דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לקשט את הבית ליום הולדת עם חיות? 

מאת    [ 31/08/2013 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 1607 פעמים ]

החלטתם על יום הולדת עם חיות לילד. איזה כיף!
על נושא החיות, המפעיל/ה שהבאתם יהיה אחראי וידאג לכל פרטי הבאת החיות, האכלתם וכו'.
אז מה נשאר לכם לעשות?
תוכלו פשוט לשבת ולהירגע או שתוכלו להפוך את מסיבת יום ההולדת של ילדכם לחוויה עוד יותר גדולה, בכך שתשקיעו עוד קצת בקישוט הבית.
אז בואו נתחיל:

1. הזמנות לילדים -

עוד לפני שלב קישוט הבית, אפשר כבר בשלב ההזמנות לחברים ולחברות, לעצב את ההזמנה בצורת חיה או אלמנטים של חיות. לא צריך להשקיע עוד כסף מיותר בהזמנות מוכנות מראש (למרות שגם זה אפשרי) אלא אפשר להכין בעצמכם. היום קל מאוד למצוא באינטרנט תמונות של חיות אמיתיות או מצוירות וחמודות, להדפיס כמה פעמים ולהדביק על כל הזמנה. כמו כן, אפשר לעצב הזמנות באינטרנט באתרי אינטרנט שמתמחים בכך.

2. קישוט הקירות -

כאן, גם בדומה להזמנות, אפשר להשקיע כסף על תמונות מקוריות וקישוטים מוכנים או שאפשר לעשות זאת בקלות בעצמכם. הדפיסו תמונות של חיות מצוירות וצבעוניות, והדביקו על הקיר.
לחילופין, אפשר לקחת מספר תמונות של חיות, ולקשור אותן לחוט, אחת אחרי השנייה. לאחר מכן, את החוט אפשר לתלות מקיר לקיר, ובכך ליצור שרשרת חיות יפה שתלויה מעל ראשי הילדים.

3. קישוט הריהוט בבית –

אפשר לקשט את הכיסאות או כל דבר אחר בבית שתרצו בעזרת בדים בעלי דוגמאות חייתיות (כמו פסי זברה או חברבורות נמר) ולהפוך את הבית לג'ונגל אמיתי. הוסיפו כמה ציורים של עצי דקל או שיחים גדולים ותראו איך האווירה בבית משתנה במהירות.

4. העוגה -

אם כבר החלטתם לערוך יום הולדת עם חיות לילדכם, למה לא להפוך את זה לחוויה עוד יותר טובה עם עוגת יום הולדת בצורת חיות. היום, ישנם עסקים רבים המתמחים ביצירת עוגות מסוג זה, אך אפשר בקלות להכין עוגה כזאת לבד בבית. ישנם אין ספור מתכונים, באינטרנט או בספרים המלמדים להכין עוגות בצורות ארנב, פיל, אריה וכמעט כל חיה אחרת שתרצו.

5. כלי האוכל -

גם אם לא הכנתם או קניתם עוגה בצורת חיה, אפשר תמיד לשפר את האווירה והכיף בעזרת צלחות עם איורי חיות או סכו"ם בצורת חיות שאפשר להשיג כמעט בכל חנות במחירים לא יקרים. גם על האריזות של חטיפים שונים או בקבוקי שתייה (כמו "ויטמנצ'יק") ישנם איורים של חיות שיכולים לתרום לכיף הכללי של היום הולדת.

6. בלונים -

ישנה כמובן האופציה, להביא איש מקצוע נוסף כדי שיכין לילדי המסיבה בלונים בצורת חיות. אך ישנה דרך קלה יותר להביא את החיות למסיבה. קנו בלונים רגילים וציירו עליהם פרצופים של חיות או (אם אתם רוצים ממש להשקיע) קשטו את הבלונים בפסי זברה או חברבורות נמר, או אפילו הדביקו לבלונים עיניים, אוזני פיל גדולות מנייר, חדק ארוך ותראו איך הילדים מתלהבים.

לסיום, ישנן עוד דרכים רבות לקשט את הבית במידה והחלטתם לחגוג לילדכם יום הולדת מקורי עם בעלי חיים. הכול זה באחריותכם.  ככל שתשקיעו בקישוט הבית, כך תגרמו לילדכם ולחבריו שמחה רבה יותר. כמו כן, אל תשכחו לערב את ילדכם בקישוט הבית במידה והוא/היא מספיק גדולים לכך.

אז עכשיו, אחרי שסיימתם להכין את הכול, אתם יכולים לתת למפעילת יום ההולדת לעשות את מה שהיא עושה הכי טוב, לחגוג עם כל החיות ופשוט ליהנות עם ילדכם ביום הולדתם.

הילה חי וחיוך ימי הולדת והפעלות עם חיות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב