דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בואו לעשות לחיים בגרמניה: פסטיבל הבירה במינכן! 

מאת    [ 22/08/2013 ]

מילים במאמר: 546   [ נצפה 11878 פעמים ]

סינגפור (21 באוגוסט, 2013) – Agoda.com, מתכוננת להרמת כוסית בחגיגות פסטיבל הבירה הגדול בעולם – החגיגה השנתית של ה"אוקטוברפסט" (Oktoberfest) במינכן, גרמניה. השנה ייערך הפסטיבל בין ה- 21 בספטמבר ועד ה-6 באוקטובר.

הדימוי הקלאסי של ה"אוקטוברפסט" ברחבי העולם הוא של בחורות חייכניות בלבוש גרמני מסורתי, מחזיקות 10 או 12 כוסות בירה ענקיות. על אף שזהו בהחלט חלק נכבד מהחגיגה עם המקומיים, הפסטיבל מכיל הרבה מעבר לזה במהלך 213 שנות קיומו. הכל החל בשנת 1810, כאשר תושבי מינכן הוזמנו לחגוג את הנישואין של הנסיך לודוויג ה-1 עם הנסיכה תרזה. החגיגות התקיימו בשטחי המרעה של הנסיכה תרזה – Theresienwiese בגרמנית. מאז ועד היום השתמרו גם המסורת וגם השם, וכיום החגיגה נקראת בפי המקומיים - die Wiesn.

במהלך השנים פעילויות ואירועים שונים התווספו לחגיגה והפכו את הפסטיבל לאירוע ברמה בינלאומית. מצעדי ראווה, משחקי קרנבל, תצוגות חקלאיות, מתקני שעשועים והופעות מוזיקה מתקיימים מבוקר ועד ערב במהלך כל הפסטיבל, בזמן שאלפי אנשים מתקבצים בתוך אוהלי ענק בכדי לשיר, לאכול, לשתות, להתרועע ולהנות מ-200 שנות מסורת גרמנית.

עובדה מדהימה לגבי הבירות שמוגשות בפסטיבל- אף על פי שנדמה שבפסטיבלים מסוג זה מגישים בירות זולות בעלות איכות בינונית, הבירה שמוגשת בפסטיבל הזה איננה סתם עוד בירה. הבירות המוגשות באוקטוברפסט חייבות להיות מאושרות על ידי הריינהייטסגבוט (Reinheitsgebot), חוק מהמאה ה-16 אשר מוודא שהבירות יוצרו מהחומרים הטובים והמזוקקים ביותר. למקרה שתהיתם, כמות הבירה שמוגשת בפסטיבל כל שנה היא 8 מיליון ליטר!

ובל נשכח את מינכן עצמה- אחת הערים היפות של גרמניה. הארכיטקטורה המרהיבה, הארמונות והמבצרים, הפארקים רחבי ידיים, חיי לילה התוססים ומבחר העצום של המסעדות מבטיחים למבקר בעיר – אפילו אם הוא מנסה להימנע מכוסות הבירה האינסופיות – חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת אשר תגרום לו להבין את משמעות הסיסמא של העיר: München mag dich – מינכן אוהבת אותך!

המלונות ברשימה למטה נבחרו בשל המוניטין והאיכות הגבוהה שלהם, ולכן סביר להניח שבקרוב מאד יתמלאו במבקרים אשר באים לחגוג בפסטיבל. במידה ואתם בעניין, מומלץ להזמין מקום בהקדם!

Regent Hotel, 4*

במרחק של רחוב אחד מתחנת הרכבת המרכזית ומרחק של הליכה קצרה מהאטרקציות המרכזיות של העיר, המלון מציע 183 חדרים שקטים ונעימים.

 

Eurostars Grand Central , 4*

המלון ממוקם סמוך לתחנות תחבורה מרכזיות כמו: תחנת Hackerbrücke ותחנת התחתית Maillingerstrasse, כמו כן המלון במרחק של מספר דקות הליכה מהמתחם המרכזי של האוקטוברפסט – Theresienwiese.

 

Hotel Carmen, 3*

במלון זה 63 חדרים מעוצבים אשר מצויידים בכל הנדרש והמיקום הוא מרחק הליכה קצר או נסיעת רכבת קצרה לפסטיבל האוקטוברפסט.   

 

 Appartement Munchen

האורחים יכולים לבחור מבין 120 חדרים נוחים ונעימים, והמיקום של המלון הוא מרחק הליכה קצרה מ   - Theresienwieseהמתחם המרכזי של האוקטוברפסט. 

 

Fleming’s Hotel Munchen City, 4*

המלון מציע 112 חדרים, אולמות כנסים, סאונה וחדר כושר. מלון זה ממוקם ממש במרכז העיר ובמרחק הליכה מTheresienwiese  

 Fleming’s Munchen Schwabing Hotel, 4*

במשך שנים רבות היה המלון פופולרי בקרב אנשי עסקים ותיירים כאחד. המלון מציע 162 חדרים וגישה קלה ל- Englischer Garten המהמם.

 

Vi Vadi Hotel, 3*

המלון מציע 134 חדרים יפים ונוחים ומיקום מצוין בקרבת תחנת הרכבת המרכזית, ולכן מאפשר גישה נוחה לכל רחבי העיר, והליכה קצרה לפסטיבל האוקטוברפסט.

 

Hotel Amba, 3*

זהו מלון אידיאלי לכיף ורוגע, אשר מציע 86 חדרים וממוקם באיזור Hauptbahnhof במינכן, עם גישה נוחה ל Theresienwiese ולאטרקציות פופולריות נוספות בעיר.

 

Agoda.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב