דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משקיעים בקידום אתרים? תוסיפו יחסי ציבור 

מאת    [ 11/10/2013 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 12779 פעמים ]

 

אין בכלל ספק שהאינטרנט הולך להיות אחד הכלים החזקים ביותר של עולם השיווק והפרסום. אך זו רק ההתחלה. הרי זה מובן שהאינטרנט זה העתיד, אבל איך מיישמים את זה בפועל? מה צריך לעשות באינטרנט כדי לגרום להצלחה להגיע?

היום אני רוצה לדבר קצת על הנושא של קידום אתרים באינטרנט, שזה תחום שמוכר לכולם, רק שכולם מכירים אותו בצורה שטחית ולא ממש מבינים את המשמעות שלו. נכון שזה כלי עבודה מצויין, השאלה היא איך מפיקים מזה יותר?

קידום אתרים הוא כלי טכני הנקרא גם seo  שרבים מאוד כבר מכירים אותו. המשמעות של עבודת קידום איכותית היא להביא את האתר שעושים עליו את הקידום למעלה בתוצאות החיפוש של גוגל, כאשר מחפשים את מילות המפתח הרלוונטיות לאתר- למשל, אם מחפשים את הביטוי ייעוץ משכנתאות, אז אנחנו רוצים להופיע במקום הראשון בגוגל כאשר מחפש פותח את האינטרנט ומקליד את הביטוי הנ"ל. אותו דבר עם הביטוי חשבי שכר, אם אנחנו עוסקים בקידום של קורס חשבי שכר, אז אנחנו רוצים להיות הראשונים כאשר מחפשים את הביטוי הזה.

האם זה מספיק לבדו?

בדרך כלל זה לא מספיק, בעיקר כי מדובר בתהליך ארוך מאוד שלוקח הרבה מאוד זמן. אז מה ניתן לעשות כדי להוסיף על האפקטיביות של שירותי קידום אתרים? או בכלל, מה ניתן לעשות כדי לייעל את השירותים הללו?

למה לייעל? כי בשוק התחרותי של היום כבר לא ניתן להסתמך על קידום בלבד, התחרות היא עצומה ולוקחת המון זמן כדי להגיע לתוצאות משמעותיות.

אז מה הוא אותו ערך מוסף?

כותב שורות אלו מאמין שהדרך הנכונה להוסיף בצורה יעילה על קידום אתרים, זה בעיקר דרך עבודה נכונה וממוקדת של יחסי ציבור. במקרה הזה בעיקר באינטרנט, כדי באמת לתת ערך מוסף לקידום האתר.

למה הכוונה יחסי ציבור?

כאשר אנחנו מדברים על סיוע לקידום אתרים, הכוונה היא לשלושה דברים עיקריים:

1. להביא ליצירת עוד לינקים נכנסים אל האתר

2. להזכיר את שם המותג בתקשורת נוספת פרט למה שנעשה על הקידום

3. יצירה של כניסות נוספות לאתר, שלא מגיעות ממקור אורגני.

שלושת הדברים הללו, אמורים ליצור אפקט כפול, מצד אחד להביא גולשים לאתר, שזה בעצם לקוחות פוטנציאלים, שזה הדבר החשוב ביותר במקרה שלנו. דבר שני הם אמורים ליצור עזרה ודחיפה משמעותית לעבודת הקידום האורגני, שזה כרגע נושא הכתבה הזו.

מה מהם יותר חשוב? האמת לא באמת משנה: לקוחות חדשים או עזרה בקידום, שניהם יעילים מאוד ואמורים לתת ערך מוסף משמעותי. מניסיון העבר שלנו בעבודה מהסוג הזה, כבר ראינו עשרות פעמים שהעבודה הכפולה הזו- נושאת פירות ואפילו מהר מאוד. זאת השיטה היחידה שאנו עובדים בה ומאמינים בה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב