הרכבים הללו, והתיקון שלהם יעלה כבר יותר מהרכב עצמו. כמו כן, אם יש ברשותכם רכב שעבר תאונה והוכרז כטוטאל לוסט, גם ממנו כמובן כדאי להיפטר, אין כבר מה לעשות איתו.

כפי שציינו, המדינה מעודדת ירידה של רכבים ישנים מהכביש, באמצעות תכניות שונות, בהם מקבלים כסף בתמורה להורדת הרכבים הישנים מהכביש, שאלו נמסרים למדינה, אך לאור מחסור בתקציב התוכנית מוקפאת. הפתרון הטוב ביותר לכך הוא קונה רכבים לפירוק שפעול באופן פרטי, בלי קשר למדינה.

איך מוצאים כזה?

ובכן, הרבה פעמים ניתן לראות מודעות או מדבקות כאשר עוצרים ברמזורים שונים של קונה לרכבים לפירוק. לא מדובר על רמייה או הונאה, כפי שציינו יש אנשים שזוהי הפרנסה שלהם. אם אתם לא מסתפקים בכך, תוכלו לעשות זאת דרך האינטרנט, גם שם הם מפרסמים את עצמם כך שלמצוא קונה רכבים לפירוק זה לא בעיה.

לאחר שמצאתם קונה רכבים לפירוק רצוי מאוד כי כבר בשיחת הטלפון תנסו לסגור עמו על הצעת מחיר, לפחות ראשונית. עוד באותו היום יכול להגיע הקונה עצמו או נציג מטעמו לבחון את הרכב שלכם ולהציע לכם הצעת מחיר סופית. עוד באותו היום תוכלו לקבל כסף מזומן וכן הרכב יפונה וכל הבירוקרטיה תטופל על ידי הקונה.

ומה עם הרכב?

ובכן, גם לרכב ישן או לרכב שעבר תאונה יש עוד כמה דברים שניתן לעשות אתו. ראשית, מפרקים את הרכב ובודקים איזה חלקים עדיין תקינים ויכולים לשמש כחלקי חילוף. הדבר הנוסף שניתן לעשות הוא כמובן למכור את שלדת הרכב לתעשיית הברזל- שם בהחלט ידעו לעשות בו שימוש למטרות שונות.

אם נסכם זאת, קונה רכבים לפירוק חוסך לכם זמן, מעניק לכם כסף וכמובן שקט. אתם תורמים לבטיחות בכבישים וכן גם לאיכות הסביבה, שכן רכבים כאלו לא יהוו מפגע סביבתי. כך שבהחלט אתם עושים עסקה עם קונה רכבים לפירוק אתה עושים עסקה שכולם מרוויחים ממנה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב