דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המשחק מיינקראפט 

מאת    [ 30/07/2013 ]

מילים במאמר: 438   [ נצפה 7846 פעמים ]

מיינקראפט הוא אחד משחקים הטובים בעולם. מיינקראפט הוא משחק ללא מטרה, השחקן יכול להציב לעצמו מטרה או סתם לשחק ולדבר עם חברים. במשחק השחקן משחק כאיש שנמצא בעולם שלם הבנוי מבלוקים אותם הוא יכול להוריד או להוסיף, ובעולם יש חיות אותם הוא יכול להרוג ולהשיג עוד דברים.

במשחק יש שני מצבי משחק:
הישרדות ויצירתי. ביצירתי אתם יכולים לבנות מה שתרצו, ויהיה לכם את כל הבלוקים ללא הגבלה.
לעומת זאת בהישרדות השחקן צריך להשיג משאבים טבעיים ומהם להכין בלוקים מיוחדים או כלים אשר יעזרו לו להוריד את הבלוקים ועוד כלים מיוחדים ושונים אשר יעזרו לשחקן להתקדם במשחק. בהישרדות לשחקן יש חיים, שכאשר הם נגמרים השחקן חוזר לנקודת ההתחלה. החיים יכולים לרדת בעקבות הרבה מצבים כמו: השחקן רעב, מפלצות תוקפות אותו, נפילה ממקום גבוה לנמוך ועוד.

למיינקראפט יש קהילה לא קטנה בישראל, ותוכלו למצוא מלא סרטונים שמדריכים איך לשחק מיינקראפט בעברית. בנוסף יש גם הרבה סדרות שצילמו במיינקראפט על איך הם משחקים שזה גם יכול לעניין אתכם.

במיינקראפט יש גם אפשרות למצב מרובה משתתפים, שבו תוכלו לדבר עם החברים שלכם ולשחק איתם בעולם ולהשיג דברים ביחד ואז גם להחליף דברים ולבנות הכל ביחד. במצב הזה יש גם צאט שבו תוכלו להתכתב. בנוסף לזה שתוכלו לשחק עם חברים, יש אנשים שפותחים שרתים במיינקראפט ובהם יכולים הרבה שחקנים לשחק ולהתחרות אחד בשני או מה שתהיה המטרה שבעל השרת יחליט.

המשחק מיינקראפט הוא משחק שמוציאים לו עדכונים כל תקופה לא מוגדרת. בעדכונים יוצאים דברים חדשים שמנסים כל הזמן להתקרב למה שיש בעולם האמיתי. אם קניתם את המשחק אז שיהיה עדכון זה יודיע לכם וייתן לכם להוריד אותו. לא לדאוג, אם תורידו עדכון למשחק השמירות שלכם לא יימחקו ולא ישתנו בכלל. שתכנסו אליהם לאחר שהורדתם את העדכון, תוכלו לחזור לשחק כמו מקודם, רק שהאפשרויות החדשות של העדכון יהיו לכם זמינות.

מיינקראפט הוא משחק כל כך מצליח שהוציאו לו גם גרסאות לxbox ולסמארטפונים. למרות שבגרסאות האלה אין את כל האפשרויות שיש במשחק למחשב בגלל שצריכים להוציא להם עוד עדכונים, הם עדיין מהנות מאוד וייצאו להם עדכונים בעתיד והם יגיעו לרמה של משחק המחשב.

לגבי שפות, המשחק מיינקראפט בעדכונים היותר חדשים שלו, זמין בכמעט כל השפות, ועברית בינהן. כך שאם אתם לא יודעים לקרוא טוב אנגלית תוכלו לשנות את השפה לעברית וליהנות עוד יותר מהמשחק.

אם אתם רוצים טעימה מהמשחק יש גרסה של מיינקראפט ברשת בחינם, אך היא ב2D ואין בה את כל האפשרויות שיש במשחק האמיתי, אך היא עדיין מהנה מאוד. כדי לשחק בה לחצו פה: מיינקראפט ברשת.

אז לסיום מיינקראפט הוא משחק מהנה במיוחד שתוכלו להעביר בו שעות של הנאה. אני בהחלט ממליץ לכם לקנות אותו, שאת זה תוכלו לעשות באתר הרשמי של המשחק.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב