דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה זה סרטונים מצחיקים 

מאת    [ 28/08/2013 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 5197 פעמים ]

נתחיל כך, סרטון הוא קטע וידאו, ערוך ברוב המיקרים שאורכו קצר בהרבה משל סרט, שמעביר לנו מסר מלא בפרק זמן קצר. אנשים יוצרים סרטונים ומעלים אותם לרשת, עקב הביקוש הרב לפרסום סרטונים ישנם מאות אתרים שנועדו לאחסון והצגת סרטונים בשרת כמו למשל יוטיוב. במאמר הזה אתמקד בעיקר בסרטונים מצחיקים אשר תפסו תאוצה בשנים האחרונות ואסביר מדוע זוכים הם להמון היתעניינות.

מי לא מכיר את הסרטון Charlie bit my finger או את Fail ninja או את Star Wars Kid סרטונים מצחיקים אלו ללא ספק הם מהסרטונים המצחיקים בעולם, שנעשו לא הכוונה להצחיק אלא פשוט כך יצא. אני בטוח שאם תכנסו ליוטיוב תוכלו לראות מאות אלפי סרטונים מצחיקים אשר יצרו גולשים מרחבי העולם בעיקר בכל העוסק במתיחות והפאדיחות שעליהם ארחיב בהמשך, פיילים ופספוסים.

התחום המרכזי בתחום הינו מתיחות, כאשר יוצרים סביבה אשר נראת למראית עין שלווה מבלי שהנמתח יכול לזהות שמשהו אינו קשורה וברגע אחד משנים משהו אשר גורם לנמתח להבין שבעצם עובדים עליו, כמו לדוגמא מתיחות טלפוניות כאשר מתחזים לאדם מסויים וגורמים לנמתח להאמין שהמותח הוא בעצם אדם אמיתי, או כאשר גורמים לאדם להאמין משהו שאינו אמיתי שאנחנו יצרנו. ברוב המיקרים מתיחה תתגלה כאשר המותח ניגלה לנמתח על כך או כאשר המותח משך את המתיחה לאיזור שעורר חשד בקרב הנמתח. אין ספק שזהו אחד הג'אנרים המרכזיים בסרטונים המצחיקים.

תחום מרכזי נוסף הינו פאדיחות, אין דבר יותר מצחיק בזה, כאשר מצלמים סרטון מסויים שמתרתו הראשונית הייתה משהו אחר לגמרי, כמו למשל צילום ריקוד אך בסופו של דבר התרחשה פאדיחה נוראה שאין אנו יכולים להפסיק לצחוק ממנה. סרטונים מצחיקים כאלו ואחרים נמצאים בשפע בכל רחבי האינטרנט ובעיקר גם בתמונות מצחיקות.

לאחרונה יש תופעה חזקה שרצה ברחבי העולם בשם BEST VINES, סרטון באורך של 6 - 7 שניות שמטרתו היא להצחיק אתכם אך להציג לכם רק את העיקר ומה שחשוב מבלי לבזבז זמן מיותר על מה שקורה מסביב. תאמינו לי שאתם יכולים למות מצחוק ב6 שניות בדיוק כמו כל סרטון מצחיק אחר באורך של דקה.

לסיכום, סרטונים מצחיקים תפסו בשנים האחרונות תאוצה רבה והמון התעניינות, כל יום נוצרים סרטונים מצחיקים חדשים אם זה בפאדיחות, מתיחות או סתם פספוסים. במאמר הבא אסביר לכם עם תמונות מצחיקות ומה הופך אותם לכל כך מבוקשות בשנים האחרונות, או במילים אחרות MEMES .

גיא!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב