דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ה Graph Search כבר כאן - כך תשמרו על הפרטיות שלכם בפייסבוק, חלק ג' 

מאת    [ 15/09/2013 ]

מילים במאמר: 396   [ נצפה 2010 פעמים ]

בשני החלקים הראשונים של המאמר דיברנו על הדרכים בהן אתם יכולים להגן על הפרטיות שלכם כשאתם מעלים או חושפים משהו בפייסבוק, אבל מה לגבי המידע שמגיע לשם על ידי החברים שלכם? חברים שלכם מתייגים אתכם בתמונות, בפוסטים או בצ'ק-אין ועוד כל מיני פרסומים שאולי הייתם מעדיפים לא להופיע בהם.

התמונות שאתם מתויגים בהן לא שייכות לכם, הן שייכות לחברים שלכם, מה שאומר שרק הם יכולים לשלוט במי יוכל לראות אותן או למצוא אותן ב Graph Search. החדשות הטובות הן שאתם יכולים להסיר את התיוג שלכם ובכך למנוע מהתמונות האלה להופיע בפרופיל או על ה Timeline שלכם. אתם יכולים גם לקבל התראה בכל פעם שמישהו מתייג אתכם ולאשר או לדחות את התיוג.

אישור תיוגים

כדי כל תיוג שלכם יעבור את אישורכם אתם תצטרכו להפעיל את האופציה הזו: לחצו על אייקון גלגל השיניים בראש העמוד ובחרו ב Privacy Settings.  בתפריט שיפתח בצד שמאל בחרו ב "Timeline and Tagging" ולאחר מכן Review tags people add to your own posts ולחצו על Enabled.   

הפיצ'ר הזה הוא טוב כשלעצמו, אך הוא לא ימנע מהתמונות המתויגות להופיע בתוצאות החיפוש ב Graph Search אלא רק מסתיר אותן מה Timeline שלכם. הדרך הטובה ביותר להיפתר מכל מני תיוגים לא רצויים היא באמצעות ה Activity Log.

בעזרת ה Activity Log תוכלו לצפות בכל פעילות שאי פעם ביצעתם בפייסבוק-  תיוגים, שיתופים, תגובות, תמונות שהעליתם או שתויגתם בהן וכו' מהיום שפתחתם את הפרופיל שלכם ועד היום. בתפריט, בצדו השמאלי של המסך, תוכלו לעשות חיפוש ספציפי יותר ב Activity Log, כמו פוסטים שלכם, פוסטים שאתם מתויגים בהם, תמונות ועוד. כך תוכלו בקלות לסקור את כל הפעילויות, תמונות או פוסטים שאתם מתויגים בהם וניתנים לחיפוש ב Graph Search ולהסיר את התיוג.

איך תסירו תיוגים לא רצויים?

כך תוכלו להסיר תיוג שלכם מתמונה שתויגה על ידי מישהו מהחברים שלכם: מימין לתמונה אתם תוכלו לראות מעין אייקון של עט, לחיצה עליו תפתח לכם מספר אפשרויות וביניהן האופציה - Report/Remove Tag. לאחר מכן יפתח לכם חלון בו תצטרכו לבחור את האופציה I want to untag myself. ואז ללחוץ על ה Remove Tag למטה.

זכרו! הסרת התיוג מהתמונה לא מסיר את התמונה מפייסבוק. היא עדיין שם רק בלי השם שלכם עליה.  אנשים עדיין יוכלו למצוא ולהיחשף לתמונה אבל הם לא ימצאו אותה אם הם מחפשים תמונות תחת השם שלכם. אם אתם רוצים להסיר לגמרי תמונה מפייסבוק אתם תיאלצו לבקש מבעל התמונה להסיר אותה או לדווח על התמונה כפוגענית באמצעות הממשק הייעודי של פייסבוק. 

רונן מואס הוא מנכ"ל ובעלים משותף של חברת ESET-ישראל אותה הקים בשנת 2004. לפני כן עבד כמנהל IT במספר חברות. למד ארכיאולוגיה באוניברסיטת חיפה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב