דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לדעת שרכשת אופניים חשמליות טובות? 

מאת    [ 14/08/2013 ]

מילים במאמר: 654   [ נצפה 4832 פעמים ]

אם החלטת כמו רבים, לרכוש זוג אופניים חשמליות לשימוש יומיומי, לעבודה, לסידורים, לנסיעות לרכבת ומחוץ לעיר או לכיף... וודאי שאלת את עצמך איך אני יודע/ת שרכשתי אופניים חשמליות טובות? איך לבחור אופניים חשמליות?

ובכן, יש הרבה מדריכים באינטרנט שמנסים להסביר לכם איך לבחור אופנים חשמליות שמתאימות לכם, ויש מדריכים שמנסים פשוט למכור לכם ולכוון אתכם למוצר או מוצרים מאד ספציפיים.

הבעיה – קשה להבדיל בין מדריכים טובים, למדריכים שהם לכאורה מדריכים אבל בפועל פשוט טקסטים של מכירה.

ברמת העיקרון אם אתם רוצים לעיין במדריכים טובים כאלו – אתם יכולים לעיין במדריכים הבאים למשל:

מדריך לרכישת אופנים חשמליות מתקפלות

והמדריך לרכישת אופניים חשמליות.

אבל... גם כאן בעצם אתם קוראים טקסט באינטרנט... איך לעזזאל אתם יכולים לדעת שהפננו אותכם למדריכים אובייקטיביים והגונים שבאמת יעזרו לכם לרכוש אופניים חשמליות שמתאימות לצרכים שלכם, או שאנחנו פשוט עושים לכם מניפולציה כזאת או אחרת?

ובכן... בוא נתחיל מזה שאנחנו אכן עושים מניפולציה מסויימת – אלו המדריכים שאנחנו כתבנו, אנחנו מודים, אנחנו רוצים לקדם אותם, גם כן מודים.

אנחנו פשוט מתפרנסים מהעניין הזה של מכירת אופניים חשמליות מצד אחד – מצד שני אנחנו גם נותנים ייעוץ ללקוח הפרטי שרוצה לרכוש אופניים חשמליות... אז איך אנחנו אכן יכולים לייעץ ללקוח ממקום אובייקטיבי ששם את הצרכים שלו לפני הצרכים שלנו?

למען האמת – זה הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים – ובתוך התשובה גם ניתן להבין לאיזה מדריך להקשיב ולאיזה לא – וגם איך לעזזאל לבחור לעצמכם את זוג האופניים החשמליות שאתם רוצים לרכוש.

ובכן פרמטר אחד בסיסי וחשוב שאתם צריכים להבין – מגוון = מקצועיות.

נחזור על זה כדי להדגיש ואז נסביר – מגוון = מקצועיות.

זאת אומרת, בשוק יש קשת רחבה של אופניים חשמליות שנותנים מענה לרוב המוחלט של האנשים. החל מאופניים בסיסיות מתקפלות "20 קלות וזולות (להיזהר ולרכוש אופניים איכותיות יותר, לא ללכת על הכי זול שיש כי מה שתקבלו כבר לא יהיה שווה כסף), אופניים חשמליות מתקפלות "20 איכותיות יותר וגם דגמי פרמיום של "20 (מחירים נעים בין 3,500 ל 6,500 ש"ח למוצרים האיכותיים ברמה נמוכה ועד למוצרי פרמיום ברמה גבוהה ביותר), קיימות אופניים חשמליות גדולות (לא מתקפלות) בגדלים של "26 גם בצורה של אופני הרים וגם בצורת אופניים עירוניות קרוזר סופר נוחות, ובנוסף יש גם דגמים קטנים וקלים יותר – שהם למעשה אופניים דמויות קורקינט בגודל גלגל של "12.

ככל שמציעים לכם מגוון גדול יותר של מוצרים – אפשר להבין שהמקצועיות גדולה יותר, כיוון שההתאמה והתפירה הספציפית לצרכים האישיים שלכם היא שמובילה את תהליך המכירה רכישה, וזאת מול מצב שבו מוכר קטן או חנות קטנה מחזיקים דגם אחד או שניים וכל מה שהם רוצים זה שפשוט תקנו את מה שיש להם.

(אגב אפשר להתרשם ממגוון גדול של אופניים חשמליות כאן)

דבר שני – התאמה אישית = מקצועיות.

גם כאן נחזור ונדגיש את זה – התאמה אישית = מקצועיות.

למעשה הנושא הזה קשור קשר אמיץ לנושא הקודם. מוכר מקצועי של אופניים חשמליות יתעניין קודם כל בכם – בלקוחות, לא כטקטיקת מכירה אלא פשוט מכיוון שכדי לעזור לכם לבחור את האופניים החשמליות שישרתו אתכם בצורה הטובה ביותר – הוא חייב לעשות את זה.

רק אחרי שישאל כמה שאלות בסיסיות מאד (לעזזאל) יוכל המוכר להציע לכם דגם שישרת את הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר האפשרית!

זה הכל

ואת מה שכתוב למעלה, אפשר לשכפל לכל מדריך כתוב שקיים – מדריך שמפרט ומלמד אתכם, לשאול את עצמכם את השאלות הנכונות ולענות, ילמד אתכם באמת ויעזור לכם באמת לבחור את האופניים החשמליות שמתאימות לכם.

וחוץ מזה – מעבר לכל גם תקשיבו לאינטואציה שלכם – כשאתם מדברים עם בן אדם, או קוראים מדריך כתוב – עד כמה באמת הבן אדם ממול מתאמץ כדי שאתם תרכשו אופניים חשמליות טובות שמתאימות לכם – זה דבר שאי אפשר לזייףכשזה אמיתי, זה אמיתי.

אם קראתם כמה מדריכים, דיברתם עם כמה אנשים – ופעלתם לפי הקווים המנחים שלמעלה כשבחרתם ממי לקנות ומה לקנות... (מגוון, התאמה אישית, ואינטואיציה) אנחנו מבטיחים לכם שרכשתם אופניים חשמליות טובות!!!

בהצלחה. 

בית האופניים והממונעים (bikeshome) היא חנות אופניים המתפועלת על ידי צוות בעל 10 שנות ניסיון בתחום האופניים החשמליות. במקום מעבדת תיקונים משוכללת לכל סוגי האופניים והממונעים, כולל ממונעים לילדים (כגון טרקטורונים לילדים, אופנועים לילדים, גי'פים ממונעים לילדים ועוד), אופני נשים, אופניים חשמליות, אופניים מתקפלות, תלת אופן ועוד.  כתובת האתר: http://www.bikeshome.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב