דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם באמת קיימים כוחות על חושיים - כן ! והרבה גופי ביון בעולם משתמשים בהן. 

מאת    [ 28/08/2013 ]

מילים במאמר: 922   [ נצפה 2723 פעמים ]

תחום יכולות העל חושיות מתחלק לשלושה תחומים. ויזואלי, רגשי, אנרגטי. כשמדברים על יכולות על חושיות , הכוונה היא לכל יכולת מעבר לחמשת החושים שאנו מכירים כבני אדם. תחת כל תחום מפותחות שיטות שונות.  Remote viewing  Remote Feeling  Remote influencing  

 

 Remote viewing הנקראת בעברית “צפיה מרחוק” – קבלת ידע במבנה ויזואלי . הינה שיטה תודעתית שפותחה על ידי ה CIA. השיטה נמצאת כיום בשימוש מתחת לרדאר , אך היא מבוצעת באמצעות גופי ביון ויחידות סודיות , בינהם גופי הביון של : סין, רוסיה, ארה”ב ולאחרונה רמזו לי שגם בישראל (במידע שלי, בינתיים בישראל משתמשים רק בטכניקת השפעה על תודעה על אדם אחר. אך אני בספק אם הגיעו לרמת קבלת רשמים על ידי שליחת תודעה ללא תלות מקום וזמן…) .   בכל אופן, השיטה מאפשרת ל”חיילי תודעה” (כן יש דבר כזה) לרגל באמצעות התודעה על אויבים מרחוק, ללא צורך להיות פיזית במקום. לוחם תודעה שמאומן היטב בשיטה זו, יכול לשלוח את תודעתו ולקבל רשמים ויזואליים כגון: מה קורה במתקני האויב, אילו טילים יש להם, מה הם לובשים, מה הם אוכלים ועד לרמה של היכן הם נמצאים ברגע נתון וכל זאת בלי להיות שם.   על מנת לפתח יכולת זו דרושה רמה תודעתית מאוד גבוהה וכמובן אימון של השיטה. השיטה עצמה עובדת עם שאלות באמצעות קבלת קוד מספרים לכל שאלה.  כל אדם יכול להגיע ליכולת זו על ידי אימון ופיתוח רמת תודעתו. דבר שמאוד מאיים על גופים ביטחוניים ברחבי העולם, לכן נעשים מאמצים רבים לדכא את יכולות העל חושיות של בני האדם. אתם בטח מכייםר את הנושא של  הכנסת פלואור למי השתייה . הפלואור מסתייד על בלוטת האצטרובל במח (העין השלישית) ולכן פוטנציאל השימוש בה קטן. בלוטת האצטרובל היא השער לכל בן אדם להגיע לרמת יכולות על חושיות גבוהות ביותר.     

  מקרה מפורסם סודי ביותר שדלף למדיה , הינו המקרה של ג’ו מקמניקול . ג’ו מקמניקול השתתף בפרוייקט סודי ביותר שנקרא “סטארגייט” של הסי איי אי. במקרה של ג’ו יכולת הצ’אנלינג הויזואלי הרדומה , התעוררה לאחר שנפצע קשות בצבא.

בסרטון: סרט דוקומנטרי שנעשה על המרגל התודעתי  ג’ו מקמניקול ויכולת העל חושית שלו   מי שרוצה לדעת יותר על חיילי התודעה ושיטת ה Remote viewing יכול לקרא בספר “הלוחם הנסתר”  

קבצי ה KGB הסודיים בנושא יכולות על חושיות

Remore influencing - הזרמת ידע במבנה אנרגטי , יכולת זו מאפשרת לאדם להשפיע על אדם אחר או כל מה שקשור ליקום עד לרמה שהאדם יכול להשפיע על קצב הלב של אדם אחר ואף לעצור את פעילות הלב. בשיטה זו משתמשים בה באופן עקבי הרוסים. גם הרוסים לא נשארו חייבים לאמריקאים ולאחרונה הם שחררו המון מידע סודי ביותר על יכולות על חושיות של המרגלים התודעתיים שלהם.

בסרטון: הדגמת ניסוייהם ותוצאות המחקרים של הKGB בתחום היכולות העל חושיות והפאראנורמאל. בסרטון תוכלו להבין עד כמה הרוסים משתמשים במרגלי תודעה נגד האמריקאים.

 

מומלץ מאוד לשמוע את האיון הרדיו של מחבר הספר “גברים בוהים בעיזים” , את הספר כתב העיתונאי הבריטי רון ג’ונסון. מהספר הזה נעשה הסרט שמככב בו ג’ורג’ קלוני.

אומנם הסרט נראה כפרודיה, אך הוא מבוסס על הספר שמתאר את שיטות התודעה והיכולות העל חושיות שנעשות על ידי סוכנויות הביון. בספר ובראיון הרדיו מספר העיתונאי הבריטי  רון ג’ונסון  ,כיצד אימנו את מרגלי התודעה לבהות בעז על מנת להפסיק את פעימות ליבה, רק באמצעות המחשבה. כמובן שהרוסים הגיעו לרמה הזאת והמרגלת “נינה קוליגינה” הדגימה זאת כשהפסיקה את פעולת הלב של הצפרדע.

מכיוון שהמלחמה האמיתית , הינה מלחמת תודעה, גם הסינים לא נשארים חייבים. כיום בסין ישנם מאות בתי ספר שמכשירים את ילדי האינדיגו שנולדו עם יכולות על.

כבר בשנת 1997 הוכרז בסין אודות יותר ממאה אלף ילדים המוכרים בסין כבעלי יכולות על חושיות, אך אין ספק שעד היום מספר זה רק הלך והתעצם .מתוך אותם ילדים, נבחרים הילדים בעלי היכולות הכי גבוהות על ידי חוקרי ה- EFH )   ‘Extra Human Function) על מנת להמשיך לאמנם ולגייסם לטובת סוכניות הביון של סין.

אחד השימושים הנפוצים בילדים אילו, הוא יכולתם לשבש תדרים של Remote Viewers אמריקאים או רוסים, ובכך למנוע מהם להשיג מידע על ידי שיטת ה Remote Viewing

מקרה ידוע בקהילת ה Remote Viewers , הוא שבזמן המלחמה הקרה, האמריקאים ניסו לרגל אחרי הרוסים, התוצאות שהם קיבלו היו דמויות מעולם וולט דיסני. האמריקאים לא הבינו מה פשר התוצאות . לאחר קבלת תמונות מהשטח הם גילו שהרוסים ניסו להסוות את מרכזי הטילים שלהם,  וציירו על כל הקירות דמויות של מיקי מאוס וסרטים מצויירים אחרים. כל זאת על מנת שהמרגלים התודעתיים האמריקאים לא יוכלו לקבל מידע. כיום ידוע שהסינים פיתחו את כיוונם של ילדים אילו לרמה של יכולות שיבוש תדרי תודעה. פעמים רבות Remote viewers מתלוננים שהם רואים פנים של ילדים סינים בתוך ראשם בזמן שהם מנסים לבצע את עבודותיהם.

ילדים אילו מגוייסים לצבא בעודם בגיל מאוד קטן. לילדים אילו יש יכולות מדהימות, כמו לקרא מכתבים מקומטים דרך האוזן או האף. לפתוח מאות פרחים סגורים בהינף יד, לכתוב בעזרת כח המחשבה על נייר סוגר במעטפה בחדר אחר ועוד…

הרוסים שבאמצעות מחקריהם וניסוייהם גילו עולם שלם, הלכו רחוק יותר ועשו המון ניסויים שיאפשרו לחיילהם להעלם או לעבור דרך קירות. אחרי הכל המציאות האמיתית היא שהכל בעצם בנוי מ99.9999 אחוז חלל ריק ובני האדם הם רק אטומים. וזו המחשבה שהובילה אותם לנסות למזג בין אטומים לחלל הריק. לא ידוע כיום אם הם הצליחו, אך מקורות מסויימים טוענים שבסין כן הצליחו ויש להם כבר שני אנשים שהצליחו לעצור את מהירות הויברציה של האטומים באמצעות מחשבתם ועוברים קירות.

על הילדים בעלי יכולות  העל בסין , ניתן לקרא בספר China's super psychick children

 

כן קןראים יקרים, לכל אדם יש פוטנצאל ליכולות על חושיות ולהשתמש בחוש השישי שלו, חוש שמושבת לכם בכוונה תחילה, חוש שמוזכר רבות בתנ"ך. תוכניות כמו אדם בשם רנדי שמנסה בכל כוחו לבטל את פוטנציאל האנושות, ממומנות על ידי גורמים שיעשו הכל על מנת שלא תפתחו את הפוטנציאל שלכם. אחרי הכל, תחשבו מה היה קורה אם הייתם מסוגלים לעשות Remote viewing , לסוכנות שיש בהם סודות.

 

 

 

העולם האמיתי הוא דווקא מה שעינך לא רואות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב