דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חופשה בניחוח ישראלי 

מאת    [ 29/07/2013 ]

מילים במאמר: 488   [ נצפה 2138 פעמים ]

חופשה בניחוח ישראלי

תיירים וישראלים רבים נוהגים לצאת לחופשה בישראל במיוחד בחודשי הקיץ החמים. הקיץ שמביא איתו שמש, ים, אור מה שמגביר את החשק לצאת לחופשה משחררת ומענגת ששוברת את השגרה. המון פעמים נוכחתי לדעת שישראל היא יעד הרבה יותר אטרקטיבי מכל עיירת נופש בחו"ל שמציעה בדיוק את אותן אטרקציות שניתן למצוא בארץ. יותר מזה, בישראל ישנן אטרקציות איכותיות ברמה גבוהה שאנשים רבים לא חשופים אליהן. במאמר הזה, אביא מבחר גדול דוגמאות של אטרקציות ומקומות אירוח בישראל על מנת להרחיב לכם את הידע בתחום התיירות פנים והן על מנת לסייע לכם בבחירת לוקיישן מתאים לחופשה הבאה שלכם. זכרו! אפשר לצאת לנופש בכל עונה בשנה!

נתחיל עם מקומות אירוח ולינה בישראל – בית מלון או וילה?

הנטייה היא לסגור דיל בבית מלון עם כל המשפחה. מרבית הנופשים שיוצאים לבתי מלון מחפשים את עיסוק לילדים במהלך היום. הצוות בידור במלון והבריכה מעסיקים את הילדים ומעניקים הלם חוויית נופש שיזכרו לימים. לעומת זאת, אחוז גדול מהאוכלוסייה הישראלית, מחפשים את הפינה השקטה, נופש פרטי לחלוטין, ללא מתחם נופש הומה אדם. הפתרון הנוח והמפנק ביותר עבורם אלו מכם שמחפשים נופש פרטי, הוא ללא ספק – וילות נופש להשכרה. וילות נופש הוא חלק מתחום התיירות הכפרי שצמח בעקבות הצימרים הכפריים, אך מדובר בוילות יוקרתיות מאוד ברמת אירוח גבוהה. לכל וילת נופש בריכה שחייה פרטית ומתקני ספא שלא יביישו אף מתחם ספא או מלון 5 כוכבים. וילה מעניקה לנופשים, אינטימיות מושלמת, מתחם פרטי לכל המשפחה עם חדרי שינה נקיים וחדרי רחצה ושירותים, לרוב בכל חדר. בנוסף ישנן וילות מבודדות שנמצאות ממש מחוץ ליישוב, כף שגם אם תחליטו לשמוע מוזיקה באמצע הלילה אף אחד לא יתלונן ויבקש שתנמיכו את הווליום. אם כך וילה לנופש מתאימה בדיוק לאנשים שמחפשים פרטיות ומתחם שיספק שירות אמין, אטרקציות ומתקני ספא ואפילו משחקים למבוגרים וילדים, כמו שולחן סנוקר, כדור עף, סוני פלייסטיישן ועוד. אם חש
קה נפשכם בבית נופש, ממש כמו בסרטים, וילה להשכרה תענה על כל הציפיות שלכם !

ואחרי שמצאנו מקום לינה נבדוק אילו אטרקציות ניתן לשלב בחופשה

אטרקציות בצפון – אם אתם מתכננים נופש משפחתי או אפילו נופש עם חברים בצפון, אל תפספסו את האטרקציות שיש לצפון להציע. למשל: רפטינג בנהר הירדן זה רעיון משגע לקבוצה גדולה / קטנה שמעניקה חוויה משחררת ומלאה בכיף. פיינטבול – אדרנלין מטורף שמאחד את כולם. ראש הנקרה – הנקרות הן פלא טבעי והן מוארות, לכן ניתן לטייל בהן גם בלילה – מקום מדהים, שם תמצאו גם רכבל ומסעדה טובה. אם אתם באמת רוצים לחוות אדרנלין קחו טיול ג'יפים או טיול טרקטורונים באזור.

אטרקציות במרכז במישור החוף – תוכלו לשכור יאכטה לשייט או לקחת קורס צלילה לחובבי הים שביניכם. לונה פארק מתאים מאוד לשילוב חופשה משפחתית ויספק זמן איכות מהנה עם הילדים.

כמובן שיש עוד המון אטרקציות בישראל, גם בדרום ובשאר חלקי הארץ, מומלץ מאוד לשכור וילה לנופש ולשלב אטרקציות באזור האירוח, מה שיקנה לכם חופשה פרטית עם יקיריכם והמון פאן.

אז קדימה הקיץ כבר כאן, תתחילו לבנות את הנופש שלכם ותתפנקו!


חלי - מנהלת פורטל וילה פור יו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב