דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד ניתן לרפא כל מחלה באמצעות האלכימיה הפנימית שיש בגוף האדם 

מאת    [ 29/08/2013 ]

מילים במאמר: 705   [ נצפה 3389 פעמים ]

הטכנולוגיה מאד התפתחה בעשרות שנים האחרונות לעומת זאת רב האנשים חושבים שעדיין אנחנו חיים בתקופה שאין לה פתרון למחלות הסופניות.

תרשי לי להפתיע אותך. פתרונות למירב המחלות הסופניות כבר נמצא מזמן. ואנשים רבים מצאו פתרונות שלצערה של האנושות הוחבאו בכוונה תחילה, אם היו פתרונות הן הושמדו, או הועלמו או ידע נגנז. רק תחשבי מה היה קורה לחברות התרופות אם כל אדם היה פתאום בריא, ממה הן היו מייצרות את הכנסותיהן ?

בסרטון: ריפוי סרטן תוך פחות משלוש דקות באמצעות כח המחשבה המילה והכוונה , זוהי טכניקה קדומה שמתאפשרת בגלל האלכימיה הפנימית שיש בכל אדם

מח האדם, תודעת האדם ולב האדם , מסוגלים לרפא כל מחלה סופנית. בטבע נמצאים כל הפתרונות. הפתרון הראשון לכל המחלות שמוזכר בתנ”ך מוזכר כשמרים אחותו של משה השתמשה בו והוא החומצה המלחית.

החומצה המלחית במילים יותר מודרניות היא הפתרון “MMS” שנתגלה במקרה על ידי jim humble . גי’ם עבד בנאסא, הוא לקח צוות ויצא לאמזונס. באמזונס כל אנשי הצוות שלו חלו במלריה , כולם עמדו למות. ג’ים הסתכל בתיקו וגילה שאין לו בתיק שום דבר מלבד איזשהו סוג של טיפות לחיטוי מים ופירות וירקות. בלית ברירה הוא אמר לעצמו שזה האקט האחרון שהוא יכול לעשות על מנת להצילם. בלי לדעת מה הוא נותן להם ומה יהיו התופעות לוואי,  הוא שם טיפה בכוס מים ונתן להם לשתות. אחרי ארבע שעות, כולם הבריאו, ואף חזרו לאכול ולשתות. מופתע מאוד, הוא המשיך לצעוד באמזונס ופגש עוד אנשים חולים במלריה, נתן גם להם מאותן טיפות והם הבריאו במהרה. ג’ים המשיך לצעוד ופגש כומר שסיפר לו שיש לו קלינקה שבה מאושפזים יותר מ800 אנשים חולים באיידס. הם גם לקחו את הטיפות וכולם בלי יוצא מן הכלל החלימו מאיידס תוך מספר שבועות .

לאחר תקופה, ג’ים חזר לארה”ב, גייס את חברו הטוב שהיה כימאי, על מנת לחקור מה יש בטיפות האלו . הם מצאו שזה בסך הכל חומצה מלחית. הם המשיכו לתת את החומצה המלחית לכל אדם שהיה חולה, בכל סוג של מחלה, כולל לאנשים שחלו בסרטן  שפעת החזירים , ועוד… וכולם הבריאו.

שמח ומאושר עם ידיעה שהוא הולך לעזור לאנושות, הלך ג’ים לFDA וביקש מהם לבדוק את הנושא. כשארגון התרופות ראה שזה מאיים על הכנסותיו, הוא מיהר להכריז שזה מסוכן ואף הכניס לכלא ל30 שנה את חברו הטוב.

ג’ים הצליח לברוח למקסיקו, שם הוא עובד עם ממשלת מקסיקו ומשם הוא יוצא להרצות בעולם וללמד אנשים דרך האינטרנט כיצד לייצר זאת בבית ולרפא את עצמם בפחות מעשרה שקלים.   יותר משלושה מיליון איש מרפאים את עצמם מתחת לראדר, כולל אוטיזם ואלצהיימר. באתרו של גיים מוזכרת תביעה יצוגית ענקית נגד ה FDA . כמו כן, ניתן למצוא עשרות “פרוטוקולים לכל סוג של מחלה” .

בסרטון: סיפורו של הMMS שהראשונה שגילתה את תרכובתו היתה האלכימאית, מרים, אחותו של משה רבינו

הרפואה כיום מתבססת על תשובות ממחשב. רופאים נותנים דיאגנוזה שהם מזהים בחולה, הולכים למחשב, רושמים את הסימפטומים והמחשב שמחובר ישירות לחברות התרופות שסגרה הסכמים עם הממשלה או בית החולים , שולח להם משוב איזה תרופה יש לתת מסל התרופות של חברות התרופות. הרופא, שלא יודע מה מכילה התרופה או עד כמה היא גורמת להתמכרות או לתופעות לוואי באמת, ניזון רק ממה שחברות התרופות מספרות לו.

אומנם הרופאים מנסים לבצע את יעודם ולרפא חולים, אך עם הזמן הם הופכים להיות בעל כורחם, יותר לסוכני מכירות של תרופות מאשר באמת לרפא את שורש הבעיה. זאת מכיוון שתרופות מייצרות תלות שגורמת לחולה לקנות אותן שוב ושוב.

המחקרים באוניברסיטאות הכי יוקרתיות ממומנים על ידי חברת התרופות.

ב FDA יושבים בעלי אינטרסים של חברות התרופות. כל העולם הזה מרקחה אחת של עשיית כסף על חשבון אנשים שלא באמת מישהו רוצה שהם יבריאו.

הנה כמה סרטונים שיעזרו לך להבין מה קורה בתעשיית התרופות

וידאו מרתק : הרצאה של ד”ר ג’ון וירפאן, שהיה האדם שכניס את הרטלין/פרוזק לשוודיה ושכנע את ממשלת שוודיה להכריח לתת לילדים.  ההרצאה לפני אלפי איש בה הוא מתוודה על השיטות שהרופאים עושים על מנת להרוויח כסף ללא צורך במתן בתרופות. הוא היה שם ועבר לצד השני , כשבגיל 62 נולד לו תינוק שהיה צריך טיפול רפואי. את שנותיו האחרונות הוא מקדיש לכפר על כל מעשיו למען ילדים.

 

קוראים יקרים, אני ממליצה לכם, להבין את התמונה המלאה שעומדת מאחורי תעשיית התרופות. להבין שלא הטבע מייצר מחלות אלא האדם עצמו,או גורמים מסויימים.  אם ישנו איזשהו וירוס שמגיע מהטבע, לגוף ולמה שנמצא בטבע , יהיה כבר את יכולת הריפוי עבורו.

 

 

 

העולם האמיתי הוא דווקא מה שעינך לא רואות.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב