דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אסטרולוגיה - כך מתחילים להבין 

מאת    [ 02/10/2013 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 3545 פעמים ]

הרבה אנשים שואלים את עצמם מה זה בעצם אסטרולוגיה? והאם זה בכלל מדע מדויק אשר אפשר להסתמך עליו? מקור השם הוא מיוונית – אסטרון= כוכב, לוגוס= לימוד. בעצם התרגום של אסטרולוגיה הוא המדע של הכוכבים והמזלות. האסטרולוגיה אינה ניסים אלא מדע לא מדויק המנסה לברר ולנבא איך יפעלו דברים שונים על פי תנועת הכוכבים בשמיים.

התיאום בין מעמד הכוכבים לבין אירועים שונים גרמה להתעניינות רבה בקרב חכמים בכל הדורות.החכמים העתיקים ייחסו לאסטרולוגיה חשיבות רבה וכאשר הם התבוננו היטב בשמיים, הם הבחינו כי כל קבוצה של כוכבים מסודרת בצורה כלשהי ועל כן, ניתן לכל קבוצת כוכבים שם על פי הצורה שבה היו מסודרים. למעשה, בצורה זו נוצרו המזלות השונים שאנו מכירים כיום: גדי, שור, טלה, סרטן, תאומים,קשת, אריה,בתולה, מאזניים, עקרב, דגים ודלי.למזלות ישנו סדר מסוים שאינו משתנה והינו קבוע. לכל מזל מיוחסת תקופה בשנה, כלומר, חודש, ולכן, אדם מסוים אשר נולד בתקופה מסוימת בשנה זוכה לקבל את המזל של אותו חודש.כמו כן, כל מזל הוא בעל מאפיינים שונים מרעהו ומתאפיינים בתכונות שונות.

למשל בני מזל קשת מאופיינים בנטייתם לחיפוש אחר החופש. הם נוטים לשוטט, הן פיזית בטיולי טבע והן נפשית ורוחנית במסעות לגילוי עצמי. הם ימשיכו בכל עת לנדוד בעקבות האמת. בנוסף, מתאפיינים בליברליות וסובלנות.עם זאת, נוטים לעקשנות יתרה מדי פעם ובטוחים במסקנותיהם עד כדי כך שמסוגלים להתווכח עם החולקים על דעותיהם.למרות זאת, אוהבים ללמוד דברים ולחוות חוויות חדשות.

בנוסף, בתחום אסטרולוגיה לכל מזל אלמנטים המייחדים אותו. למשל, בעלי מזלות האדמה מתאפיינים בחריצות, בעלי מזלות האוויר והאש מתאפיינים ברציונליזם ופחות מעזים ולוקחים סיכונים.בוודאי הינכם שואלים מאיפה הגיעו האלמנטים המיוחסים למזלות במפה האסטרולוגית? היוונים הקדמונים טענו שהעולם שלנו מבוסס על ארבעה אלמנטים: אש, אוויר, מים ואדמה. האדמה מסמלת את העולם הגשמי וכל דבר שניתן לקלוט בעזרת חושינו. המים מסמלים את הרגשות. האוויר מסמל את החשיבה. ואילו האש מסמלת את האנרגיה הנמצאת בכל הדברים האחרים. כשמתבוננים ב 12 המזלות ניתן לראות כיצד באים לידי ביטוי אלמנטים אלו  כאשר מגדירים את תכונותיו של אדם.

חלוקת  מזלות במפת לידה לאלמנטים:

מזלות האש : קשת, אריה וטלה.

מזלות האוויר: מאזניים, תאומים ודלי.

מזלות המים: סרטן, דגים ועקרב.

מזלות האדמה: גדי, שור ובתולה.

בנוסף לייחוס תכונות מסוימות לכל מזל ספציפי, ישנן התאמות שונות בין המזלות השונים על פי הורוסקופ. לדוגמא, חיבור של בן מזל עקרב עם בת מזל שור יוצר ניגודיות. מצד אחד, הם נמשכים אחד לשנייה אך, מצד שני מנוגדים בהשקפת עולמם. התיאום בין המזלות השונים נעשה על ידי מפת הלידה של כל אחד מבני הזוג.

על כן, מומלץ בפגישה ראשונה עם אדם חדש לברר מהו מזלו ולהסיק מכך על המשך היחסים ביניכם. על פי התיאום בין מזלות האסטרולוגיה ניתן ללמוד רבות ולהסיק מכך על טיב היחסים העתידיים. ידע על המזלות הכרחי על מנת לגלות האם יש לקשר עתיד או לא. עם זאת, רצוי לקחת בחשבון שהמזל של אותו אדם אינו מחייב את המאפיינים של מזלו. המזל של אותו אדם חדש יחשוף בפנינו את השקפת עולמו של האדם.

אסטרו פרו - אתר אסטרולוגיה חינמי עם כל הפירושים וניתוחים מקצועיים של מפות לידה אישיות.
http://www.astropro.co.il/ 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב