דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בוק לבת מצווה 

מאת    [ 27/07/2013 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 2464 פעמים ]

הטרנד הפופולארי ביותר בשנים האחרונות בקרב הילדות שמתקרבות לגיל 12 הוא הכנת בוק בת מצווה כמיטב המסורת של הדוגמניות והכוכבות המפורסמות בארץ ובעולם.

אתרי אינטרנט רבים מציעים לנערה הצעירה עריכת צילומים מקצועיים בסטודיו לפני מועד המסיבה. המטרה היא לשלב את התמונות בהזמנות לאירוע הבת מצווה, במצגת שמוצגת בכניסה לאולם המסיבה ולבסוף, בבוק תמונות שבו מוזמנים האורחים לרשום ברכות לכלת השמחה. אין ספק שהבוק מהווה מזכרת מרגשת לכל החיים, מחגיגת בת המצווה.

נראה כי הרעיון להכין בוק בת מצווה נובע מהחשיפה של הילדות לצילומי זמרות, כוכבות ודוגמניות שהן מעריצות. הבוק מאפשר להן להתקרב קמעא לעולם הזוהר ולהכין לעצמן אלבום תמונות כאילו היו גם הן אחת מכוכבות אלה.

בסטודיו המקצועי שמאפשר גם לנערת בת המצווה להגשים את חלום הבוק, מצולמות בדרך כלל דוגמניות מקצועיות שמצטלמות למטרות שונות כמו: צילום למגזין, צילום ללקוחות אופנה, צילום להצגת קו ביגוד עונתי חדש, והכנת בוק שבו יופיעו הצילומים הטובים ביותר שנוצרו בסטודיו. הדרך הקלה ביותר לפרוץ לעולם האופנה היא באמצעות הכנת בוק. המטרה היא להשתמש בבוק כדי להשיג עבודה בעולם האופנה.

כמו בעולם האמיתי, כשמצלמים תמונות ליצירת בוק, חשוב מאוד שהקשר בין המצולמת לצלם או לצלמת יהיה אישי. זאת כדי שהעבודה תיעשה באווירה משוחררת שתצליח לפתוח את הילדה ולתת לה הרגשת ביטחון ואמון במי שעומד מולה. אין ספק שאווירה טובה תבוא לביטוי בצילומים עצמם, בתנוחות חסרות המתח, בחיוכים אמיתיים ולא מאולצים ובהרגשה של נינוחות ונעימות.

הכוונה בבוק לבת המצווה היא לא רק לעמוד ב"פוזות", אלא לנסות להציג את האישיות של הנערה הצעירה, את התכונות המאפיינות אותה ואת הנשמה שמסתתרת מאחורי החיוך. לכן יש חשיבות רבה לאישיות של הצלם שיעמוד מול הנערה.

בלא מעט סטודיו לצילום, הצלם פותח קודם כל סדרה של תמונות פולארויד ללא איפור ובבגדים רגילים. לאחר מכן הוא מחליט, יחד עם המאפרת, כיצד לאפר את הנערה באופן שידגיש את תווי הפנים אבל לא ישתלט על הצילום. לפעמים הצילומים שמופקים במסגרת הסטודיו הם פשוט ברמה אומנותית גבוהה. הצילומים בהם בת המצווה מאופרת בעדינות ובמיטב בגדיה הם ממש מושלמים.

צילומים אלה מאוגדים יחדיו לאלבום באיכות גבוהה בעיצוב שבחרה הנערה. כאמור, האלבום מונח בכניסה לאירוע והאורחים מוזמנים גם לעלעל ולהתפעל מהצילומים, וגם להוסיף בו ברכה מרגשת לנערה ולהוריה.

זכרו שככל שמקדימים לתכנן את מסע הצילומים המופלא הזה, כך יהיה לכם, ההורים והנערה, יותר זמן להתלבט ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

המאמר באדיבות: http://www.flashback.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב