דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רשימת צורכי התינוק היעוץ המושלם לאמהות חדשות 

מאת    [ 14/08/2013 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 2389 פעמים ]

בעודכם מצפים לקראת לידת ילדכם הראשון ההתרגשות בשיאה וההכנות בעיצומן. ההורים הטריים עתידיים רוצים שהכל יהיה מושלם ושלא יחסר דבר, ההתיעצויות, שאלות,חיפושים והמסע אחר המוצרים הטובים ביותר שכספנו יכול לקנות מכניסים אותנו מבלי לשים לב לבלבלת ולחץ מיותר ולכן יש להירגע לעצור ולחשוב היטב על הכל, לכן רצוי לשבת ולקדם רשימה מסודרת של מוצרים ובכך למנוע שיכחה מיותרת כדי לוודא שאתם מוכנים. יש כל כך הרבה לתכנן, לקנות ולהכין שאתם עלולים לאבד את ראשכם. לכן אתם צריכים לאסוף את עצמכם ולהישאר ממוקדים.

רשימת צורכי התינוק

רשימת צורכי התינוק היא התחלה מצויינת כדי לעזור לכם להבין מה התינוק שלכם באמת צריך. הנה כמה עקרונות בסיסיים לקראת ההתחלה החדשה והמרגשת:

בגדי גוף –  בגדי גוף מקשה אחת עם רגליות מעולים בתור שכבה נוספת מתחת לבגדים כאשר בחוץ קר אבל מצד שני הם גם יכולים להעיק כאשר בחוץ מזג אוויר חם.

שמלות – כשהתינוקת קטנטנה ממש קל להחליף לה חיתול בהזזת השמלה מעט מעלה מבלי להלחם ברגליים הקטנטנות. אל תדאגו ישנם מוצרים כאלה שמיועדים גם לתינוקות בנים.

גרביים – תינוק לא ממש צריך נעליים אתם יודעים.. זה נחמד שיש זוג חמוד שיתאים לתלבושת מיוחדת אבל ביחס לזמן שיבלה בבית מאשר בחוץ מספיק ללבוש לו גרביים לתינוקות ורצוי שיהיו מ 100% כותנה.

שמיכות – חוץ משמירה על חום גופו של התינוק תיווכחו לגלות כי אתם משתמשים בשמיכה לתינוק לעיתים קרובות כדי לעטוף את התינוק ולעזור לו להירדם בנעימות ונוחות. שמיכה יכולה לשכפל היטב את התחושה של הרחם הנשי ולהרגיע כל תינוק עצבני.

חיתולי בד – לא. אנו לא בהכרח ממליצים לכם להשתמש בחיתולי בד לחתל את תינוקכם. חיתולים אלה מושלמים לשימוש כחיתולי פליטה לתינוק. רוב החיתולים המשווקים דקים מאוד ולא סופגות הרבה. כאשר תינוקכם היקר פולט על הכתף אין ספק שתעדיפו שיימצא בסביבה חיתול בד עבה שם כדי לשמור על החולצה שלכם.

 רשימת צורכי התינוק – כמה אתם צריכים מכל דבר?

תהיו מוכנים לשינויים מהירים אצל תינוקכם שהרי ידוע כי ילדים גדלים מהר. מה שאומר שאתם צריכים לדעת כמה חולצות, גרביים ופיג'מות תיזדקקו בהתאם כמובן לתדירות שאתם מתכוונים לעשות כביסה. חמש תלבושות יספיקו לכ – 3 ימים. יחד עם זאת אתם לא רוצים לקנות כל כך הרבה דברים בשביל התינוקבלי אבחנה ולמצוא עצמכם למעשה לא מספיקים להשתמש ברובם רק מפני שלא הייתה לכם הזדמנות לכך מפאת חוסר הזדקקות לכמות רבה. למרות ההנחה שתקבלו גם ככה מוצרים רבים הנוטים להתבלות מהר יותר כמו חולצות וגרביים סביר להניח שלא תשתמשו בכול הדברים החמודים הללו והם יוותרו להם באחסנה בארון.

תינוקות גדלים כל כך מהר עד שזה לא ייאמן לראות זאת ולכן קנו 5-10 פריטים מכל דבר בסיסי שצויין כאן ובמספר גדלים לאורך זמן שכן עליכם להיות מוכנים לגדילה המהירה כמו שנאמר.

רשימת מצעים לתינוק שתצטרכו

סטים אלו נפלאים וחמודים מאוד אבל האמת?.. אתם לא באמת צריכים להשתמש בכל החלקים המוצעים. מומחי בטיחות ממליצים שלא להשתמש בכרית או שמיכה לתינוק בשל הסיכון המוגבר למוות בעריסה. במקום זאת שימו כמה סדינים חמודים אלתרו כרית הגבהה ממש קטנה מקיפול של חיתול אפילו וכסו את תינוקכם בשמיכה רצוי מצמר לשמור על חום גופו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב