דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לבחור חברה לסדנאות שטח (ODT)? 

מאת    [ 29/09/2013 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 1652 פעמים ]

כמו בכל סוג של אימון הדרכה , בחירה בספק פעילות ללמידה התנסותית ואימון בשטח (ODTOUTDOOR TRAINING) יכולה להיות רגישה ומבלבלת, עם זאת בחירת ההספק המתאים היא עדיין עניין קריטי להצלחת הפעילות או האימון! 

למעשה, מחקרים שנערכו בארצות הברית בקרב 80 קבוצות עסקיות שונות לגבי השינוי שחל בהתנהלות הקבוצה לאחר פעילות ללמידה התנסותית בטבע (ODT-בסדנאות חד יומיות) הראה שההשפעה הגדולה ביותר על דרגת השיפור והשינוי תלויה באיכות המדריך וביכולתו ליצור הבחנות, להבין את ההתרחשות וליצור עבור הקבוצה חוויית למידה ברמה המתאימה לה.

אי לכך, הספקים הטובים ביותר של תוכן מעמיק ואיכותי מחויבים תמיד ללמוד לעומק את תרבות העבודה, את המטרות העסקיות ויעדי הפיתוח של לקוחותיהם:

ראשית, ספק מקצועי ואיכותי יקדיש זמן ניכר להבין מי המשתתפים ומה תוצאות האימון הרצויות על ידי כך שישאל אתכם שאלות רבות ומפורטות! אופי הארגון, השלב בו נמצא הארגון כעט כגון: שינוי משמעותי, שיגרה מקפיאה, סכסוכי עובדים או בנייה של צוותים חדשים דורשת עבודה מותאמת. מגוון תרבותי רחב כגון ארגונים בין לאומיים, אוכלוסייה עדתית מעורבת, ריבוי שפות יכולים להטות את הכף לכאן או לכאן. 

שנית, ספק איכותי לתוכן ODT יתייעץ איתכם בכל שלב של התכנון, העברת התוכן והשלבים בהטמעת התוכן בסביבת העבודה ויבנה תוכנית שמוכוונת למיומנויות או ערכים ברורים. אימון בשטח או במקום סגור אינו דומה להרצאה פרונטאלית. למידה של מיומנויות דורשת תרגול המותאם לסיטואציות של מקום העבודה. התייעצות עקבית עם מזמין העבודה מעידה על רצון לדייק במסרים כל שיתאימו לקוד הערכי של מקום העבודה. שימו לב, ספק טוב לא בהכרח יסכים איתכם בכל דבר שתגידו על התוכן שאתם מעוניינים להזמין. סביר להניח שספק איכותי יאתגר אתכם בשאלות ויביע חוסר הסכמה לגבי נושאים מסוימים. 

כמו כן, הוא יבחר פעילויות מתאימות, שיהיו מהנות אך גם יעבירו את המסרים המתבקשים.

לסיום, נקודה קריטית ביותר, ספק ODT IDT איכותי יפגין טווח רחב של כישורי עיבוד וניתוח מתוחכמים על מנת לכוון את המשתתפים להבנה טובה ומעמיקה יותר של המיומנויות והתהליכים בכדי שיוכלו לקחת אותם בחזרה לסביבת העבודה וליצר שינוי משמעותי.

לכן שימו לב, אם בתהליך ההזמנה או התייעצות עם הספק אתם מגלים שהשיחה עוברת כמעט מיד ל"איך" עושים (איזה תרגילים, איזה הרצאה, איפה בארץ, איזה סנדוויצ'ים יהיו בארוחת צהריים), במקום לדבר על "מה עושים" (על מה עובדים, מצוי מול רצוי, מטרות, ערכים, יעדים) אתם כנראה לא ממש בכיוון. בקשו להתחיל את השיחה מהתחלה בהתייחס לדברים הללו.

נדן צור מנחה ODT מוסמך בוגר תואר ראשון בפילוסופיה בהתמחות בנושא פילוסופיה של הנפש בעל תעודה מ-NYU בנושא אימון בארגונים (Corporate Training) מוסמך להנחיית סדנאות שטח מטעם מכללת ווינגייט. בעל חברת - "Team Dynamics - למידה והתנסות" 054-8046746 http://odter.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב